Brzydkie s³owo

Data: 2012-06-11 16:34:35
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Witam,

Dzisiaj zrobi³em co¶ bardzo g³upiego. Jecha³em bez biletu i dosta³em
mandat (mam skoñczone 18 lat). Gdy kontroler mi go wypisywa³ zapyta³em
go, czy gdybym by³ 18 letni± blondynk± i mia³ mini, u¶miechn±³ siê, a
potem rozp³aka³, to te¿ bym dosta³ mandat (ostatnio widzia³em na
w³asne oczy tak± sytuacjê, dziewczynê oczywi¶cie pu¶cili). Pan
powiedzia³, ¿e nie, bo on woli ch³opców. Przyj±³em mandat, ale
podpisa³em siê i dopisa³em "W dupê?" Pan zabra³ druczek i powiedzia³,
¿e skoñczymy to w s±dzie. Powiedzia³em mu, ¿e przepraszam i ¿e to by³o
g³upie, a poza tym, ogólnie ¼le siê czujê (biorê leki uspokajaj±ce) i
jeszcze raz przepraszam.

No ale jestem tutaj i pytam Was. Co bêdzie dalej? Czy to by³a a¿ tak
powa¿na sprawa? Przeprosi³em i to zrobiê to jeszcze raz. Naprawdê
¿a³ujê.

Co teraz?

Pozdrawiam,
Dyletant

Data: 2012-06-12 01:10:44
Autor: witek
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:
[...]

Nic.

Nikomu sie nie bedzie chcialo zajmowac pierdolami.

Data: 2012-06-11 23:53:26
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
witek wrote:
Dyletant wrote:
> [...]

> podpisa em si i dopisa em "W dup ?" Pan zabra druczek i powiedzia ,
> e sko czymy to w s dzie. Powiedzia em mu, e przepraszam i e to by o
> g upie, a poza tym, og lnie le si czuj (bior leki uspokajaj ce) i
> jeszcze raz przepraszam.

> No ale jestem tutaj i pytam Was. Co b dzie dalej? Czy to by a a tak
> powa na sprawa? Przeprosi em i to zrobi to jeszcze raz. Naprawd
> a uj .

> Co teraz?

Nic.

Nikomu sie nie bedzie chcialo zajmowac pierdolami.

Ale jest szansa, ¿e sprawa trafi do s±du? (Je¿eli tak, to jakiego i co
mam tam powiedzieæ? Nie ma nic na swoj± obronê poza tym, ¿e to nie
by³, ale mia³ byæ g³upi ¿art w stylu tego Pana.)

Dyletant

Data: 2012-06-12 07:55:57
Autor: Olgierd
Brzydkie s³owo
On Mon, 11 Jun 2012 23:53:26 -0700, Dyletant wrote:

Ale jest szansa, że sprawa trafi do sądu? (Jeżeli tak, to jakiego i co
mam tam powiedzieć?

Jest szansa, że trafi, jeśli nie zapłacisz. Do sądu, który zajmuje się tymi, którzy nie uiszczają opłat za przejazd komunikacją bez biletu.

Dopiskiem będą się tam zajmować o tyle, o ile Wysoki Sąd będzie musiał oglądać ten Twój kwitek.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 01:35:23
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Olgierd wrote:
On Mon, 11 Jun 2012 23:53:26 -0700, Dyletant wrote:
> Ale jest szansa, ¿e sprawa trafi do s±du? (Je¿eli tak, to jakiego i co
> mam tam powiedzieæ?

Jest szansa, ¿e trafi, je¶li nie zap³acisz. Do s±du, który zajmuje siê
tymi, którzy nie uiszczaj± op³at za przejazd komunikacj± bez biletu.

Ja chcê zap³aciæ, ale ten Pan zabra³ druczek, wiêc jak mam zap³aciæ?

Dopiskiem bêd± siê tam zajmowaæ o tyle, o ile Wysoki S±d bêdzie musia³
ogl±daæ ten Twój kwitek.

Co mi grozi za dopisek, je¿eli jestem autentycznie skruszony?

--
pozdrawiam, Olgierdhttp://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 04:42:22
Autor: witek
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:
Olgierd wrote:
[...]

zabral swoj druczek z twoim podpisem.
Ale cos ci chyba zostawil?

