Brzeszcz wziety!

Data: 2018-11-05 09:52:36
Autor: Zenek Kapelinder
Brzeszcz wziety!
Chyba troche mniej niz trzy lata temu bolalo Szydlo, Komorowskiego itd. Tamci mieli "bul".

Data: 2018-11-05 22:42:12
Autor: Pajdak
Brzeszcz wziety!
Chyba troche mniej niz trzy lata temu bolalo Szydlo, Komorowskiego itd. Tamci mieli "bul".

Nie ciesz się polaczku. Jak nie po dobroci to inaczej Niemcy u was przywrócą PO do władzy. Możecie liczyć te swoje głosy, ale my z PO mamy Niemca za plecami i sramy na wasze demokracje, w wasze urny. W końcu i tak będzie jak my chcemy. To nieuniknione, bo wy polskie gnidy jesteście od tego aby służyć naszym Niemcom.

--
Pajdak

Data: 2018-11-05 20:18:31
Autor: japanizer
Brzeszcz wziety!
On Tuesday, November 6, 2018 at 6:42:13 AM UTC+9, Pajdak wrote:
> Chyba troche mniej niz trzy lata temu bolalo Szydlo, Komorowskiego itd. Tamci mieli "bul".
> Nie ciesz się polaczku.

(...) ciach żółć

Znowu u Lorda Donalda rozdwojenie jaźni wyszło po przegranych przez PiS wyborach i podszywa się pod inne osoby? Popatrz sobie tu, he he he:

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fv.wpimg.pl%2FNzY1ODU5JxN2fmByYQE2T2ECYCB7Qj4TNFZhNDkaf0lvAXpyYwV4SnQcenFhDX9KbgN5ayJMLBUrSDg0Olk9GTwcOD03WjwDd1s_Iw%3D%3D&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNGTOrMJ5D0oP_rpYvdIZL0jmRRhZA

Data: 2018-11-06 07:20:38
Autor: Pajdak
Brzeszcz wziety!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:83ebd529-59fd-4185-995c-5c775ac0f71cgooglegroups.com...
> [...]

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fv.wpimg.pl%2FNzY1ODU5JxN2fmByYQE2T2ECYCB7Qj4TNFZhNDkaf0lvAXpyYwV4SnQcenFhDX9KbgN5ayJMLBUrSDg0Olk9GTwcOD03WjwDd1s_Iw%3D%3D&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNGTOrMJ5D0oP_rpYvdIZL0jmRRhZA

TO MUSI BOLEĆ!!!! ;-))))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-05 22:46:43
Autor: u2
Brzeszcz wziety!
W dniu 05.11.2018 o 22:42, Pajdak pisze:
Nie ciesz się polaczku.

ano, my polaczki, bardzo was się żydoubeków obawiamy:)))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-06 01:40:04
Autor: Pajdak
Brzeszcz wziety!
W dniu 05.11.2018 o 22:46, u2 pisze:
W dniu 05.11.2018 o 22:42, Pajdak pisze:
Nie ciesz się polaczku.

ano, my polaczki, bardzo was się żydoubeków obawiamy:)))))))))))))))))))

Spokojnie polaczki, wy jesteście tak głupi, że za kilogram niemieckiej kiełbasy jesteście w stanie swoje stado krów oddać. Prędzej czy później jak zawsze bywało moje Niemcy was zrobią w huja. Na pewno długo nie będziemy czekać, aż nasze PO wróci ponownie do władzy. Wtedy polaczki pokażemy gdzie wasze miejsce. Te lata co nam bruździliście od tyracie u nas z nawiązką. W końcu przestaniemy się z wami patyczkować, koniec z waszymi zasranymi demokracjami i z niemiecką humanitarnością. Z wami trzeba ostrzej. Jak za mojego dziadka w służbie folksdojcza u fuhrera, zrobimy z leniwymi polaczkami, którzy nie będą chcieli się podporządkować porządek. Jak nasze PO odzyska władzę drugi raz tego błędu nie popełnimy, aby później wasze polaczkowate pisiorstwo pluło nam w twarz. Tym razem będzie inaczej, w krótce się przekonacie. A moje PO zadba abyście wiedzieli gdzie wasze miejsce, w niewoli u naszego Niemca. Zobaczycie, że ja miałem rację, i praca na rzecz mojego niemieckiego Pana mi się opłaciła, mój niemiecki Pan w końcu mnie doceni i to ja wrócę do was i będę was wrzucał do dołów z wapnem, a takie polskie gnidy jak wy lo(r)dziki, itp... będziecie pierwsi.

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 07:19:01
Autor: Pajdak
Brzeszcz wziety! - UB-ecka FAŁSZYWKA
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Brzeszcz wziety!
Date: Mon, 5 Nov 2018 22:42:12 +0100

Użytkownik "Pajdak" <tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:prqnt1$s33$1gioia.aioe.org...
[...]

No i co KANALIO? Wybudziłeś się z letargu?

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 15:29:32
Autor: Lepudruk
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 22:42:12 +0100

[...]

