Brzydota Komorowskiej

Data: 2010-12-09 02:28:14
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
Brzydota fizyczna komorowskiej, jej wstrete, ohydne cielsko przywodzace na  mysl
same doly spoleczne, jakies zatechle sutereny i wilgotne ciemne podworka
proletariackiej biedoty, zniszczonych uboga dieta i zbyt ciezka praca,
jak sie okazuje jest tylko odbiciem szpetoty wewnetrznej, jej plugawego
rodzinnego domu i calej tej bloszewickiej nedzy i pokurwienia jej rodzicow,
pracownikow MBP. Ohyda.

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare
w dziejach ludzkosci?

Jaksa

Data: 2010-12-08 21:24:47
Autor: Brooks
Brzydota Komorowskiej
On Dec 9, 1:28 am, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
[...]

Nie masz komu srac?
Ludzie wybrali prezydenta a pierwsza dame dostaja jakby to nie nazwac
przy okazji.
Niektórzy tu wypisuja ze prezydent jest przez pomylke wybrany.
I damy nikt nie wybieral, dostalismy ja gratis.

--
Brooks

Data: 2010-12-09 10:05:28
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Uzytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisal w wiadomosci news:2d688e47-9ea2-4bcd-a8f8-9aa5d45f327cg26g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To zdaje sie, ze to nie ludzie wybrali, tylko polskawe matolectwo, sterowane przez syjonistów...

boukun

Data: 2010-12-09 02:40:25
Autor: Brooks
Brzydota Komorowskiej
On Dec 9, 9:05 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisal w wiadomoscinews:2d688e47-9ea2-4bcd-a8f8-9aa5d45f327cg26g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

> Jaksa

Nie masz komu srac?
Ludzie wybrali prezydenta a pierwsza dame dostaja jakby to nie nazwac
Niekt rzy tu wypisuja ze prezydent jest przez pomylke wybrany.
[...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies
szacunkowe udzialy procentowe?

--
Brooks

Data: 2010-12-09 19:20:14
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Uzytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisal w wiadomosci news:33a90d38-f53e-4b59-84c1-331446e03fe0g26g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Madrzy ludzie siedzieli w domu, jiuakies 50%
Reszta to kukielki, bezwiedne...

boukun

Data: 2010-12-10 01:21:57
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 11:40:25 +0100, Brooks <xixuowqq@jadamspam.pl> wrote:

> [...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies

Polskie spoleczentwo stanowia glownie barany.

Wyniki wyborow od 1989 nie pozostawiaja tu watpliwosci.

Jaksa

Data: 2010-12-08 22:40:21
Autor: dexth
Brzydota Komorowskiej
On 9 Gru, 02:28, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Brzydota fizyczna komorowskiej, jej wstrete, ohydne cielsko przywodzace na
mysl

[...............]
W odpowiedzi wypada zacytować klasyka Jaksa:
"Tja, a teraz spierdalaj podczlowieku wylizac sobie jaja gdzies na
osobnosci."

A tu masz linka:
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/087cab51799b3ab9?hl=pl

pozdr dexth

Data: 2010-12-10 01:16:13
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 07:40:21 +0100, dexth <dexth@interia.pl> wrote:

[...]

A jestes na pewno przekonany detox, ze mozesz z rowna smialoscia
i zdecydowaniem zacytowac "klasyka", jak on to zrobil wobec pluto?

Jaksa

Data: 2010-12-10 07:39:07
Autor: dexth
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vng1pbmk1j561patlantis...
[...]

Tak, jestem przekonany, Ĺźe detox moĹźe.

pozdr dexth

Data: 2010-12-12 23:04:39
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Fri, 10 Dec 2010 07:39:07 +0100, dexth <dexth@interia.pl> wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vng1pbmk1j561patlantis...
[...]

No to detox, przyjmij moje gratulacje!

Nieczesto trafiaja sie nadludzie.

Jaksa

Data: 2010-12-09 03:42:29
Autor: obserwator
Brzydota Komorowskiej
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
[...]

czlowieku tak sie polityki nie robi nawet jak sie jest w opozycji.