Dopiskiem bêd± siê tam zajmowaæ o tyle, o ile Wysoki S±d bêdzie musia³
ogl±daæ ten Twój kwitek.

Co mi grozi za dopisek, je¿eli jestem autentycznie skruszony?

no, opierdziel od sedziego.

Data: 2012-06-12 04:55:48
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 11:42, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Dyletant wrote:

> Ja chcê zap³aciæ, ale ten Pan zabra³ druczek, wiêc jak mam zap³aciæ?

zabral swoj druczek z twoim podpisem.
Ale cos ci chyba zostawil?

Nic, zabra³ wszystko. Na koñcu to ju¿ nie wiedzia³em co siê dzieje.
Spisywali mnie przy policji bo mia³em tylko kartê do biblioteki.
Policjancji byli bardzo mili i te¿ siê ¶miali z tych peda³ów i z tego
dopisku, ale kolega stwierdzi³, ¿e nie da za wygran± i zabra³ druczki,
chocia¿ go przeprasza³em.

Potem wszyscy poszli, a ja zosta³em jak ten baran.

> Co mi grozi za dopisek, je¿eli jestem autentycznie skruszony?

no, opierdziel od sedziego.

Zas³u¿y³em. Mo¿e byæ grzywna? Jaka? Co mam mówiæ w s±dzie? I¶æ do
adwokata? Nie mam kasy. Ile to kosztuje?

Dyletant

Data: 2012-06-12 12:27:07
Autor: Olgierd
Brzydkie s³owo
On Tue, 12 Jun 2012 04:55:48 -0700, Dyletant wrote:

Zasłużyłem. Może być grzywna? Jaka? Co mam mówić w sądzie? Iść do
adwokata? Nie mam kasy. Ile to kosztuje?

Milion.
Więcej czytaj (także odpowiedzi), mniej pisz.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 05:42:41
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 14:27, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
On Tue, 12 Jun 2012 04:55:48 -0700, Dyletant wrote:
> Zas³u¿y³em. Mo¿e byæ grzywna? Jaka? Co mam mówiæ w s±dzie? I¶æ do
> adwokata? Nie mam kasy. Ile to kosztuje?

Milion.
Wiêcej czytaj (tak¿e odpowiedzi), mniej pisz.

--
pozdrawiam, Olgierdhttp://olgierd.rudak.org

Widzê, nastêpny pan lubi po¿artowaæ z m³odego?

Pytam powa¿nie. Grzywna? Jaka?

Data: 2012-06-12 15:36:58
Autor: Robert G
Brzydkie s³owo
U¿ytkownik Dyletant napisa³:
Widzê, nastêpny pan lubi po¿artowaæ z m³odego?

Chyba wyolbrzymiasz problem...

Ja bym zrobi³ tak:
poszed³bym do siedziby przewo¼nika z którego us³ug korzysta³e¶ i nie mia³e¶ biletu i z³o¿y³bym tam skargê na kontrolera - ¿e wystawi³ mandat, a nie da³ Ci kwitu. Tego nie wolno mu by³o zrobiæ, bo nie masz ani jego danych, ani nawet kwitu wp³aty. Taka skarga mo¿e byæ z³o¿ona ustnie, albo pisemnie, ale powiniene¶ pogadaæ najpierw z jakim¶ kierownikiem/szefem komórki zajmuj±cej siê przyjmowaniem wp³at - niech ustal± ile masz zap³aciæ i kim jest ten buñczuczny kontroler, co ³amie prawo.

Zap³aæ t± karê - bo siê nale¿y - we¼ kwitek, ¿e zap³aci³e¶, a potem miej wszystko w d...
B±d¼ przy tym uprzejmy i chêtny do wspó³pracy.

Nic Ci nie zrobi± jak karê zap³acisz, ale opowiedz o zdarzeniu i zaakcentuj fakt, ¿e kontroler nie da³ Ci kwitu - tego mu zrobiæ nie wolno !!!
Bêdzie go¶æ mia³ problemy.

pozdrawiam i ¿yczê powodzenia :-)
Robert G.

