Brzozów (podkarpackie)-pomoc z og lędzinami...?

Data: 2010-04-25 10:21:33
Autor: falco
Brzozów (podkarpackie)-pomoc z og lędzinami...?
Nieaktualne. :(
W czwartek moto oglądał znajomy z okolic i dokładnie opisał, że sprzęt wart grzechu. W sb miałem jechać, bo w tygodniu masakra z czasem. Trafił się nawet kumpel, który leciał po trasie z lawetą po Ogóreczka, więc w razie złej pogody miał bym daszek, ale... ktoś mnie ubiegł z rana... :(

Cóż, znów miałem pecha, więc zaciskam zwieracze i szukam dalej Trampka...

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Brzozów (podkarpackie)-pomoc z og lędzinami...?