Powielasz chamstwo PO kiedy wlasnie takimi metodami peowcy niszczyli
Prezydenta Kaczynskiego i jego zone. Jesli chcesz cos zmienic, to nie zachowuj sie tak podle jak twoi przeciwnicy .
Jest taka ilosc argumentow merytorycznych ktore ukazuja miernote PO, ze nie
trzeba juz poslugiwac sie metodami tak popularnymi w maglach, a do ktorych z
taka ochota siegasz.

Ponizajac Komrowska, ponizasz w gruncie rzeczy sam siebie.

Data: 2010-12-08 22:55:09
Autor: dexth
Brzydota Komorowskiej
On 9 Gru, 04:42, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[............]

czlowieku tak sie polityki nie robi nawet jak sie jest w opozycji.

[................]

Zgadzam się z Tobą. Ja nie głosowałem na prezydenta Kaczyńskiego, ale
jak wygrał wybory od 2005 roku, był moim prezydentem. Niechcianym ,
ale moim polskim prezydentem. Ani na grupie dyskusyjnej, ani 'Pod
budką z piwem" nie uzyłem z tego powodu obrazliwego epitetu w stosunku
do niego. Tak zadecydowali wyborcy i to szanowałem.

pozdr dexth

Data: 2010-12-09 10:04:15
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:ebc4040f-1c89-4068-b6c1-b22f2540fe3fj25g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Tak ma pospólstwo, ale nma szczęście moim nigdy nie był, tak jak Komorowski nie jest...

boukun

Data: 2010-12-09 10:50:28
Autor: Neko
Brzydota Komorowskiej
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Tak ma pospólstwo, ale nma szczęście moim nigdy nie był, tak jak Komorowski nie jest...

Ale jeszcze niedawno piales zachwyty nad Komorowskim

Data: 2010-12-09 19:17:57
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:idq8pl$dij$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Tak ma pospólstwo, ale nma szczęście moim nigdy nie był, tak jak Komorowski nie jest...

Ale jeszcze niedawno piales zachwyty nad Komorowskim

No może nie takie zachwyty, po prostu, miałem nadzieję, że po raz pierwszy od 1989 roku będzie prezydentem Polak... Nie wiedziałem, że ze względu na żonę Żydówkę, z korzeniami KORowskimi 1968 roku go wybrali. Czyli już wiadomo, na czyim pasku chodzi i ten prezydent. Zresztą, jak wziął sobie do pałacu samych Żydów , starych rozwalaczy za doradców, było już wiadomo... A jak już orzełka białego dał Michnikowi i zaprosił do pałacy swojego zbawcę Jaruzela, to już nie ma o czym dyskutować...

boukun

Data: 2010-12-10 01:31:41
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 07:55:09 +0100, dexth <dexth@interia.pl> wrote:

[...]

Jak smiesz porownywac poprzednich lokatorow palacu z obecnymi?

Poprzedni nie byli idealni, sam nie znosilem LK, ale byli porzadnymi
ludzmi z przyzwoitych polskich rodzin, o tradycjach patriotycznych.

Obecnie masz agenciarskie menelstwo, dzieci funkcjonariuszy MBP.

Gdybym nie wiedzial ze mam do czynienia z niewyrobionym intelektualnie
przyglupem, to bym cie wzial po prostu za skurwysyna.

Jaksa

Data: 2010-12-10 16:27:35
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

[...]

Patriota żydowski Lech Kaczyński, o takich samych tradycjach i korzeniach...
Od 1989 roku tylko syjoniści w Polsce rządzą...

boukun

Data: 2010-12-09 08:04:41
Autor: Azor jest pedałem
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Powielasz chamstwo PO kiedy wlasnie takimi metodami peowcy niszczyli
Prezydenta Kaczynskiego i jego zone.

Możesz podać przykład podobnej wypowiedzi kogoś ze strony PO, na temat Marii Kaczyńskiej?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-09 08:35:47
Autor: zbig
Brzydota Komorowskiej
On 9 Gru, 04:42, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Jaksa <Ja...@podole.pl> napisa (a):

> [...]

taka ochota siegasz.

Ponizajac Komrowska, ponizasz w gruncie rzeczy sam siebie.