Data: 2012-06-12 06:45:48
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 15:36, Robert G <roberci...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nic Ci nie zrobi± jak karê zap³acisz, ale opowiedz o zdarzeniu i
zaakcentuj fakt, ¿e kontroler nie da³ Ci kwitu - tego mu zrobiæ nie

Nie chcê, ¿eby go¶æ mia³ problemy. Ale zadzwoniê i zapytam o tê karê.

Dziêkujê.

D.

P.S. A gdyby co do czego, to w s±dzie co mam mówiæ? My¶lisz, ¿e bêdzie
s±d. Go¶æ musia³by byæ jakim¶ pieniaczek. Ok, przeklina³em, ale
przeprosi³em.

Data: 2012-06-12 13:52:21
Autor: Olgierd
Brzydkie s³owo
On Tue, 12 Jun 2012 06:45:48 -0700, Dyletant wrote:

P.S. A gdyby co do czego, to w sądzie co mam mówić? Myślisz, że będzie
sąd. Gość musiałby być jakimś pieniaczek. Ok, przeklinałem, ale
przeprosiłem.

A gdyby co, to wówczas łaskawie zarzucisz temat na grupę. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 08:18:18
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Olgierd wrote:
> [...]
> P.S. A gdyby co do czego, to w s±dzie co mam mówiæ? My¶lisz, ¿e bêdzie
> s±d. Go¶æ musia³by byæ jakim¶ pieniaczek. Ok, przeklina³em, ale

A gdyby co, to wówczas ³askawie zarzucisz temat na grupê.

--
pozdrawiam, Olgierdhttp://olgierd.rudak.org

Dziêkujê ¶licznie, bêdê pamiêta³ :D

D.

Data: 2012-06-12 15:52:42
Autor: Robert G
Brzydkie s³owo
U¿ytkownik Dyletant napisa³:
? My¶lisz, ¿e bêdzie
s±d.

Eee. tam przestañ 8-)...
komu by siê chcia³o. Po prostu kolo ma jakie¶ problemy ze sob± i tyle. Nie przejmuj siê nim. Sprawê za³atw i o niej zapomnij - id¼ na jak±¶ imprezkê, to ³atwiej zapomnisz :-)...

pozdrawiam
Robert G.

Data: 2012-06-12 08:20:32
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 15:52, Robert G <roberci...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

komu by siê chcia³o. Po prostu kolo ma jakie¶ problemy ze sob± i tyle.
Nie przejmuj siê nim. Sprawê za³atw i o niej zapomnij - id¼ na jak±¶

Mo¿e jakie¶ linki do klubów dla gejów? LOL ;D

D.

Data: 2012-06-12 17:41:52
Autor: Robert G
Brzydkie s³owo
U¿ytkownik Dyletant napisa³:
Mo¿e jakie¶ linki do klubów dla gejów?

a czemu mnie o to pytasz?
nie deklarowa³em siê jako gej hehe. masz tego od metra w necie jak chcesz.
tu ju¿ Ci kolego nie pomogê...

Data: 2012-06-12 10:38:00
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 17:41, Robert G <roberci...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

a czemu mnie o to pytasz?
nie deklarowa³em siê jako gej hehe. masz tego od metra w necie jak chcesz.

Przepraszam, to mia³ byæ ¿art. Ale znowu mi nie wysz³o :(

D.

Data: 2012-06-12 15:58:08
Autor: bzdreg
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-12 14:42, Dyletant pisze:
[...]

