Brzydkie zagrywki PAD/PEK/PDT

Data: 2015-11-09 15:36:29
Autor: A. Filip
Brzydkie zagrywki PAD/PEK/PDT
aja <aja@aja.pl> pisze:
http://www.tvn24.pl/prezydent-andrzej-duda-nie-wiedzial-o-szczycie-ue-na-malcie,593043,s.html

Cyt. z komentarzy:
"Panie Duda, to Pan masz problem ze sobą, swoim gabinetem i swoją
partią. Jesteście zakłamani, aroganccy i bezczelni. Zawsze zamiast
współdziałać w sprawach międzynarodowych, ważnych dla Polski
stawialiście focha a teraz jeszcze rzucacie kłody pod nogi ustępującej
Pani Premier oraz szkalujecie - przecie to nie my - to oni. Chłopcy w
krótkich spodenkach. Nie macie zielonego pojęcia o rządzeniu krajem - tylko wizyty między Rydzykiem a Papieżem a po nocach u prezesa -
śmiech na sali."

Mój komentarz:
"Chłopcy, przestańcie, bo się źle bawicie!
Dla was to jest igraszką, nam idzie o życie"
/z bajki Krasickiego 'Dzieci i żaby'/

Pani Ewusiunia Kopacz nie popisała się w zwalaniu _pełnej_ winy na prezydenta.
Co odpowiedziała choćby na propozycje złożenia swojej dymisji na piśmie?

Jak na razie PO w moich oczach utrzymywanie piłeczki na polu
(całkowitej/wyłącznej) odpowiedzialności PiS idzie jak wygranie
ostatnich wyborów Sejmowych.

„Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*)”

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Na głupotę nie ma leku.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2015-11-09 15:55:36
Autor: aja
W dniu 2015-11-09 o 15:36, A. Filip pisze:

[...]

Obie, godne siebie strony (PO i PiS), robią co umieją
najlepiej... czyli rżną głupa ! Sorry, ale jacy politycy
(PAD/PEK/PDT/PBS/ i inni) taka polityka... żenada.

Data: 2015-11-09 15:58:35
Autor: A. Filip
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedziało" że zbliża się pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

To prezydent miał się pytać Ministerstwa Spraw Zagranicznych Platformy
Obywatelskiej czy nie ma kolizji dat pierwszego posiedzenia nowego Sejmu i
szczytu Unii Europejskiej?  A nie przypadkiem *pokazowo niekompetentne matoły*
z Ministerstwa Spraw Zagranicznych powinny mieć pisemny dupochron że
informowały _z wyprzedzeniem_ prezydenta jakie daty z możliwych są
"niewskazane" ze względu na wydarzenia międzynarodowe?

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/neumann-i-karczewski-w-faktach-po-faktach-kto-pojedzie-na-szczyt-ue,592928.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Oczy i usta są świadkami serca człowieczego.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2015-11-09 16:06:00
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 15:58:

aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Będzie, będzie zabawa, będzie się działo... :-)

Data: 2015-11-09 16:27:15
Autor: A. Filip

aja <aja@aja.pl> pisze:
> [...]

| [wiceminister zdrowia (PO)].

Będzie, będzie zabawa, będzie się działo... :-)

Urzędnicy Prezydenta Dudy (PiS) okazali się niekompetentni bo bezzasadnie
domniemali że w MSZ Schetyny (PO) i kancelarii Premier Kopacz (PO) pracują
ludzie _kompetentni_.  Nie są bez winy ale IMHO to MSZ Grzegorza Schetyny (PO)
ma "udział większościowy" w winie [nie za 12€ ;-)].

Może Tuskowi i Kopacz chodziło o wystawienie (na końcu) nie Dudy ale Schetyny?
Wtedy cała ta zagrywka i sposób jej rozgrywania nabiera (dla mnie) _znacznie_
większego sensu.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Góra urodziła mysz.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-11-09 16:42:35
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 16:27:

Może Tuskowi i Kopacz chodziło o wystawienie (na końcu) nie Dudy ale
Schetyny? Wtedy cała ta zagrywka i sposób jej rozgrywania nabiera (dla
mnie) _znacznie_ większego sensu.

Nie zastanawiam się nad motywacjami dzieci stawiających babki z piasku w piaskownicy. To tylko zabawa. Europa ma ubaw. :-)

Data: 2015-11-09 07:49:42
Autor: szklanynocnik
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedziao" e zblia si pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
uytkownik Marek Czaplicki napisa:

 Europa ma ubaw. :-)

Europa dopiero bdzie miaa ubaw jak zacznie odsya imigrantw,
a Orban w tym czasie zapali fajeczk.

Data: 2015-11-09 16:55:13
Autor: Marek Czaplicki
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedziało" że zbliża się pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 16:49:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

 Europa ma ubaw. :-)

Europa dopiero będzie miała ubaw jak zacznie odsyłać imigrantów,
a Orban w tym czasie zapali fajeczkę.

Nim gruby schudnie, chudy zdechnie. :-)

Data: 2015-11-09 16:50:07
Autor: aja
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedziało" że zbliża się pierwsze pQ1|B"yޞ''
W dniu 2015-11-09 o 16:27, A. Filip pisze:

Może Tuskowi i Kopacz chodziło o wystawienie (na końcu) nie Dudy ale Schetyny?
Wtedy cała ta zagrywka i sposób jej rozgrywania nabiera (dla mnie) _znacznie_
większego sensu.

Podziwiam twój optymizm... widzisz sens tam
gdzie go nie ma... i tym samym ze zwykłych
amatorów robisz prawdziwych profesjonalistów...
Niestety, tym naszym krajem rządzą amatorzy
wybrani przez kretynów... taki mamy 'klimat'.

Data: 2015-11-09 16:23:03
Autor: aja
W dniu 2015-11-09 o 15:58, A. Filip pisze:

> [...]

| premiera i sprawdził czy nie ma kolizji w datach - powiedział Neumann

Gdyby po jednej i drugiej stronie było po paru
urzędasów, no to można by było się zastanawiać kto
dał ciała... ale jest ich tam po kilkuset, rzekomo
po to, nie było kompromitacji ! Nie dogadali się...
wina jest po równo, po obu stronach. Ale tu idzie
o to, że teraz ci 'ważniacy' po prostu rżną głupa,
zamiast załatwić to po ludzku...
Chory kraj. Z przemodlenia...

Data: 2015-11-09 07:31:48
Autor: szklanynocnik
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platformy Obywatelskiej "nie wiedziao" e zblia si pierwsze posiedzenie nowego Sejmu
uytkownik aja napisa:

Chory kraj. Z przemodlenia...

https://pbs.twimg.com/media/CTKW0t0W4AAgeeY.jpg:large

Obyta nie szczytowali od tych szczytw.

Ja pierdziu, jeszcze nie rzdz, a ju taki kwik, a
strach pomyle co bdzie za miesic:)

Data: 2015-11-09 16:35:06
Autor: T.
aja <aja@aja.pl> pisze:
> [...]

| premiera i sprawdził czy nie ma kolizji w datach - powiedział Neumann

Oczywiście. A nawet - według niektórych - zamiast czekać na oficjalne zaproszenie powinien "śledzić stronę RE". :-)
Taki prezydent za zawołanie, co to leci jak promocję w Macdonaldzie ogłoszą...
T.

Brzydkie zagrywki PAD/PEK/PDT