Polskim gnidom wydaje się, że mogą obrażać nas. Wydaje im się, że jak zniszczą nas to nie będzie miał kto głosować na nasze niemieckie PO. My mamy w dupie ich demokracje, jak nasze Niemcy nie dały radę po dobroci polaczków pogonić do pracy to wezmą się za nich inaczej. Tak czy inaczej polaczki trafią tam gdzie ich miejsce, do niewoli do naszego niemieckiego Pana. Polaczkom wydaje się, że przez głosowanie za pisuarami są w stanie uniknąć nieuniknionego. Po ostatniej przegranej PO wydaje im  się że juze PO za rok nie wróci do władzy. Już, Nasze niemcy znajdą inny sposób aby przywrócić nasze niemieckie PO i pogonić polaczków do pracy. A te polaczki coi nas obrażają będą tylko skwierczeć w krematoriach albo ich truchła zutylizujemy w dole z wapnem jak to za naszego dziadiusia zasłóżonego folsdojcza było jeszcze kilkadziesiąt lat temu.

--
Lepudruk

Data: 2018-11-06 06:41:50
Autor: japanizer
On Tuesday, November 6, 2018 at 11:29:33 PM UTC+9, Lepudruk wrote:
> [...]
> Polskim gnidom wydaje się, że mogą obrażać nas. Wydaje im się, że jak zniszczą nas to nie będzie miał kto głosować na nasze niemieckie PO. My mamy w dupie ich demokracje, jak nasze Niemcy nie dały radę po dobroci polaczków pogonić do pracy to wezmą się za nich inaczej. Tak czy inaczej polaczki trafią tam gdzie ich miejsce, do niewoli do naszego niemieckiego Pana. Polaczkom wydaje się, że przez głosowanie za pisuarami są w stanie uniknąć nieuniknionego. Po ostatniej przegranej PO wydaje im  się że juze PO za rok nie wróci do władzy. Już, Nasze niemcy znajdą inny sposób aby przywrócić nasze niemieckie PO i pogonić polaczków do pracy. A te polaczki coi nas obrażają będą tylko skwierczeć w krematoriach albo ich truchła zutylizujemy w dole z wapnem jak to za naszego dziadiusia zasłóżonego folsdojcza było jeszcze kilkadziesiąt lat temu.

Dziadek, skończ już z tym podszywaniem się pod innych, żałosny jesteś.

Data: 2018-11-06 15:50:30
Autor: Pajdak
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 22:42:12 +0100

[...]

Obsranym polaczkom wydaje się, że jak będą obrażać nasze PO i naszego niemieckiego sprzymierzeńca to nie uda nam się przywrócić naszego niemieckiego PO do władzy. Tak czy inaczej wróci nasze PO. Mogą sobie polaczki głosować na te swoje PiS. Niech im nawet dadzą za rok prawie 100%. My się nigdy nie poddamy. Znajdziemy inne sposoby. Tak czy inaczej polaczki wrócą tam gdzie ich miejsce, do niewoli do naszego niemieckiego Pana, jak to było jeszcze trzy lata temu. Polaczkom w dupach się poprzewracało przez te ostatnie lata. Myślą, że głosując na te swoje pisorstwo mogą uniknąć powrotu naszego niemieckiego PO. Tak czy inaczej mamy swoje sposoby aby polaczka udupić.

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 16:00:18
Autor: Pajdak
POdszywacz z małym fiutem
Przygłup POdszywający się pod mój alias "Pajdak" <tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:prs9nl$1803$1gioia.aioe.org...
[...]

Chłopie, ty jesteś PSYCHOL!

Mówiłem ci dziadek tyle razy!

Lecz się bo łeb ci któregos dnia rozerwie na strzępy!  ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 16:13:13
Autor: Lepudruk
POdszywacz z małym fiutem
W dniu 06.11.2018 o 16:00, Pajdak pisze:
[...]

Pajdak, wszystkie te obsrane polaczki powinny się leczyć. Najlepiej ich leczyć jak to było za naszego dziadziusia folksdojcza gdy służył u wspaniałego fuhrera, w komorach gazowych. Polaczki muszą w końcu zrozumieć że jedyne ich miejsce to w niewoli u naszego niemieckiego Pana pod władzą naszego PO. A te polaczki, które tego nie rozumieją powinny iść do komór gazowych później pozbyć się ich w dołach z wapnem. Jak można nie rozumieć że miska zupy za wierną służbę u niemieckiego Pana i miejsce w baraku to jedyna rzecz na jaką polaczki zasługują. My jakoś żyjemy tak i nie narzekamy. Przez te trzy lata to się polaczkom w dupie poprzewracało, trzeba jak najszybciej przywrócić nasz niemiecki porządek.

--
Lepudruk

Data: 2018-11-06 15:40:11
Autor: Pajdak
UB-ecka FAŁSZYWKA

Data: 2018-11-06 07:18:05
Autor: Pajdak
Brzeszcz wziety!
piajczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5be0ba41$0$493$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2018 o 22:42, Pajdak pisze:
Nie ciesz się polaczku.

ano, my polaczki, bardzo was się żydoubeków obawiamy:)))))))))))))))))))

To ta KANALIA maniek znów się POdszywa ;-)))

From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 22:42:12 +0100

From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 22:42:12 +0100

Witaj kanalio! Co, zabolało i ruszyłeś by wspierać zenusiów i innych
łachmytów? Nic z tego maniek! Marsz do kibla! Klozety czyścić!

Tak przy okazji - nie uzywam Linuksa dupku augustowski! ;-))
--
Pajdak

Brzeszcz wziety!