Buahaha , dostałem maila

Data: 2010-07-13 07:14:06
Autor: cytryna
Buahaha , dostałem maila
Oto treśc :

Drodzy w Chrystusie

Pozdrowienia w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa. Jestem kontaktu z Tobą,
by mi
zrealizować moje ostatnie życzenie. Mam 65 lat wdowa bez dzieci, i wiem, że
umrę
wkrótce. Obecnie jestem zarejestrowana w jeden prywatny szpital o Wybrzeżu
Kości
Słoniowej, i wkrótce musi przejść operację serca i dużych Wciąż ten sen, że
nie
może przetrwać z operacji.
 Ze względu na fakt nie jestem pochodzenia tego kraju (Wybrzeże Kości
Słoniowej),
postanowiłem ofiarować sumę $2.200.000.00, dwa miliony dwieście tysięcy
dolarów
amerykańskich, mój mąż późno złożone do mnie w jednym banku komercyjnego
tutaj
przed śmiercią w czasie kryzysu politycznego tutaj w roku 2002. Chciałbym
abyście pomogli mi darować funduszu uchodźców, osób niepełnosprawnych, domy
sierot, nosicieli wirusa HIV i kościołów w każdej dziedzinie w kraju.
 Proszę mi pomóc i wykonać to zadanie, to jest moje ostatnie życzenie na
ziemi do
oddania fundusz dla potrzebujących przed zrobię operacji. Nie chcę
zrezygnować z
funduszu w banku, który uważam za grzech przed Bogiem, wiedząc, że jest wiele
osób w kraju, które wymagały pomocy finansowej. Wiem, że ten komunikat
przyjdzie
do was jako niespodzianka. Ale tylko wierzyć, że z Bogiem wszystko jest
możliwe.
 Proszę dać mi znać swoją decyzję w trybie pilnym.
 Nazywam się pani Katarzyna Cathrine Emmer Akissi, mój kraj pochodzenia:
KANADA.
I ożenił się późno Jean Paul AKISSI, IVOIRIAN nich zmarł w roku 2002 w czasie
kryzysu politycznego tutaj na Wybrzeżu Kości Słoniowej, może reszta jego
duszy w
pokoju Amen.  Czekam na swoje pilną odpowiedź.
 Dziękuję i Bóg zapłać
 Twoja siostra w Chrystusie
Pani Cathrine Emmer Akissi

Jak kto zainteresowany , podam adres mailowy.

MH

To dobra wiadomość dla "naszego" min. Jacka" on od początku swojej działalności ma wielką czarną dziurę, powiadają że w budżecie, ale kto
go tam wie. Niech się więc modli z siostrą w Chrystusie aby poddani nie ściągneli mu spodni przez głowę, no bo wtedy zobaczą ową dziurę.

--

Buahaha , dostałem maila