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

To niezwykłe, że taką osobę jak ty stać na odrobinę refleksji. To
całkiem udatne skwitowanie moralnego degenerata jakim jest Jaksa psuje
bowiem zupełne nieuzasadnione zrównanie plugawej retoryki zwolenników
PiS z  krytyką przez PO poprzedniego prezydenta, bo już nie p.
prezydentowej, którą ogół szanował i miał do niej wiele sympatii za
dużo ciepła, niezależność poglądów i pogodne usposobienie, Nie bez
kozery mówiono o niej jako najjaśnieszym punkcie prezydentury
Kaczyńskiego. Nie ustrzegła się paru wpadek, które jej wytykano raczej
z pewną ironią a nie zapiekła nienawiścią jaką prezentuje taki np.
czwororęczny Jaksa. Sam Kaczyński był atakowany, bo na to zasługiwał.
Nie posuwano się jednak do takiego poziomu lżenia jaki prezentuje
Jaksa i bardzo wielu propisowców choćby tu na PSP

Data: 2010-12-09 17:47:17
Autor: obserwator
Brzydota Komorowskiej
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): To niezwykłe, że taką osobę jak ty stać na odrobinę refleksji. To całkiem udatne skwitowanie moralnego degenerata jakim jest Jaksa psuje
[...]

W zasadzie nie powinienem ci odpisywac, bo nie po to zamiescilem moj tekst
skierowany do Jaksy, aby teraz od ciebie otrzymac tego typu uwagi jak, cytuje:

*To niezwykłe, że taką osobę jak ty stać na odrobinę refleksji.*

Co znaczy w/g ciebie: *taka osoba* ? Jestes zadowolony, ze oburzyl mnie tekst
Jaksy, ale jednoczesnie korzystasz z okazji, aby mi bezpodstawnie cos insynuuowac?
Skoro ci sie podoba to co napisalem, to zamiast mnie chwalic, sam zacznij
reagowac podobnie jak ja, na niewybredne ataki i zaklamanie, ale ze strony
zwolennikow PO.

Ja nie uwazam, ze Jaksa jest *degeneratem*, bo  kim w takim razie sa piszace
tu osoby, ktore uwazajac sie za zwolennikow PO, nie potrafia nic sensownego
napisac, poza wycieczkami osobistymi oraz permanentna nagonka na partie
opozycyjna ?

Kim sa te osoby, ktore nadal tu w chamski sposob ublizaja Kaczynskim i
zwolennikom partii opozycyjnej(np. Cyc, zennon, spamer - kawecki)?

Ponadto, to ze jestem zdecydowanym przeciwnikiem tego typu tekstow ktore
zamiescil Jaksa, nie swiadczy o tym, ze jestem takze przeciwnikiem ujawniania
przeszlosci ludzi, ktorzy decyduja o losach Polski.

Warto ich biografie znac, ale nie jest to powod do wypisywania na ich temat az
tak brutalnych tekstow, jaki zamiescil Jaksa.

Data: 2010-12-09 20:04:34
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-09 18:47,  obserwator pisze:
Warto ich biografie znac, ale nie jest to powod do wypisywania na ich temat az
tak brutalnych tekstow, jaki zamiescil Jaksa.

Bo prawda jest brutalna. Dostali do Pałacu Prezydenckiego po trupach,
m.in. ś.p. Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-09 19:17:39
Autor: obserwator
Brzydota Komorowskiej
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Bo prawda jest brutalna. Dostali do Pałacu Prezydenckiego po trupach,
m.in. ś.p. Lecha Kaczyńskiego.

bez wyborcow, tam by sie nie dostali. Taka niestety dziala demokracja.

Data: 2010-12-09 21:11:19
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-09 20:17, obserwator pisze:

Bo prawda jest brutalna. Dostali się do Pałacu Prezydenckiego po trupach,
m.in. ś.p. Lecha Kaczyńskiego.

bez wyborcow, tam by sie nie dostali. Taka niestety dziala demokracja.

Chwały im to jednak nie przynosi.

Data: 2010-12-11 07:32:13
Autor: zbig
Brzydota Komorowskiej
On 9 Gru, 18:47, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

[...]
 Znaczy to co znaczy. Parę razy natknąłem się na twoje posty i taki
spoko kolo to ty nie jesteś. W poziomie brutalności Jaksie ustępujesz,
ale ich ton pamiętam, chyba , ze ktoś się pod ciebie podszywał.

