Buahaha , dostałem maila

Data: 2010-07-13 02:24:47
Autor: MH
Buahaha , dostałem maila
Oto treśc :

Drodzy w Chrystusie
 Pozdrowienia w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa. Jestem kontaktu z Tobą, by mi
zrealizować moje ostatnie życzenie. Mam 65 lat wdowa bez dzieci, i wiem, że umrę
wkrótce. Obecnie jestem zarejestrowana w jeden prywatny szpital o Wybrzeżu Kości
Słoniowej, i wkrótce musi przejść operację serca i dużych Wciąż ten sen, że nie
może przetrwać z operacji.
 Ze względu na fakt nie jestem pochodzenia tego kraju (Wybrzeże Kości Słoniowej),
postanowiłem ofiarować sumę $2.200.000.00, dwa miliony dwieście tysięcy dolarów
amerykańskich, mój mąż późno złożone do mnie w jednym banku komercyjnego tutaj
przed śmiercią w czasie kryzysu politycznego tutaj w roku 2002. Chciałbym
abyście pomogli mi darować funduszu uchodźców, osób niepełnosprawnych, domy
sierot, nosicieli wirusa HIV i kościołów w każdej dziedzinie w kraju.
 Proszę mi pomóc i wykonać to zadanie, to jest moje ostatnie życzenie na ziemi do
oddania fundusz dla potrzebujących przed zrobię operacji. Nie chcę zrezygnować z
funduszu w banku, który uważam za grzech przed Bogiem, wiedząc, że jest wiele
osób w kraju, które wymagały pomocy finansowej. Wiem, że ten komunikat przyjdzie
do was jako niespodzianka. Ale tylko wierzyć, że z Bogiem wszystko jest możliwe.
 Proszę dać mi znać swoją decyzję w trybie pilnym.
 Nazywam się pani Katarzyna Cathrine Emmer Akissi, mój kraj pochodzenia: KANADA.
I ożenił się późno Jean Paul AKISSI, IVOIRIAN nich zmarł w roku 2002 w czasie
kryzysu politycznego tutaj na Wybrzeżu Kości Słoniowej, może reszta jego duszy w
pokoju Amen.  Czekam na swoje pilną odpowiedź.
 Dziękuję i Bóg zapłać
 Twoja siostra w Chrystusie
Pani Cathrine Emmer Akissi

=========================

Jak kto zainteresowany , podam adres mailowy.

MH

Data: 2010-07-13 01:50:07
Autor: Canucki
Buahaha , dostałem maila
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
=========================

Jak kto zainteresowany , podam adres mailowy.

Proponuje poslac to Polokowi Prawdziwemu.  On tez posluguje sie podobnym jezykiem zblizonym do polskiego wiec latwo sie w tym polapie.
Poza tym lubi robic "okrutne biznesy" wiec moze "wejdzie" w ten interes? Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-13 04:10:36
Autor: MH
Buahaha , dostałem maila
MH <logiznam@op.pl> napisał(a): > =========================

> [...]
Poza tym lubi robic "okrutne biznesy" wiec moze "wejdzie" w ten interes? Krzysztof Canucki

Gupiś abo gupieloka udawos. Dyć mój Kum Baca , uzywa cystej Polccyzny. To po
pirwse primo. A po drugie primo , to wzionbyś cosik pocytoł inksych wypedzi.. Pseda syćkim wypedzi pisoków. Dyć pyłno tom .urew , .ujów i wselakiego rodzaju
wulmgaryzmów. A co Ci siem wydawo ?! Ze my tak nieumimy??  No ba !!  Dyć , ze
umimy !!  Ali w towazystwie na psp kurtularnie siem zachowywać umimy tyz !!

MH

Data: 2010-07-13 02:42:46
Autor: Canucki
Buahaha , dostałem maila
Widze, ze Pan tez posluguje sie polskim dialektem, chyba z okolic Wybrzeza Kosci Sloniowej.  A zwrocenie sie do interlokutora: "Gupiś abo gupieloka udawos" nie jest swiadectwem osoby kulturalnej.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-13 05:31:22
Autor: MH
Buahaha , dostałem maila
Widze, ze Pan tez posluguje sie polskim dialektem, chyba z okolic Wybrzeza Kosci Sloniowej.

