Brytyjska Paw³owicz

Data: 2018-01-06 17:16:05
Autor: boukun
Brytyjska Paw³owicz
Ann Widdecombe, 70-letnia Brytyjka, wystêpuj±ca ostatnio w programie "Celebrity Big Brothers", sama mówi o sobie, ¿e jest "dumn± dziewic±". Krêpej budowy, o siwych w³osach sp³ywaj±cych w wypielêgnowanych falach na jej ramiona. Na swoim dziewictwie Ann zrobi³a prawdziw± karierê na Wyspach Brytyjskich. - Zastrzeg³am od pocz±tku, ¿e nie zejdê na ¶cie¿kê seksu - przekonywa³a w wywiadzie z "Mirror" ju¿ w 2010 roku, kiedy zaczêto zapraszaæ j± do telewizji.

Ann zadeklarowa³a, ¿e jest dziewic±, gdy mia³a 50 lat. Co wiêcej, utrzymuje, ¿e nigdy nie prze¿y³a te¿ romantycznych uniesieñ - poza kilkoma randkami z koleg± ze studiów na Oxfordzie. Od kiedy jednak jej histori± zainteresowa³y siê media, wszelkie pytania na temat jej ¿ycia seksualnego uznaje za "grubiañskie".

Choæ nigdy nie zosta³a matk± ani babci±, Ann chêtnie wypowiada siê na tematy zwi±zane z macierzyñstwem. W po³owie lat 90. pe³ni³a funkcjê minister wiêziennictwa w brytyjskim rz±dzie. Zas³ynê³a wówczas z poparcia dla kontrowersyjnego pomys³u, by rodz±ce wiê¼niarki przywi±zywaæ do ³ó¿ek szpitalnych, co mia³o zapobiegaæ ich ucieczce. Jest osob± religijn±, o pogl±dach bardzo konserwatywnych. - Moje motto to: czego nie poka¿ê papie¿owi, nie poka¿ê publiczno¶ci. Upewniam siê, ¿e moje sukienki siêgaj± kostek i okrywaj± mnie od góry do do³u - mówi³a w jednym z wywiadów.

https://kobieta.wp.pl/ma-70-lat-i-nigdy-nie-uprawiala-seksu-takich-jak-ona-jest-wiecej-6206127648294529a

Rysiek
wczoraj (21:34)

Kiedy¶ widzia³em mem o Krystynie, która mówi: "Jedyny zwi±zek w którym by³am to... Zwi±zek Radziecki". Pozdrawiam wszystkie Kry¶ki

Data: 2018-01-07 10:11:41
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
Brytyjska Paw³owicz
U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Ann Widdecombe, 70-letnia Brytyjka, wystêpuj±ca ostatnio w programie
"Celebrity Big Brothers", sama mówi o sobie, ¿e jest "dumn± dziewic±".

S± ró¿ne zboczenia ;-)))

CL

Brytyjska Paw³owicz