Brzydota Komorowskiej

Data: 2010-12-08 21:24:47
Autor: Brooks
Brzydota Komorowskiej
On Dec 9, 1:28 am, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Brzydota fizyczna komorowskiej, jej wstrete, ohydne cielsko przywodzace na
mysl
same doly spoleczne, jakies zatechle sutereny i wilgotne ciemne podworka
proletariackiej biedoty, zniszczonych uboga dieta i zbyt ciezka praca,
jak sie okazuje jest tylko odbiciem szpetoty wewnetrznej, jej plugawego
rodzinnego domu i calej tej bloszewickiej nedzy i pokurwienia jej rodzicow,
pracownikow MBP. Ohyda.

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare
w dziejach ludzkosci?

Jaksa

Nie masz komu srac?
Ludzie wybrali prezydenta a pierwsza dame dostaja jakby to nie nazwac
przy okazji.
Niektórzy tu wypisuja ze prezydent jest przez pomylke wybrany.
I damy nikt nie wybieral, dostalismy ja gratis.

--
Brooks

Data: 2010-12-09 10:05:28
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Uzytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisal w wiadomosci news:2d688e47-9ea2-4bcd-a8f8-9aa5d45f327cg26g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To zdaje sie, ze to nie ludzie wybrali, tylko polskawe matolectwo, sterowane przez syjonistów...

boukun

Data: 2010-12-09 02:40:25
Autor: Brooks
Brzydota Komorowskiej
On Dec 9, 9:05 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisal w wiadomoscinews:2d688e47-9ea2-4bcd-a8f8-9aa5d45f327cg26g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

> Jaksa

Nie masz komu srac?
Ludzie wybrali prezydenta a pierwsza dame dostaja jakby to nie nazwac
Niekt rzy tu wypisuja ze prezydent jest przez pomylke wybrany.
[...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies
szacunkowe udzialy procentowe?

--
Brooks

Data: 2010-12-09 19:20:14
Autor: boukun
Brzydota Komorowskiej

Uzytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisal w wiadomosci news:33a90d38-f53e-4b59-84c1-331446e03fe0g26g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Madrzy ludzie siedzieli w domu, jiuakies 50%
Reszta to kukielki, bezwiedne...

boukun

Data: 2010-12-10 01:21:57
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 11:40:25 +0100, Brooks <xixuowqq@jadamspam.pl> wrote:

> [...]

przez syjonist w...

boukun

A to spoleczenstwo stanowia ludzie i kukielki? Podasz jakies

Polskie spoleczentwo stanowia glownie barany.

Wyniki wyborow od 1989 nie pozostawiaja tu watpliwosci.

Jaksa

Brzydota Komorowskiej