Ze co ??!!  Tyz po nasemu rzdzić umiom ??
 A zwrocenie sie do interlokutora: "Gupiś abo gupieloka udawos" nie jest swiadectwem osoby kulturalnej.

Dyć chopie nienawlekoj!! Ze spokojniuśkom imtonacjom zek to pedzioł , bez
jakiejsik porwo.. , pworo .., prowokacyji. Ino weź chopie zauwoz : tako mnie
siem wydawo , ze niewazne kto pise , jako pise ino najwozniejsym jez CO PISE !!

Wydawo misiem , ześ nowym na psp jez.  Pseto psywyknomć musis ku róźnistym
niekurtralnym wyrazom.

A jezeli pocułeś siem urazonym mojom łodpedziom : " gupiś abo gupieloka udawos"
, to kcem ciem pseprosić. No dyć , jakosik zek niepomyśloł , ze tukej na psp
cosik takiego łuraźić moze.. MH

Data: 2010-07-13 03:49:59
Autor: Canucki
Buahaha , dostałem maila
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
A jezeli pocułeś siem urazonym mojom łodpedziom : " gupiś abo gupieloka udawos", to kcem ciem pseprosić. No dyć , jakosik zek niepomyśloł , ze tukej na psp cosik takiego łuraźić moze..

A wiec jednak ta grupa nie jest calkiem zepsuta.  Sam Pan dal przyklad  ;-)

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-07-13 06:06:54
Autor: MH
Buahaha , dostałem maila
MH <logiznam@op.pl> napisał(a): > A jezeli pocułeś siem urazonym mojom łodpedziom : " gupiś abo gupieloka > udawos", to kcem ciem pseprosić. No dyć , jakosik zek niepomyśloł , ze > tukej na psp cosik takiego łuraźić moze.. A wiec jednak ta grupa nie jest calkiem zepsuta.  Sam Pan dal przyklad  ;-)

No ba !! Syćko zaleznym jez łod awder.. , ardwe... , ADWERSAZA. I cosik humoru
tyz wewprowadzić tza , coby fanatycne zwolemniki pisików , rydzykuf łocipca
dołba dostawoły.. Fanatycnych pełowców tukej niełobacys..  A kiej łobacys , to
jeździj po nik kiela kces..  Po wselakich fanatykoch co deskutować nieumiom.

AHA !! Jeze jeno kciałbym Ci pedzieć , niewygupiojsiem s tym "Ponem" kiej ze
mnom beblos !!

MH

Data: 2010-07-13 07:06:07
Autor: Panslavista
Buahaha , dostałem maila
" Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i1gnp7$kqd$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):

[...]

Ty Onucki nie pajacuj, to jest wolna tfurczość politykierska i wszystko wolno...

Data: 2010-07-13 13:22:41
Autor: Kostek Wycirowski
Buahaha , dostałem maila

MH <logiznam@op.pl> napisał(a):

[...]

Ty, palancie, idź sobie ugotuj zupkę, abo co innego.....

Data: 2010-07-13 07:14:06
Autor: cytryna
Buahaha , dostałem maila
[...]

To dobra wiadomość dla "naszego" min. Jacka" on od początku swojej działalności ma wielką czarną dziurę, powiadają że w budżecie, ale kto
go tam wie. Niech się więc modli z siostrą w Chrystusie aby poddani nie ściągneli mu spodni przez głowę, no bo wtedy zobaczą ową dziurę.

Data: 2010-07-13 09:20:25
Autor: Zahir
Buahaha , dostałem maila

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000004e3.4c3bb24fnewsgate.onet.pl...
[...]

Moim zdaniem najwłaściwszym adresatem tych olbrzymich pieniędzy powinien być PiS.

Zahir

Buahaha , dostałem maila