Brzydkie zagrywki PAD

Data: 2015-11-09 15:22:26
Autor: aja
Brzydkie zagrywki PAD

http://www.tvn24.pl/prezydent-andrzej-duda-nie-wiedzial-o-szczycie-ue-na-malcie,593043,s.html

Cyt. z komentarzy:
"Panie Duda, to Pan masz problem ze sob膮, swoim gabinetem i swoj膮 parti膮. Jeste艣cie zak艂amani, aroganccy i bezczelni. Zawsze zamiast wsp贸艂dzia艂a膰 w sprawach mi臋dzynarodowych, wa偶nych dla Polski stawiali艣cie focha a teraz jeszcze rzucacie k艂ody pod nogi ust臋puj膮cej Pani Premier oraz szkalujecie - przecie to nie my - to oni. Ch艂opcy w kr贸tkich spodenkach. Nie macie zielonego poj臋cia o rz膮dzeniu krajem - tylko wizyty mi臋dzy Rydzykiem a Papie偶em a po nocach u prezesa - 艣miech na sali."

M贸j komentarz:
"Ch艂opcy, przesta艅cie, bo si臋 藕le bawicie!
Dla was to jest igraszk膮, nam idzie o 偶ycie"
/z bajki Krasickiego 'Dzieci i 偶aby'/

Data: 2015-11-09 15:36:29
Autor: A. Filip
Brzydkie zagrywki PAD/PEK/PDT
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Pani Ewusiunia Kopacz nie popisa艂a si臋 w zwalaniu _pe艂nej_ winy na prezydenta.
Co odpowiedzia艂a cho膰by na propozycje z艂o偶enia swojej dymisji na pi艣mie?

Jak na razie PO w moich oczach utrzymywanie pi艂eczki na polu
(ca艂kowitej/wy艂膮cznej) odpowiedzialno艣ci PiS idzie jak wygranie
ostatnich wybor贸w Sejmowych.

鈥炁歸iat jaki jest ka偶dy widzi (*inaczej*)鈥

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Na g艂upot臋 nie ma leku.  (Przys艂owie arabskie)

Data: 2015-11-09 15:55:36
Autor: aja
W dniu 2015-11-09 o 15:36, A. Filip pisze:

[...]

Obie, godne siebie strony (PO i PiS), robi膮 co umiej膮
najlepiej... czyli r偶n膮 g艂upa ! Sorry, ale jacy politycy
(PAD/PEK/PDT/PBS/ i inni) taka polityka... 偶enada.

Data: 2015-11-09 15:58:35
Autor: A. Filip
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedzia艂o" 偶e zbli偶a si臋 pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

To prezydent mia艂 si臋 pyta膰 Ministerstwa Spraw Zagranicznych Platformy
Obywatelskiej czy nie ma kolizji dat pierwszego posiedzenia nowego Sejmu i
szczytu Unii Europejskiej?  A nie przypadkiem *pokazowo niekompetentne mato艂y*
z Ministerstwa Spraw Zagranicznych powinny mie膰 pisemny dupochron 偶e
informowa艂y _z wyprzedzeniem_ prezydenta jakie daty z mo偶liwych s膮
"niewskazane" ze wzgl臋du na wydarzenia mi臋dzynarodowe?

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/neumann-i-karczewski-w-faktach-po-faktach-kto-pojedzie-na-szczyt-ue,592928.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Oczy i usta s膮 艣wiadkami serca cz艂owieczego.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2015-11-09 16:06:00
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia艂ek, 9 listopada 2015 15:58:

aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

B臋dzie, b臋dzie zabawa, b臋dzie si臋 dzia艂o... :-)

Data: 2015-11-09 16:27:15
Autor: A. Filip

aja <aja@aja.pl> pisze:
> [...]

| [wiceminister zdrowia (PO)].

B臋dzie, b臋dzie zabawa, b臋dzie si臋 dzia艂o... :-)

Urz臋dnicy Prezydenta Dudy (PiS) okazali si臋 niekompetentni bo bezzasadnie
domniemali 偶e w MSZ Schetyny (PO) i kancelarii Premier Kopacz (PO) pracuj膮
ludzie _kompetentni_.  Nie s膮 bez winy ale IMHO to MSZ Grzegorza Schetyny (PO)
ma "udzia艂 wi臋kszo艣ciowy" w winie [nie za 12鈧 ;-)].