Data: 2010-12-11 16:35:17
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-11 16:32, zbig pisze:
 Znaczy to co znaczy. Parę razy natknąłem się na twoje posty i taki
spoko kolo to ty nie jesteś. W poziomie brutalności Jaksie ustępujesz,
ale ich ton pamiętam, chyba , ze ktoś się pod ciebie podszywał.

Obserwator nie jest agresywny. Ale co ty zbyniu wyprawiasz to przechodzi
wszelkie pojęcie.

Data: 2010-12-12 10:53:03
Autor: zbig
Brzydota Komorowskiej
On 11 Gru, 16:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-12-11 16:32, zbig pisze:

>  Znaczy to co znaczy. Par razy natkn em si na twoje posty i taki
> spoko kolo to ty nie jeste . W poziomie brutalno ci Jaksie ust pujesz,
> ale ich ton pami tam, chyba , ze kto si pod ciebie podszywa .

Obserwator nie jest agresywny. Ale co ty zbyniu wyprawiasz to przechodzi
wszelkie poj cie.

Chyba mnie z kimś pomyliłeś.

Data: 2010-12-09 10:03:21
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idpj75$bpj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co za głupek dał sobie wmówić, że mamy tylko wybór między PO a PiSem, między kiłą, a rzeżączką?

boukun

Data: 2010-12-09 10:06:35
Autor: Dirko
Brzydota Komorowskiej
[...]

    W pełni Cię popieram Obserwatorze ale czy do szui to dotrze?

Data: 2010-12-10 01:26:29
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 04:42:29 +0100,  obserwator  <darz_bor@wytnij.gazeta.pl> wrote:

[...]

Jak przypuszczam, jestes ofiara losu kopana w dupe z kazdej strony.

Jaksa

Data: 2010-12-10 02:30:02
Autor: obserwator
Brzydota Komorowskiej
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Jak przypuszczam, jestes ofiara losu kopana w dupe z kazdej strony.

zle przypuszczasz, natomiast ty ewidentnie jestes kopany nie tylko w doope, ale i w slaba glowke.

Data: 2010-12-09 07:32:18
Autor: sofu
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vnfadcy11j561patlantis...
[...]

-- -- -- --

Nie powinienes pisać takich rzeczy nawet jeśli masz racje!

Swoja drogą na Naszej Klasie mam mozliwośc zaobserwowania co zrobił czas z niegdysiejszych klasowych piekności....

sofu

Data: 2010-12-09 10:06:43
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:idpt5k$a1l$1node1.news.atman.pl...

[...]

To prawda. Kiedyś moje niektóre koleżanki były dla mnie nieosiągalne, a dzisiaj same się narzucają... rozwódki...

boukun

Data: 2010-12-09 10:53:43
Autor: Neko
Brzydota Komorowskiej
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

To prawda. Kiedyś moje niektóre koleżanki były dla mnie nieosiągalne, a dzisiaj same się narzucają... rozwódki...

Te kolo 90-tki ?

Data: 2010-12-09 17:36:37
Autor: sofu
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:idq6f8$oua$1mx1.internetia.pl...

-- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -

To do Boukuna.
Były jak to zwykle w szkole (klasie) dziewczyny  osiagalne i nieosiagalne z różnych powodów.
Najgorsze jest to, ze sie olewało te ktore sie same narzucały, a wzdychało do mimoz, ktore bujały w obłokach.
Mnie taka jedna na koniec podstawówki wyznała długoi skrywaną miłość, a ja okazałem sie nieosiagalny dla mniej.
Koleżanki z klasy namawiały mnie abym z nią chodził itd. bo jest cieżko zakochana  i może sobie cos zrobić.
Nic sobie nie zrobiła i życie potoczyło sie dalej.
A w sumie to była fajna dziewczyna. Miałbym laske na własność w wieku 15 lat, a nie 18 jak to miało miejsce.

sofu

Data: 2010-12-10 01:20:39
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 07:32:18 +0100, sofu <manhunter1@o2.pl> wrote:

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

Nie powinienes pisaĂŚ takich rzeczy nawet jeÂśli masz racje!

Ty tak na powaznie sofu?

Czy podobnie zareagowalbys, gdyby w Belwederze rozposcierala swoja
gruba dupe corka Himmlera albo chocby szeregowego gestapowca?