Zale¿y, czy siê bêdziesz stawia³, czy po³o¿ysz uszy po sobie. Pierwszym sygna³em skruchy jest zap³acenie kary za jazdê bez biletu. Co do tego nikt z nas-tutaj nie ma w±tpliwo¶ci.
Potem, je¶li kanar pójdzie do s±du i tam go nie wy¶miej±, to byæ mo¿e s±d wyda Ci wyrok w postêpowaniu nakazowym. Wniesiesz sprzeciw.
Bo je¶li nie wniesiesz, a czasu jest ma³o, to musisz zap³aciæ tyle, ile Ci s±d wyznaczy. Na moje oko - jakie¶ 300-500z³.
Je¶li wniesiesz sprzeciw, to staniesz przed s±dem w charakterze oskar¿onego. S±d te¿ jest dla ludzi i nie ka¿dy oskar¿ony spêdza resztê ¿ycia na ciê¿kich robotach (za to wiêkszo¶æ niewinnych - raczej tak... ;) )
Przed takim s±dem nie potrzebujesz adwokata. Oka¿esz skruchê, powiesz o przeprosinach (zaznaczysz, ¿e byli ¶wiadkowie - policjanci; to te¿ napiszesz w sprzeciwie), wyrazisz gotowo¶æ do zado¶æuczynienia i poddasz siê karze. Sêdziami teraz s± 30-letnie laski. Jak trafisz na tak±, co te¿ woli ch³opców, to masz szansê na jej sympatiê i ³agodny wyrok. Po czym wyjdziesz z podniesionym czo³em i bogatszy o do¶wiadczenie. Po paru latach (nie chce mi siê szukaæ po ilu) wniesiesz o zatarcie skazania (je¶li jakim¶ cudem s±d Ciê jednak uzna winnym).

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-12 08:25:23
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
bzdreg wrote:

> [...]

(je¶li jakim¶ cudem s±d Ciê jednak uzna winnym).

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

A gdybym od razu siê przyzna³, zap³aci³ bez gadania ile s±d karze,
przeprosi³ i wyrazi³ skruchê i jeszcze raz przeprosi³, to te¿ bêdê
mia³ to w papierach, ¿e by³em karany? Przysz³ych pracodawców bêdzie to
interesowaæ?

D.

P.S. Kurde, ale jestem g³upi!

Data: 2012-06-12 11:03:16
Autor: witek
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:
P.S. Kurde, ale jestem g³upi!

czlowieku wez sobie cos z waleriana bo zejdziesz jeszcze dzisiaj.

nic nie bedzie, zadnej sprawy.

Data: 2012-06-12 10:39:25
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 18:03, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Dyletant wrote:
> P.S. Kurde, ale jestem g³upi!

czlowieku wez sobie cos z waleriana bo zejdziesz jeszcze dzisiaj.

nic nie bedzie, zadnej sprawy.

Serio? My¶licie, ¿e ten cz³owiek wypieprzy ten druczek? :O

Najlepiej gdyby po prostu wys³a³ mi go do domu, zap³aci³bym i tyle.

Data: 2012-06-12 14:27:58
Autor: witek
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:
[...]

Czemu nie powiesz tacie?
Ja w kazdym razie spdam z tego watku.

Data: 2012-06-12 12:47:45
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
witek wrote:
Dyletant wrote:

> Serio? My¶licie, ¿e ten cz³owiek wypieprzy ten druczek? :O

> Najlepiej gdyby po prostu wys³a³ mi go do domu, zap³aci³bym i tyle.

Czemu nie powiesz tacie?

Kiedy¶ trzeba przestaæ z chodzeniem do taty.

Ja w kazdym razie spdam z tego watku.

Dziêkujê za wszystkie s³owa otuchy :)

Pozdrawiam,

D.

Data: 2012-06-12 14:58:47
Autor: witek
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:
Kiedy¶ trzeba przestaæ z chodzeniem do taty.

powiedz sobie, ze juz od nastepnego razu.
Nie zgrywaj gieroja tam gdzie nie trzeba,

Data: 2012-06-12 14:15:04
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 21:58, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Dyletant wrote:
> Kiedy¶ trzeba przestaæ z chodzeniem do taty.

powiedz sobie, ze juz od nastepnego razu.
Nie zgrywaj gieroja tam gdzie nie trzeba,

TAK W£A¦NIE SOBIE POWIEDZIA£EM.

PE£NA KULTURA I SZACUNEK DLA KA¯DEGO.

D.

Data: 2012-06-12 20:36:06
Autor: bzdreg
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-12 19:39, Dyletant pisze:

Serio? My¶licie, ¿e ten cz³owiek wypieprzy ten druczek? :O

Najlepiej gdyby po prostu wys³a³ mi go do domu, zap³aci³bym i tyle.

