Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty

Data: 2012-11-02 11:36:22
Autor: Chiron
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k7054u$7dd$1node2.news.atman.pl...
http://wielun.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1591409,czolg-z-wojny-wylowiony-z-warty-nowe-zdjecia,3726135,id,t,zid.html#galeria

Czyli Rosjanie "wyzwalali" Polskê w du¿ej czê¶ci na brytyjskim i amerykañskim sprzêcie o czym (zas³ugach USA i UK w wyzwalaniu)  nie wspominano na lekcjach oraz w filmach socjalistycznej produkcji .

Okazuje siê, ¿e bez zachodniej  pomocy - przede wszystkim USA - ZSRR przegra³by  z Niemcami, a rosyjscy ¿o³nierze musieliby walczyc g³odni i na boso ze wsparciem logistycznym na furmankach.

 Udzia³ materia³ów i sprzêtu z zachodniej pomocy Lend-Lease w ca³kowitym zu¿yciu armii czerwonej :
http://www.historycy.org/index.php?showtopic=13913

80% konserw miêsnych
92% lokomotyw, szyn i maszyn do ich uk³adania.
57% benzyny lotniczej
53% materia³ów wybuchowych
74% ca³ego taboru samochodowego
88% sprzêtu radiowego
53% miedzi
56% aluminium.
60+% paliwa samochodowego
74% opon samochodowych (USA zbudowa³y tam fabrykê)
12% pojazdów opancerzonych
14% samolotów bojowych
Do tego wysoki procent stali jako¶ciowej, kabli komunikacyjnych, materia³ów sanitarnych, prawie wszystkie nowoczesne obrabiarki u¿ywane przez Sowietów + Know how, 9 (inne ¼ród³a podaj± 15) mln par butów,¿ywno¶ci w sumie by³o chyba tyle, ¿e mo¿na by³o wy¿ywiæ 12 mln armiê przez ca³± wojnê.

A byli tak zak³amani, ¿e ¿o³nierzom, którzy znali alfabet ³aciñski skrót na sprzêcie "USA" t³umaczyli jako: "Ubijom Skatinu Adolfa". Autentyczne:-) Po ichniemu skrót pañstwa USA to "S.Sz.A"- tak¿e naprawdê USA wielu z nich mog³o siê z niczym nie kojarzyæ- wiêc kupowali tê bredniê.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 04:09:40
Autor: Stachu Chebel
On 2 Lis, 11:36, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "Anatol" <c...@usuntowp.pl> napisa w wiadomo cinews:k7054u$7dd$1node2.news.atman.pl...

> [...]

> 74% ca ego taboru samochodowego
> 88% sprz tu radiowego
> 53% miedzi
> 56% aluminium.
> 60+% paliwa samochodowego
> 74% opon samochodowych (USA zbudowa y tam fabryk )
> 12% pojazd w opancerzonych
> 14% samolot w bojowych
> Do tego wysoki procent stali jako ciowej, kabli komunikacyjnych,
> materia w sanitarnych, prawie wszystkie nowoczesne obrabiarki u ywane
> przez Sowiet w + Know how, 9 (inne r d a podaj 15) mln par
> but w, ywno ci w sumie by o chyba tyle, e mo na by o wy ywi 12 mln armi

A byli tak zak amani, e o nierzom, kt rzy znali alfabet aci ski skr t na
sprz cie "USA" t umaczyli jako: "Ubijom Skatinu Adolfa". Autentyczne:-) Po
ichniemu skr t pa stwa USA to "S.Sz.A"- tak e naprawd USA wielu z nich
mog o si z niczym nie kojarzy - wi c kupowali t bredni .
--

Jakie¶ wnioski z powy¿szego?

Data: 2012-11-02 12:21:48
Autor: Chiron
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9554f43d-2fe5-4e5b-81e0-8a8ec8a40a19s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Wnioski za czytelnika wyci±ga "GW". Ja ceniê ludzi my¶l±cych, którzy sami wiedz±, co maj± my¶leæ.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 12:40:48
Autor: Trybun

[...]

Zak³amani czy nie, ale sprawili ¿e ka¿dy Polak dzisiaj pi¶mienny i czytaty. No i pracownik nie chc±cy pracowaæ u jakiego¶ kapitalisty nie musi przynosiæ za¶wiadczania od ksiêdza o odbyciu wielkanocnej spowiedzi.