Czy tylko taki wrazliwy jestes wobec dzieci funkjonariuszy MBP?

Jaksa

Data: 2010-12-10 11:07:58
Autor: sofu
Brzydota Komorowskiej

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci
[...]

Nie powinienes pisaa takich rzeczy nawet je?li masz racje!

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jakich dzieci? Co ty mi tu sumitujesz?
Napisałeś obrzydliwy w formie tekst, w którym czepiałeś sie wyglądu prezydenta i jego żony zapominając, że nie nie są to wybory miss piekności.
Mnie też sie oni nie podobają co nie oznacza, że miałbym ich  za to opluwać tak jak ty to zrobiłeś.
Wyglad zewnetrzny o ile nie jest to wynik rażących zaniedbań nie może być oceną polityka.
Przyjrzyj sie np. spasionym jak świnie biskupom KRK ktorych widac ustawicznie w TV.
Nie widac po nich skłonnosci do postów i umartwień, które dogmatycznie serwują innym.
Czemu ich widok cie nie razi, a tylko rezydenckiej pary?

sofu

Data: 2010-12-10 11:15:32
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-10 11:07, sofu pisze:
[...]

Jak chcesz opisywać spasionych biskupów to załóż oddzielny wątek i
dyskutuj z cycem i całą tą palikociarnią.

Wiele razy opluwano tutaj biskupów i Kaczki więc warto podyskutować o
durgiej stronei medalu kto ich tak zaciekle opluwa i czy przypadkiem nie
są to jeszcze gorsze przypadki :)

Data: 2010-12-10 11:19:06
Autor: Bełkoczący pijaczyna
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d01fdc6$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Specjalistami od opluwania są właśnie twoi kamraci. Ich język jest chamski by nie powiedzieć prostacki.

J.

Data: 2010-12-10 12:37:51
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-10 11:19, Bełkoczący pijaczyna pisze:
Wiele razy opluwano tutaj biskupów i Kaczki więc warto podyskutować o
drugiej stronie medalu kto ich tak zaciekle opluwa i czy przypadkiem nie
są to jeszcze gorsze przypadki :)

Specjalistami od opluwania są właśnie twoi kamraci. Ich język jest
chamski by nie powiedzieć prostacki.

"Bełkocący pijaczyna" to pewnie kolejny przygłup z palikociarni. Spójrz
w lustro, tylko się nie wystrasz :)

Data: 2010-12-10 12:42:08
Autor: D. J. MC Donald Musk
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d021112$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

albo "obedrzec kaczynskiego ze skory"
my bobra nie obedrzemy. Szanujmy przyrode...

Data: 2010-12-12 23:11:47
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Fri, 10 Dec 2010 12:42:08 +0100, D. J. MC Donald Musk  <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote:

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> [...]
W dniu 2010-12-10 11:19, BeÂłkoczÂący pijaczyna pisze:
Wiele razy opluwano tutaj biskupĂłw i Kaczki wiĂŞc warto podyskutowaĂŚ o
drugiej stronie medalu kto ich tak zaciekle opluwa i czy przypadkiem  nie
sÂą to jeszcze gorsze przypadki :)

Specjalistami od opluwania sÂą wÂłaÂśnie twoi kamraci. Ich jĂŞzyk jest
chamski by nie powiedzieĂŚ prostacki.

"BeÂłkocÂący pijaczyna" to pewnie kolejny przygÂłup z palikociarni. SpĂłjrz
w lustro, tylko siĂŞ nie wystrasz :)

albo "obedrzec kaczynskiego ze skory"
my bobra nie obedrzemy. Szanujmy przyrode...

Ale skore to bym mu jednak z przyjemnoscia kijami wygarbowal.

Jaksa

Data: 2010-12-10 11:18:26
Autor: Bełkoczący pijaczyna
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:idsu60$ug2$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jaksa to prostak i tak się zachowuje! Czego wymagać od niewykształconego?

Data: 2010-12-10 12:38:40
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-10 11:18, Bełkoczący pijaczyna pisze:
Jaksa to prostak i tak się zachowuje! Czego wymagać od niewykształconego?

Miglanc vel zahir znowu powrócił. W kolejnym bełkotliwym wcieleniu :)

Data: 2010-12-12 23:09:56
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Fri, 10 Dec 2010 11:07:58 +0100, sofu <manhunter1@o2.pl> wrote:

[...]