Mo偶e Tuskowi i Kopacz chodzi艂o o wystawienie (na ko艅cu) nie Dudy ale Schetyny?
Wtedy ca艂a ta zagrywka i spos贸b jej rozgrywania nabiera (dla mnie) _znacznie_
wi臋kszego sensu.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
G贸ra urodzi艂a mysz.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-11-09 16:42:35
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia艂ek, 9 listopada 2015 16:27:

Mo偶e Tuskowi i Kopacz chodzi艂o o wystawienie (na ko艅cu) nie Dudy ale
Schetyny? Wtedy ca艂a ta zagrywka i spos贸b jej rozgrywania nabiera (dla
mnie) _znacznie_ wi臋kszego sensu.

Nie zastanawiam si臋 nad motywacjami dzieci stawiaj膮cych babki z piasku w piaskownicy. To tylko zabawa. Europa ma ubaw. :-)

Data: 2015-11-09 07:49:42
Autor: szklanynocnik
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedzia硂" 縠 zbli縜 si pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:

 Europa ma ubaw. :-)

Europa dopiero b阣zie mia砤 ubaw jak zacznie odsy砤 imigrant體,
a Orban w tym czasie zapali fajeczk.

Data: 2015-11-09 16:55:13
Autor: Marek Czaplicki
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedzia艂o" 偶e zbli偶a si臋 pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia艂ek, 9 listopada 2015 16:49:

u偶ytkownik Marek Czaplicki napisa艂:

 Europa ma ubaw. :-)

Europa dopiero b臋dzie mia艂a ubaw jak zacznie odsy艂a膰 imigrant贸w,
a Orban w tym czasie zapali fajeczk臋.

Nim gruby schudnie, chudy zdechnie. :-)

Data: 2015-11-09 16:50:07
Autor: aja
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedzia艂o" 偶e zbli偶a si臋 pierwsze pQ1|B"y苻'В牎'
W dniu 2015-11-09 o 16:27, A. Filip pisze:

Mo偶e Tuskowi i Kopacz chodzi艂o o wystawienie (na ko艅cu) nie Dudy ale Schetyny?
Wtedy ca艂a ta zagrywka i spos贸b jej rozgrywania nabiera (dla mnie) _znacznie_
wi臋kszego sensu.

Podziwiam tw贸j optymizm... widzisz sens tam
gdzie go nie ma... i tym samym ze zwyk艂ych
amator贸w robisz prawdziwych profesjonalist贸w...
Niestety, tym naszym krajem rz膮dz膮 amatorzy
wybrani przez kretyn贸w... taki mamy 'klimat'.

Data: 2015-11-09 16:23:03
Autor: aja
W dniu 2015-11-09 o 15:58, A. Filip pisze:

> [...]

| premiera i sprawdzi艂 czy nie ma kolizji w datach - powiedzia艂 Neumann

Gdyby po jednej i drugiej stronie by艂o po paru
urz臋das贸w, no to mo偶na by by艂o si臋 zastanawia膰 kto
da艂 cia艂a... ale jest ich tam po kilkuset, rzekomo
po to, nie by艂o kompromitacji ! Nie dogadali si臋...
wina jest po r贸wno, po obu stronach. Ale tu idzie
o to, 偶e teraz ci 'wa偶niacy' po prostu r偶n膮 g艂upa,
zamiast za艂atwi膰 to po ludzku...
Chory kraj. Z przemodlenia...

Data: 2015-11-09 07:31:48
Autor: szklanynocnik
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedzia硂" 縠 zbli縜 si pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
u縴tkownik aja napisa:

Chory kraj. Z przemodlenia...

https://pbs.twimg.com/media/CTKW0t0W4AAgeeY.jpg:large

Oby秚a nie szczytowali od tych szczyt體.

Ja pierdziu, jeszcze nie rz眃z, a ju taki kwik, a
strach pomy秎e co b阣zie za miesi眂:)

Data: 2015-11-09 16:35:06
Autor: T.
aja <aja@aja.pl> pisze:
> [...]

| premiera i sprawdzi艂 czy nie ma kolizji w datach - powiedzia艂 Neumann

Oczywi艣cie. A nawet - wed艂ug niekt贸rych - zamiast czeka膰 na oficjalne zaproszenie powinien "艣ledzi膰 stron臋 RE". :-)
Taki prezydent za zawo艂anie, co to leci jak promocj臋 w Macdonaldzie og艂osz膮...
T.

Brzydkie zagrywki PAD