Serio. Ja my¶lê, ¿e wypieprzy. Mo¿e kto¶ ju¿ mu wyt³umaczy³, ¿e skoro zrobi³ z siebie dupka i peda³a, to niekoniecznie trzeba to dokumentowaæ.

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-12 12:46:46
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
bzdreg wrote:
> [...]

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

Dziêkujê za pocieszenie.

D.

Data: 2012-06-12 09:17:27
Autor: Olgierd
Brzydkie s³owo
On Tue, 12 Jun 2012 01:35:23 -0700, Dyletant wrote:

Jest szansa, że trafi, jeśli nie zapłacisz. Do sądu, który zajmuje się
tymi, którzy nie uiszczają opłat za przejazd komunikacją bez biletu.

Ja chcę zapłacić, ale ten Pan zabrał druczek, więc jak mam zapłacić?

Toś dał ciała, że oddałeś podpisany "mandat". Zwróć się do przewoźnika, wyjaśnij temat -- że zostałeś złapany, ale kontroler po wystawieniu kwitka nie dał Tobie egzemplarza, więc nie wiesz jak masz zapłacić.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 04:52:21
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Olgierd wrote:

> Ja chcê zap³aciæ, ale ten Pan zabra³ druczek, wiêc jak mam zap³aciæ?

To¶ da³ cia³a, ¿e odda³e¶ podpisany "mandat".
Zwróæ siê do przewo¼nika, wyja¶nij temat -- ¿e zosta³e¶ z³apany, ale
kontroler po wystawieniu kwitka nie da³ Tobie egzemplarza, wiêc nie wiesz
jak masz zap³aciæ.

--
pozdrawiam, Olgierdhttp://olgierd.rudak.org

Pan powiedzia³, ¿e potrzebuje orygina³, ¿eby pokazaæ w s±dzie i
zabra³.

By³em ju¿ tak spanikowany, ¿e mnie zamurowa³o, a oni siê zabrali i
poszli.

Dyletant

P.S. Trochê te¿ przeklina³em i jak kolega powiedzia³, ¿e woli
ch³opców, to powiedzia³em chyba s³owo "peda³y i te¿ na ku...

Wiem, ¿e to by³o g³upie. Nigdy wcze¶niej nie mia³em ¿adnych problemów.
Teraz mam leki uspokajaj±ce.

S±dzicie, ¿e to naprawdê trafi do s±du, czy kolega da sobie spokój i
wy¶le mi to do domu, albo przez komornika?

Wygl±da³o, ¿e siê wkurzy³ :(

Ja te¿ siê ostatnio wkurzy³em jak widzia³em jak ³adn± blond lalê w
mini puszczaj±, bo siê u¶miechnê³a a potem pu¶ci³a ³ezkê :(

Data: 2012-06-12 21:58:31
Autor: Marek Dyjor
Brzydkie s³owo
Dyletant wrote:

Ja te¿ siê ostatnio wkurzy³em jak widzia³em jak ³adn± blond lalê w
mini puszczaj±, bo siê u¶miechnê³a a potem pu¶ci³a ³ezkê :(

nie ma sie co wkurzaæ nie ka¿dy mo¿e byæ fajn± lask±...

wg wszelkich badañ ³±dni ludzie maja lepiej nawet w s±dacj i to jak sa oskar¿eni o powazne przestêpstwa.

Data: 2012-06-12 14:12:33
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Marek Dyjor wrote:
Dyletant wrote:

> [...]

nie ma sie co wkurzaæ nie ka¿dy mo¿e byæ fajn± lask±...

wg wszelkich badañ ³±dni ludzie maja lepiej nawet w s±dacj i to jak sa

Samo ¿ycie :)

Data: 2012-06-12 15:46:16
Autor: bzdreg
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-12 10:35, Dyletant pisze:
Olgierd wrote:
[...]

Zadzwoñ do tego MPK, nie mów nic o "dupie", powiedz, ze pan zabra³ kwitek, ale ty chcesz zap³aciæ i pytasz na jakie konto i co masz podaæ. W tytule przelewu podasz "op³ata specjalna (czy jak-siê-tam-to nazywa) za jazdê bez biletu w dniu... o godz... w autobusie linii ... w okolicy ..."