NapisaÂłeÂś obrzydliwy w formie tekst, w ktĂłrym czepiaÂłeÂś sie wyglÂądu
prezydenta i jego Âżony zapominajÂąc, Âże nie nie sÂą to wybory miss  pieknoÂści.

Czepialem sie?
Nie, wybacz, szydzilem!

Mnie teÂż sie oni nie podobajÂą co nie oznacza, Âże miaÂłbym ich  za to  opluwaĂŚ
tak jak ty to zrobiÂłeÂś.
Wyglad zewnetrzny o ile nie jest to wynik ra¿¹cych zaniedbaù nie mo¿e byÌ
ocenÂą polityka.

Jakiego polityka? Misia z WSI i jego gruba tlusta zone z rodziny MBP
nazywasz politykami?

Czy ciebie juz do konca pojbalo, czy to syfilis czyni takie spustoszenia?

Przyjrzyj sie np. spasionym jak Âświnie biskupom KRK ktorych widac
ustawicznie w TV.
Nie widac po nich skÂłonnosci do postĂłw i umartwieĂą, ktĂłre dogmatycznie
serwujÂą innym.
Czemu ich widok cie nie razi, a tylko rezydenckiej pary?

Bo zaden biskup nigdy nie wyrywal paznokci moim bliskim
a funkcjonariusze MBP, tacy jak rodzice tlustej krowy
to i owszem.

Jaksa

Data: 2010-12-09 09:55:03
Autor: Andrzej
Brzydota Komorowskiej

[...]

Ty i twoja żona!

Andy

Data: 2010-12-10 01:11:07
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 09:55:03 +0100, Andrzej <andy.kovalski@qmail.com>  wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vnfadcy11j561patlantis...
[...]

Ty i twoja Ĺźona!

Andy

Pudlo!

Czekam na kolejne kontr-propozycje i przypominam ze zadne
jeszcze nie padly!

A wiec, kto potrafi wymienic bardziej odrazajaca fizycznie pierwsza pare,
prosze smialo szukac i w dawnych wiekach, bo wiadomo ze w 20 czy 21 wieku
nikogo takiego sie nie znajdzie.

Jaksa

Data: 2010-12-09 09:59:52
Autor: mastodont
Brzydota Komorowskiej
[...]

To jak jaksiątko? Odpoczniemy trochę na psp od ciebie po tych zjebkach?

Data: 2010-12-09 10:54:40
Autor: Neko
Brzydota Komorowskiej
[...]

Nie kocham Komorowskiego i jego zony, ale za mocno piszesz...

Data: 2010-12-09 13:45:35
Autor: magdaverakosiorek
Brzydota Komorowskiej
On Dec 8, 7:28 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
[...]

Z Zośką Kulawką wnioskujemy że ty to musisz być wyjątkowo przystojny,
niczym agent Tomek, może zamieścisz swoją fotkę!

magdavera

Data: 2010-12-10 00:16:46
Autor: mastodont
Brzydota Komorowskiej

Och, przystojniak jaksa jest ogólnie znany: http://w358.wrzuta.pl/obraz/2tRjVjiWlpa/menel

Data: 2010-12-10 01:01:47
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 22:45:35 +0100, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

[...]

Ano jestem, tak jakos wyszlo, a i sadze ze dalbys sobie
jedna reke odrabac pedalowata cioto, by miec moja prezencje.

Coz, nie ma rownosci na tym swiecie.

Jaksa

Data: 2010-12-10 09:46:58
Autor: magdaverakosiorek
Brzydota Komorowskiej

<magdaverakosio...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ano jestem, tak jakos wyszlo, a i sadze ze dalbys sobie
jedna reke odrabac pedalowata cioto, by miec moja prezencje.

Jaksa- Hide quoted text -

Ty to musisz byc piekny!!!
Ale nie denerwuj sie, prosimy z Zocha tylko o fotke.

magdavera

Data: 2010-12-09 13:54:54
Autor: MH
Brzydota Komorowskiej
[...]

===================================

Spadaj stąd PRYMITYWIE !!

MH

Data: 2010-12-10 01:07:47
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 14:54:54 +0100,  MH <logiznam@wytnij.gazeta.pl> wrote:

[...]

