Brytyjski wywiad dyktuje *pomysly* Sikorskiemu?

Data: 2011-12-05 21:16:21
Autor: Obserwator
Brytyjski wywiad dyktuje *pomysly* Sikorskiemu?

Fakt że oficerowie obcego wywiadu (MI6) dyktują najspokojniej w świecie
europejskie "pomysły" polskiemu ministrowi spraw zagranicznych Radosławowi
Sikorskiemu, jest kolejnym dowodem na to jak nisko upadła już III RP i rząd Tuska.

Duzy kraj Unii Europejskiej. Conajmniej dwoch oficerow obcego wywiadu (MI6),
pracujacych pod przykrywka dyplomatyczna w Warszawie, hoduje polskiego
polityka, posiadajacego wczesniej paszport brytyjski i wysylanego w latach
80tych przez brytyjskie organizacje jako mlody zdolny dziennikarz do roznych
ciekawych krajow.

Jeden z tych oficerow MI6 jest specjalista od spraw technicznych (IT, email):

Peter James McQuibban: dob 1955; 82 Brasilia, 88 Warsaw, 96 Copenhagen,04
Paris (Cllr).*

Drugi z oficerow MI6 pisze polskiemu ministrowi spraw zagranicznych tekst
przemowienia wygloszonego w Berlinie:

Charles Graham Crawford: dob 1954; 81 Belgrade, 87 Cape Town, 93 Moscow, 96
Sarajevo, 01 Belgrade, 03 Warsaw. (* Warsaw, 05)

Ten zdolny oficer-pisarz (ghost writer) jest takze czlonkiem ekskluzywnej
grupy 11 osob (The Locarno Group), ktora doradza brytyjskiemu ministrowi spraw
zagranicznych, Williamowi Hague.

Czlonkowie The Locarno Group maja oczywiscie certyfikaty dostepu do informacji
tajnych (Security Check (SC) level), jednen z czlonkow jest specjalista od
Rosji, drugi byl do niedawna ambasadorem Jej Krolewskiej Mosci w Berlinie a
trzeci reprezentowal w przeszlosci Korone Brytyjska przy Unii Europejskiej w
Brukseli.

Jest tajemnica poliszynela, ze wywiad MI6 uzywa niedoswiadczonej i zahukanej
baronowej Ashton do wplywania na polityke zagraniczna Unii Europejskiej. Tak
naprawde to jej prawa reka, pan Robert Cooper, weteran dyplomacji unijnej,
posiadajacy oficjalny tytul doradcy, zarzadza sprawami strategicznie waznymi.

Pan Robert Cooper jest bliskim znajomym szefa MI6 pana Johna Sawersa, o ktorym
pisalismy dwa dni temu:
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/42616,mr-c-trzesie-sikorskim

Pamietamy ze latem tego roku polski minister spraw zagranicznych Sikorski
wykonal dziwny szpagat w Pakistanie (bylym terytorium brytyjskiego
Commonwealth) jako goniec baronowej Ashton, czy moze raczej jako goniec pana
Roberta Coopera: http://monsieurb.nowyekran.pl/post/26825,goniec-baronowej-ashton

Trudna sie dziwic Brytyjczykom, ze prowadza swoja wlasne gre w Unii Europejskiej.

Ich gra dotyczy tez strefy Euro i ewentualnego wejscia do niej Polski,
wystarczy zacytowac slowa samego pana Charlesa Crowforda, oficera MI6 i autora
berlinskiego "przemowienia" Sikorskiego:

"..If (as the current Polish government wants) Poland too moves towards
joining the eurozone bloc, London would struggle to muster the votes to fend
off damaging QMV decisions in all sorts of policy areas. The only way to stop
that is to change the treaties to take more policy areas out of the Qualified
Majority Voting scheme, or to give the UK specific opt-outs in many more
policy areas. Failing that, we must throw ourselves upon the mercies of the
European Court of Justice. Which is more than unlikely to rule in our favour
on any issue which might be presented as putting the super new eurozone at
risk..."

Brytyjczycy bronia swojego interesu. Za to im placa brytyjscy wyborcy - podatnicy.

Czyjego interesu broni rzad Tuska ? http://monsieurb.nowyekran.pl/post/42828,rzad-na-obcej-smyczy

Data: 2011-12-06 10:39:04
Autor: u2
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Na pewno nie twego. Ty durnowaty patafianie o obronę swego interesu wybierz
się do Rydzyka. Weź ze sobą dużo podarków i złotych dukatów! Ubogi ojciec lubi
złoto. Dasz więcej niż dał Ziobro będziesz w łaskach! Może nawet kwaterę na
Wawelu ci załatwi. Może nawet obok. --

Data: 2011-12-06 11:53:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbjcb5$8sa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co ty chłopie ćpasz, że masz takie urojenia?

BBR

Brytyjski wywiad dyktuje *pomysly* Sikorskiemu?