I przestañ wreszcie smuciæ i umieraj jak mê¿czyzna!

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-12 08:26:03
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 12 Cze, 15:46, bzdreg <bzd...@null.pl> wrote:

> [...]

I przestañ wreszcie smuciæ i umieraj jak mê¿czyzna!

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Bzdreg.

Ok. Tak zrobiê :D

Data: 2012-06-14 12:11:32
Autor: R.e.m.e.K
Brzydkie słowo
Dnia Tue, 12 Jun 2012 08:26:03 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

Zadzwoń do tego MPK, nie mów nic o "dupie", powiedz, ze pan zabrał
kwitek, ale ty chcesz zapłacić i pytasz na jakie konto i co masz podać.
W tytule przelewu podasz "opłata specjalna (czy jak-się-tam-to nazywa)
za jazdÄ™ bez biletu w dniu... o godz... w autobusie linii ... w okolicy ..."

Ok. Tak zrobiÄ™ :D

I dopisz w tytule przelewu: "w dupe?" ;-)

MSPANC

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-06-14 11:44:32
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
R.e.m.e.K wrote:

I dopisz w tytule przelewu: "w dupe?" ;-)

To nie³adnie. Niedobry prawnik.

Data: 2012-06-12 10:26:23
Autor: Liwiusz
Brzydkie słowo
W dniu 2012-06-12 09:55, Olgierd pisze:
[...]

Nie wydaje mi się, aby w ogóle na niego spojrzał (podczas wydawania N.Z.). Ostatnio dostałem nakaz zapłaty za taki "mandat", gdzie było przeze mnie napisane "bilet posiadam".

--
Liwiusz

Data: 2012-06-12 08:31:18
Autor: Olgierd
Brzydkie s³owo
On Tue, 12 Jun 2012 10:26:23 +0200, Liwiusz wrote:

[...]

Jasne, że nie miałem na myśli operacji logicznej pt. "wyjaśnijmy to". Po prostu albo ktoś parsknie śmiechem, albo cokolwiek.

Natomiast w Twoim przypadku, faktycznie, dali dupy.

Aczkolwiek przyznam się, że niedawno udało mi się przeprowadzić następujący manewr: pisałem pozew (w upominawczym) o 23 tys., ale przestrzeliłem na klawiaturze i poszło "29 tys." (w załączeniu kopia faktury na 23 tys.).
Dodatkowo pomyliłem się z datą, od której należy liczyć odsetki: miało być "31.12.2011", napisałem "31.12.2012". Po otrzymaniu pozwu sąd wezwał mnie do dookreślenia się od kiedy chcę tych odsetek. Niezgodności żądania z przedstawionymi dokumentami natomiast nie zauważył i wyrąbał nakaz na 29 tys. zł.

Generalnie oznacza to, że kontrola papierów spływających do wydziałów jest praktycznie zerowa. (Aha, dla kontrastu: ostatnio z SR dla m.st. Warszawy któryś tam WG przyszło wezwanie "o doręczenie odpisu pełnomocnictwa dla pozwanego". Pierwszy raz coś takiego wymyślili.)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-12 16:57:25
Autor: Nixe
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-12 08:53, Dyletant pisze:

Ale jest szansa, ¿e sprawa trafi do s±du? (Je¿eli tak, to jakiego i co
mam tam powiedzieæ? Nie ma nic na swoj± obronê poza tym, ¿e to nie
by³, ale mia³ byæ g³upi ¿art w stylu tego Pana.)

Jak napisa³ Witek - szansa jest przyzerowa.
Postaw siê w sytuacji konduktora - wniós³by¶ pozew do s±du?
Nie s±dzê ;-)

N.

Data: 2012-06-12 08:29:23
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
Nixe wrote:
> [...]

Jak napisa³ Witek - szansa jest przyzerowa.
Postaw siê w sytuacji konduktora - wniós³by¶ pozew do s±du?

Wygl±da³ na my¶l±cego, ale ja jestem do¶æ nerwowy i jak siê wkurzê, to
nie zawsze wiem, co robiê (dlatego biorê leki uspokajaj±ce).

