Brzeziński - zniwelujcie szkody

Data: 2010-04-15 14:02:26
Autor: boukun
Brzeziński - zniwelujcie szkody
Brzeziński: Zróbcie na Wawelu grób katyński
Zbigniew Brzeziński nie chce oceniać decyzji o pochowaniu prezydenta Lecha Kaczyńskiego na Wawelu. Jednak uważa, że nie powinno się jej już kwestionować. Proponuje umieszczenie obok grobu prezydenta w krypcie wawelskiej także symbolicznego grobu katyńskiego.

boukun

Data: 2010-04-15 14:10:45
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 14:02, boukun pisze:
[...]

A co obchodzi kogoś zdanie jakiegoś jankeskiego sługusa.. Tylko mi wstyd ze łącza mnie z nim polskie korzenie..

Data: 2010-04-15 16:38:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6voi$3mc$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, ty raczej wielbiciel kacapów.

--
stevep

Data: 2010-04-15 22:21:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 16:38, cirrus pisze:
[...]

Bliżej mi do braci Słowian niż do jakiegoś zamerykanizowanego nawiedzonego głupka.
Ale bez przesady z tym uwielbieniem do kacapów.

Data: 2010-04-15 17:44:41
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq6voi$3mc$1news.onet.pl...
[...]

Chyba.. zydowskie, nie?   ;)

P-KoL

Data: 2010-04-15 22:22:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 16:44, ColgatesBilly pisze:
[...]

Nie wiem czy on ma coś wspólnego z żydami. Ja na pewno nie..

Data: 2010-04-15 23:38:52
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq7sii$ecv$3news.onet.pl...
[...]

No ale ze to slynny amerykanski zyd to wie caly swiat.
Chyba jestes jedyny....
(tez prawdea ;)

P-KoL

Data: 2010-04-15 23:52:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 22:38, ColgatesBilly pisze:
[...]

Wiesz, ja nie przywiązuje wagi do tego czy ktoś jest żydem. Liczą się czyny a nie genealogia człowieka.

Data: 2010-04-15 14:20:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq701f$9jo$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq6vbn$sq9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale co tam będziemy o pierdołach gadać, wałkun...
Zaszczekałbyś coś po pedalsku, to takie zabawne...

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-15 14:24:37
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq70hn$aar$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq70ct$bp5$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dobry, grzeczny piesek...
I jeszcze raz, tylko z takim wigorem, z jakim dmuchałeś wałkun tego pluszaka...

Data: 2010-04-15 17:03:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq70sn$ap5$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq70lc$rb8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Świetnie, grzeczny piesek, nawet ogonkiem merdasz. Dlaczego na ciebie mówią "dureń", doprawdy nie rozumiem, he, he...
No, to przypederastkuj jeszcze raz... I żeby nie przynudzać, oczywiscie spierdalaj...