Buahaha , dostałem maila

Data: 2010-07-13 09:20:25
Autor: Zahir
Buahaha , dostałem maila

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000004e3.4c3bb24fnewsgate.onet.pl...
Oto treśc :

Drodzy w Chrystusie

Pozdrowienia w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa. Jestem kontaktu z Tobą, by mi
zrealizować moje ostatnie życzenie. Mam 65 lat wdowa bez dzieci, i wiem, że umrę
wkrótce. Obecnie jestem zarejestrowana w jeden prywatny szpital o Wybrzeżu Kości
Słoniowej, i wkrótce musi przejść operację serca i dużych Wciąż ten sen, że nie
może przetrwać z operacji.

Jak kto zainteresowany , podam adres mailowy.

MH

Moim zdaniem najwłaściwszym adresatem tych olbrzymich pieniędzy powinien być PiS.

Zahir

Buahaha , dostałem maila