W sumie, jak na to spojrzeæ logicznie, to Leonidas mia³ tylko 300
ludzi, a Persów by³o od pyty, i wygra³, tak? ;D

Jak trzeba bêdzie zgin±æ, to zginê jak facet! ;D

D.

Data: 2012-06-15 11:47:59
Autor: Bydlê
Brzydkie słowo
On 2012-06-12 15:29:23 +0000, Dyletant <dyletant@yahoo.pl> said:

W sumie, jak na to spojrzeæ logicznie, to Leonidas mia³ tylko 300
ludzi, a Persów by³o od pyty, i wygra³, tak? ;D

Dosta³e¶ doskona³± poradê, ale jej nie zrozumia³e¶.
Mniej pisz, wiêcej czytaj, rzadziej bêdziesz mia³ k³opoty, rzadziej wyjdziesz na g³upka...

--
Bydlê

Data: 2012-06-15 17:43:07
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 15 Cze, 11:47, Bydlê <pan.by...@gmail.com> wrote:
On 2012-06-12 15:29:23 +0000, Dyletant <dylet...@yahoo.pl> said:

> [...]

Dosta³e¶ doskona³± poradê, ale jej nie zrozumia³e¶.
Mniej pisz, wiêcej czytaj, rzadziej bêdziesz mia³ k³opoty, rzadziej

Mia³em prawo nie zrozumieæ, bo jestem zwyk³ym cz³owieczkiem. A zwykli
ludzie czêsto czego¶ nie rozumiej±.

Co by³oby gdybym tam zadzwoni³ i poda³ swoje dane i dok³adniejsze
okoliczno¶ci kiedy jednocze¶nie pan kontroler wypieprzy³by druczek?

Zrobi³bym z niego i z siebie wariata. Zaszkodzi³bym nam obu.

Byæ mo¿e ola³ sprawê i obydwaj mamy farta. A jak nie ola³, to ja nie
mam farta.

Nie mam zamiaru, ¿eby kto¶ mia³ dodatkowe problemy przez moje ¿arty..

Powiem w s±dzie jak by³o, g³upio siê zachowa³em moja wina, koniec
kropka.

Nie mam zamiaru siê k³óciæ. A jak sêdzie to bêdzie idiota, to pokiwam
mu g³ow±, ¿e oczywi¶cie ma racjê, p³acê to gówno, które mi dosoli i
fina³ tak?

Zero pieniactwa. Zrobi³em g³upio i teraz trzeba bêdzie zap³aciæ.

A Ty kolego nie b±d¼ taki do przodu, bo Ci do tylu zabraknie. Nie masz
do czynienia z jakim¶ kretynem, ok?

Kretynem bêdzie sêdzia jak mnie ukarze wobec mojej skruchy i postawy.
Mo¿e nie?

Data: 2012-06-16 13:22:47
Autor: Bydlê
Brzydkie słowo

On 2012-06-12 15:29:23 +0000, Dyletant <dylet...@yahoo.pl> said:

[...]

Skoro nie chcesz korzystaæ z rady udzielonej ci dwukrotnie i wolisz wychodziæ na g³upka, to opisz, jak zrozumia³e¶, ¿e Spartanie wygrali.

--
Bydlê

Data: 2012-06-16 16:26:23
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 2012-06-16 00:43:07 +0000, Dyletant <dylet...@yahoo.pl> said:

> ej

> Mia em prawo nie zrozumie , bo jestem zwyk ym cz owieczkiem.

Skoro nie chcesz korzysta z rady udzielonej ci dwukrotnie i wolisz
wychodzi na g upka, to opisz, jak zrozumia e , e Spartanie wygrali.

Zrozumia³em rady i dziêkujê.

A Ty zrozum, ¿e nie dzia³am na wypadek gdyby on nie dzia³a³, ¿eby nikt
nie wyszed³ na g³upka.

Wolê porozmawiaæ z s±dem ni¿ ¿eby ten cz³owiek mia³ przeze mnie wiêcej
problemów. Jakbym sam siê zg³osi³, a on ola³, to bêdzie niemi³o.

Jak jest pieniaczem, to spotkamy siê w s±dzie i tam go przeproszê.

A jak ma lepsze rzeczy do roboty, to problem z g³owy.

D.

