[FOTO] Brzegiem Wisły w stronę Bzury

Data: 2009-10-10 14:15:24
Autor: Wojtas
[FOTO] Brzegiem Wisły w stronę Bzury
http://tinyurl.com/wislabzura

Kilka słów o wypadzie. Jechałem z Palmir kierując się na ostatni zach. fort, następnie już nad sam brzeg rzeki. Od tego miejsca, aż do Bzury starałem się, jechać trzymając się najbliżej Wisły. Ogólnie jest to możliwe w 3-4ech miejscach, jadąc nad samym brzegiem. Reszta drogi to poruszanie się wzdłuż wału przeciwpowodziowego. Teren stosunkowo trudny i dziki. Rekompensują genialne widoki na Wisłę, oraz cisza i spokój.
Powrót odbywał się kawałkiem Puszczy Kampinowskiej, a dalej już asfaltem.
Z chęcią podzieliłbym się trackiem GPS, ale niestety go utraciłem w wyniku wyłączenia tel., zapewne w trakcie automatycznego zapisu :(
Reasumując, mogę polecić każdemu, kto ma dość jazdy po oznakowanym klepisku, znającemu każdy detal dalszej drogi.

PS> Każdy zjazd z wału nad Wisłę to zagadka. W większości wypadków to ślepe drogi, polecam jednak sprawdzić większość, warto.

PS2> Dystans to ok. 110 km.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-10-10 17:07:01
Autor: Andrzej

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:haptt0$sh8$1inews.gazeta.pl...
[...]

ooo, to ja podobnie, ale krócej i drugą stroną rzeki  - Zakroczym - Smoszewo:
http://picasaweb.google.pl/ParaSzu/RowerkowoZakroczymSmoszewo5082009#
zresztą tak się złożyło, że kilka dni później podobna trasa (Kroczewo-Czerwińsk), ale górą:
http://picasaweb.google.pl/ParaSzu/PrzelotKroczewoWola7082009#
a trochę wcześniej w drugą stronę, wzdłuż Narwi - Zakroczym - Dębe. Od Nowego Dworu Mazowieckiego wałem (południowy brzeg) i powrót asfaltem przez Pomiechówek. Fajne okoliczności przyrody wzdłóż rzek i dość jak na mazowsze zaskakujące.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-10-10 17:48:38
Autor: Wojtas
Andrzej pisze:

[...]

Obydwie trasy znam i faktycznie bardzo fajne. Każdy może znaleźć coś dla siebie.

PS. Fantastyczne widoki z góry.
PS2. W którym miejscu jest ta mogiła?

Data: 2009-10-10 18:58:30
Autor: Andrzej
Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:haqaco$hns$1inews.gazeta.pl...
Obydwie trasy znam i faktycznie bardzo fajne. Każdy może znaleźć coś dla siebie.

fakt

PS2. W którym miejscu jest ta mogiła?

las w Zakroczymiu (Duchowizna dokładniej) - jadąc drogą 62 od Zakroczymia po skręcie ze starej gdańskiej na Płock pierwsza szeroka bezasfaltowa droga w lewo, w las. I potem patrzeć na ścieżki w lewo - jedna z nich prowadzi do kamienia.

W sumie kluczem do fajnej wycieczki moga być fortyfikacje lub pozostałości wojenne.

--
Pozdrv!
Andrzej

[FOTO] Brzegiem Wisły w stronę Bzury