==================================>
Spadaj stąd PRYMITYWIE !!

MH

A co jest kartoflu? Bolesna struna?
Moze jakies koligacje w MBP?

Jaksa

Data: 2010-12-09 17:09:37
Autor: u2
Brzydota Komorowskiej
W dniu 2010-12-09 02:28, Jaksa pisze:
[...]

Akurat tutaj się mylisz, nigdy jej nie brakowało więc pakowała w siebie
ile się dało :)

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare
w dziejach ludzkosci?

Szpetny to przymiotnik pochodzenia czeskiego, więc podejrzewam  że tam
byli szpetni arystokraci dopóki ich Rumcajs z Cypiskiem nie wycięli :)

Data: 2010-12-10 00:41:57
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 17:09:37 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Tobie wszystko trzeba jak dziecku tlumaczyc, lopatologicznie.

Biedota w krajach afrykanskich jest chuda z glodu, ale europejska
i amerykanska bieda prezentuje sie wlasnie jak Komorowska czy
ta ulubiennica zenka kartofla, Krzywynos.

Te slawetne grube Amerykanki czy Angielki, to wlasnie plebs,
bez zadnych wyjatkow. Tuczone na tanim zarciu w McDonaldzie,
albo bialym makaronie i kartoflach.

Ludzie na jakim takim poziomie, od klasy nizszej sredniej wzywz,
staraja sie o siebie, dbaja o sylwetke i prawidlowe odzywianie.
Bo wiedza, ze nie beda mieli innego ciala, niz te ktore maja,
i dlatego o nie dbaja.

Chorobliwa tusza, jak u zony p.Rezydenta Belwederu, jest w swiecie
Zachodu niezawodna oznaka przynaleznosci do prawdziwego proletariatu.
Zobacz jak wyglada zona Sarkozego, albo Clintonowa, czy wygladaja
moze jak wieloryby w ostatnich stadiach mnogiej ciazy?

To co teraz pomieszkiwuje w Belwederze, to jest po prostu obciach.
Mega obciach, wstyd i boruta!

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare
w dziejach ludzkosci?

Szpetny to przymiotnik pochodzenia czeskiego, więc podejrzewam  Ĺźe tam
byli szpetni arystokraci dopóki ich Rumcajs z Cypiskiem nie wycięli :)

Szpetna parka z Belwederu to zadna arytokracja, a plebs, prawdziwy.
Nie jestem specjalista od czeskiego, ale szpetny chyba raczej wywodzi
sie z niemczyzny, od slowa oznaczajacego drwine, szyderstwo.

Jaksa

Data: 2010-12-10 00:55:08
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vngz37rd1j561patlantis...
[...]

Du hast die erste Dame verspottet

boukun

Data: 2010-12-12 14:14:12
Autor: Antenka
Brzydota Komorowskiej
On 9 Gru, 02:28, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare w dziejach ludzkosci? <

Oj to bardzo trudne zadanie. Bowiem takiej pary nigdy przedtem nie
było :D.

Antenka

P.s. No może Klaudiusz i Messalina - on szpetny, kulawy a ona rzymska
ladacznica :D.

Data: 2010-12-12 23:45:23
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Sun, 12 Dec 2010 23:14:12 +0100, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

P.s. No moĹźe Klaudiusz i Messalina - on szpetny, kulawy a ona rzymska
ladacznica :D.

Jesli juz mowic o szpetocie duszy, to wiecej kandydatow sie znajdzie.

Ale ja bardziej jestem zainteresowany szpetota fizyczna osob na swieczniku,
ba, samych glow panstw, toz to co mamy obecnie to gorzej niz garbaty  karzel!
Dno dna. Obciach na caly swiat!

Nie zebym ja o to dbal, ale takie cyce, zenki, lorny, powinnny teraz tak
bardzo cierpiec, bo prestiz Polski zostal wystawiony na posmiewisko, jakby
nie bylo prawdziwych powodow do wstydu, braku autostard, zaniedbanych  obejsc
i kamiennic, brudu, no to jeszcze te mutanckie egzeplarze na czele panstwa,
egzemplarze niczym z filmow grozy o swiecie po wojnie nuklearnej....

Jaksa

Brzydota Komorowskiej