Data: 2012-11-02 12:47:53
Autor: Chiron
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k70bg4$r19$1node1.news.atman.pl...
[...]

A ¿e pos³ali do piachu praktycznie ca³± elitê, która nie zd±¿y³a przed nimi uciec (najpier Katyñ- ca³kiem skoordynowany z niemieckimi akcjami, a po wojnie w okresie "b³êdów i wypaczeñ" oko³o 200 tysiêcy Polaków). No ale to postêp- cena nie gra roli, prawda? Efektem tego jest to, co jest dzi¶: nie ma polskiego narodu, s± zatomizowane lub wrêcz zsowietyzowane jednostki (jak Ty, powaga)- no i bez ¶wiadomo¶ci, kim jeste¶my, bez naszej kultury, znajomo¶ci historii (wszystko tak, jak chcia³ Hans Frank!)- idziemy w niemieck± niewolê. A umiejêtno¶æ pisania i liczenia do 100 nam wystarczy.

No i pracownik nie chc±cy pracowaæ u jakiego¶ kapitalisty nie musi przynosiæ za¶wiadczania od ksiêdza o odbyciu wielkanocnej spowiedzi.
A kiedy musia³, propagandzisto?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 13:25:14
Autor: Grzegorz Z.
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
Chiron napisa³:

No i pracownik nie chc±cy pracowaæ u jakiego¶ kapitalisty nie musi przynosiæ za¶wiadczania od ksiêdza o odbyciu wielkanocnej spowiedzi.
A kiedy musia³

W czasach gdy za "publiczne blu¼nienie bogu" grozi³o 5 lat a nie 2 jak
dzisiaj.

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w

Data: 2012-11-02 14:20:27
Autor: Chiron
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k70e38$fa2$1dont-email.me...
Chiron napisa³:

[...]

Nie- wtedy te¿ nie musia³. Podasz jaki¶ konkretny przyk³ad? Tym bardziej, ¿e ten kapitalista to najczê¶ciej wtedy Niemiec albo ¯yd.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-09 17:08:44
Autor: Grzegorz Z.
[...]

http://trzcianka.info/content/zaswiadczenie-od-proboszcza

Ma³o konkretne?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo¶ci oznacza prawo do ¿ycia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-09 20:08:40
Autor: mkarwan
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k7j9n3$ojm$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-02 16:36:48
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-02 12:47, Chiron pisze:
[...]

By³y oczywi¶cie elita w Polsce przedwojennej. Przyk³ady Wizny, Kocka, Westrplatte  czy Helu s± na to dowodem. Tam by³y elity które zrobi³y nawet wiêcej ni¿ od nich oczekiwano, ale z ³aski nawet nie wspominaj mi o jakich¶ innych elitach.
Chiron, lubiê Ciê, naprawdê.. I tylko z tego powodu powiem Ci ¿eby¶ przyhamowa³ bo zaczynasz mówiæ od rzeczy. Wiesz ¿e za tego sowietyzowania za jaki¶ obcojêzyczny napis b±d¼ takowe wyra¿enie mo¿na by³o trafiæ do paki? Za³o¿ê siê ¿e wiesz o tym dobrze, ale pytanie dlaczego bredzisz o jakim¶ sowietyzowaniu, skoro jêzyk i historia by³y tak pielêgnowane?

No i pracownik nie chc±cy pracowaæ u jakiego¶ kapitalisty nie musi przynosiæ za¶wiadczania od ksiêdza o odbyciu wielkanocnej spowiedzi.
A kiedy musia³, propagandzisto?

Przed wojn±, popytaj starszych ludzi.

Data: 2012-11-03 13:31:19
Autor: Chiron
Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k70paj$qog$1node2.news.atman.pl...
[...]

