Brzydota Komorowskiej

Data: 2010-12-09 13:45:35
Autor: magdaverakosiorek
Brzydota Komorowskiej
On Dec 8, 7:28 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Brzydota fizyczna komorowskiej, jej wstrete, ohydne cielsko przywodzace na
mysl
same doly spoleczne, jakies zatechle sutereny i wilgotne ciemne podworka
proletariackiej biedoty, zniszczonych uboga dieta i zbyt ciezka praca,
jak sie okazuje jest tylko odbiciem szpetoty wewnetrznej, jej plugawego
rodzinnego domu i calej tej bloszewickiej nedzy i pokurwienia jej rodzicow,
pracownikow MBP. Ohyda.

A tak apropos, czy ktos potrafi wymienic bardziej szpetna pierwsza pare
w dziejach ludzkosci?

Jaksa

Z Zośką Kulawką wnioskujemy że ty to musisz być wyjątkowo przystojny,
niczym agent Tomek, może zamieścisz swoją fotkę!

magdavera

Data: 2010-12-10 00:16:46
Autor: mastodont
Brzydota Komorowskiej

Och, przystojniak jaksa jest ogólnie znany: http://w358.wrzuta.pl/obraz/2tRjVjiWlpa/menel

Data: 2010-12-10 01:01:47
Autor: Jaksa
Brzydota Komorowskiej
On Thu, 09 Dec 2010 22:45:35 +0100, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

[...]

Ano jestem, tak jakos wyszlo, a i sadze ze dalbys sobie
jedna reke odrabac pedalowata cioto, by miec moja prezencje.

Coz, nie ma rownosci na tym swiecie.

Jaksa

Data: 2010-12-10 09:46:58
Autor: magdaverakosiorek
Brzydota Komorowskiej

<magdaverakosio...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ano jestem, tak jakos wyszlo, a i sadze ze dalbys sobie
jedna reke odrabac pedalowata cioto, by miec moja prezencje.

Jaksa- Hide quoted text -

Ty to musisz byc piekny!!!
Ale nie denerwuj sie, prosimy z Zocha tylko o fotke.

magdavera

Brzydota Komorowskiej