Data: 2012-06-17 20:05:54
Autor: Bydlê
Brzydkie słowo
On 2012-06-17 01:26:23 +0200, Dyletant <dyletant@yahoo.pl> said:

[...]

I tu my¶la³em, ¿e to prawda.

A Ty zrozum, ¿e nie dzia³am na wypadek gdyby on nie dzia³a³, ¿eby
 nikt
nie wyszed³ na g³upka.

A tu ju¿ mia³em pewno¶æ, ¿e nie.

--
Bydlê

Data: 2012-06-17 15:27:10
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 2012-06-17 01:26:23 +0200, Dyletant <dylet...@yahoo.pl> said:

> Zrozumia³em rady i dziêkujê.

I tu my¶la³em, ¿e to prawda.

> A Ty zrozum, ¿e nie dzia³am na wypadek gdyby on nie dzia³a³, ¿eby
>  nikt
> nie wyszed³ na g³upka.

A tu ju¿ mia³em pewno¶æ, ¿e nie.

--
Bydlê

Dobra, spoko, napisa³em ¿e w dupê i tam dostanê kopa od s±du, wszystko
siê zgadza.

A gdybym zosta³ skazany na ¶mieræ, to jeszcze siê Kolegów zapytam czy
mo¿na to jako¶ obej¶æ, tak?

Jest spoko. Alcatraz ju¿ nie ma a Guantanamo w³a¶nie zamykaj±, wiêc
mam luz ;D

D.

Data: 2012-06-15 18:19:01
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 2012-06-12 15:29:23 +0000, Dyletant <dylet...@yahoo.pl> said:

> [...]

Dosta³e¶ doskona³± poradê, ale jej nie zrozumia³e¶.
Mniej pisz, wiêcej czytaj, rzadziej bêdziesz mia³ k³opoty, rzadziej

A tak mimochodem, to wszyscy ju¿ odpu¶cili ten temat i Tobie te¿ to
radzê :D

Dziêkujê wszystkim i pozdrawiam,

:D.

Data: 2012-06-14 21:02:55
Autor: gierrro
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-12 01:34, Dyletant pisze:

No ale jestem tutaj i pytam Was. Co bêdzie dalej? Czy to by³a a¿ tak
powa¿na sprawa? Przeprosi³em i to zrobiê to jeszcze raz. Naprawdê
¿a³ujê.

Mam nadziejê, ¿e sobie jaja robisz :)
A jak na powa¿nie, to we¼ to olej. Pozrzêdzi³ co¶ o s±dzie, bo mu siê g³upio zrobi³o :)

Data: 2012-06-15 00:39:44
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 14 Cze, 21:02, gierrro <gierr...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> ¿a³ujê.

Mam nadziejê, ¿e sobie jaja robisz :)
A jak na powa¿nie, to we¼ to olej. Pozrzêdzi³ co¶ o s±dzie, bo mu siê

Mia³em nadziejê, ¿e kto¶ to powie. Ale i tak mi jest g³upio. Szkoda mi
cz³owieka, trafi³ na szczeniaka, a szczeniak napyskowa³.

W sumie to i kontrolerzy i policjanci byli naprawdê mili, to ja siê
zachowywa³em jak idiota.

Dziêkujê wszystkim za pomoc.

Dyletant

Data: 2012-06-15 20:40:49
Autor: gierrro
Brzydkie s³owo
W dniu 2012-06-15 09:39, Dyletant pisze:

Mia³em nadziejê, ¿e kto¶ to powie. Ale i tak mi jest g³upio. Szkoda mi
cz³owieka, trafi³ na szczeniaka, a szczeniak napyskowa³.

I odstaw leki :)

Data: 2012-06-15 17:43:53
Autor: Dyletant
Brzydkie s³owo
On 15 Cze, 20:40, gierrro <gierr...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-06-15 09:39, Dyletant pisze:

> Mia em nadziej , e kto to powie. Ale i tak mi jest g upio. Szkoda mi
> cz owieka, trafi na szczeniaka, a szczeniak napyskowa .

I odstaw leki :)

No w³a¶nie mia³em siê zapytaæ jakie s± dobre ;D ;D ;D

Brzydkie s³owo