WIesz, problemem Twoim i innych apologetów komuny jest to, ¿e nie potraficie (nie chcecie) zrozumieæ pewnych prostych rzeczy. Otó¿ wskazujecie na pewne (pozytywne w waszym przekonaniu) rzeczy, które wtedy mia³y miejsce, i manipulujecie (choæ mo¿e nieswiadomie) mówi±c: a widzisz? By³o wiele takich dobrych rzeczy! Pomijaj±c nawet inne rzeczy- takie np, czy co¶ takiego wtedy by nast±pi³o, gdyby nie by³o komunizmu- Rozwa¿_jedn±_wa¿n±_rzecz:

procesy spo³eczne najczê¶ciej nie zachodz± z dnia na dzieñ. Mimo masakry polskich elit, gdzie u w³adzy znalaz³y siê zsowietyzowane pó³g³ówki- niemal wy³±cznie, to spo³eczeñstwo polskie istnia³o od 1000 lat. Wiêkszo¶æ z tych ludzi by³a wychowana przez patriotycznie nastawionych rodziców, przekazuj±cych pozytywne wzorce swym dzieciom, w kraju, gdzie wokó³ dzia³o siê wiele normalnie funkcjonuj±cych rzeczy. Ci ludzie jeszcze to pamiêtali. Jeszcze wiedzieli, jak to POWINNO wygl±daæ- i MIMO antyludzkiego systemu- starali siê w miarê mo¿liwo¶ci tê normalnoo¶æ odtwarzaæ. Niestety- komuna trwa³a, demoralizacja i degradacja spo³eczeñstwa by³a kontynuowana. Nastêpowa³y nowe pokolenia, które ju¿ sie w niewoli komuchów urodzi³y. Potem oni mieli dzieci- i normalno¶æ znali tylko z opowie¶ci rodziców, dziadków- a to ma³o. W ten sposób mamy to, co mamy: zniewolone umys³y.

No i pracownik nie chc±cy pracowaæ u jakiego¶ kapitalisty nie musi przynosiæ za¶wiadczania od ksiêdza o odbyciu wielkanocnej spowiedzi.
A kiedy musia³, propagandzisto?

Przed wojn±, popytaj starszych ludzi.
Nie chce mi siê wierzyæ- poza odosobnionymi mo¿e jakimi¶ wypadkami. Tym bardziej, ¿e przemys³ by³ na ogó³ w obcych rêkach- a ci mieli to za¶wiadczenia g³êboko gdzie¶. Nie zdziwi³ bym siê takze, gdyby wtedy jaki¶ polski pracodawca za¿±da³ takiego za¶wiadczenia na podobnej zasadzie, jak dzi¶ widzi siê og³oszenia "¦wiadka Jehowy zatrudniê...".

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 21:39:15
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 13:31, Chiron pisze:
[...]

¯eby nie by³o, wcale mi siê nie marzy ¿ycie w czym¶ takim jak PRL, tzn - z do¿ywotnimi pierwszymi sekretarzami, z sklepami dla wybranych, z brutalno¶ci± milicji itd. Jednak gdybym mia³ wybieraæ miedzy tym co uczyni³ kapitalizm z tego kraju i ludzi, to wybieram PRL.

Nie Chiron, tu nie ma ¿adnego wybierania. Po prostu jest to porównanie tego co siê sta³o po zakoñczeniu wojny z tym co by³o przed jej rozpoczêciem. A zmiana tamtego systemu na pseudokomunê sprawi³a ¿e jako¶æ ¿ycia i poziom cywilizacyjny mieszkañców zrobi³y skok i¶cie kosmiczny.
Powtarzasz czêsto o tych "elitach".  Wyka¿ mi na czym polega³a ich elitarno¶æ i jakie korzy¶ci mia³o z nich oko³o 80-90ciu procent mieszkañców?
Degradacjê spo³eczeñstwa to masz teraz, za tym jak obalili¶cie pseudokomunê i macie wolno¶æ w okradaniu babæ w bankach., a w mediach mówi siê o grylach, ³ykendach i deweloperach.
Zniewolony umys³!!? Przecie¿ takie co¶ to tylko w kapitalizmie! To wy kapitali¶ci i wasze  bezkrytyczne  pieski na posy³ki u¶wiadamiacie m³odych ludzi ¿e ¶wiat jest oparty na tym ¿e jeden musi w taki czy inny sposób s³u¿yæ innemu. Wykazujecie wy¿szo¶æ hase³ Bóg Honor Ojczyzna nad Wolno¶æ Równo¶æ Braterstwo..

[...]

Jasne ¿e nie by³o regu³±, ale siê zdarza³o. O takiej formie og³oszeñ - '¦wiadka Jehowy zatrudniê" w dzisiejszej Polsce pierwsze s³yszê.

Brytyjski czo³g wy³owiony z Warty