Bubel czy Og贸rek?

Data: 2015-01-20 12:39:12
Autor: Lord Donald
Bubel czy Og贸rek?
Ma to czego inni nie maja 艣wie偶y powiew nadziei dla Polak贸w. Nasz nar贸d ma dosy膰 starych agent贸w by艂ych i tera藕niejszych uk艂ad贸w, mo偶e da szans臋 jakiej艣 m艂odej inteligentnej reprezentatywnej osobie. Tym bardziej ostatni okres 艣wietno艣ci naszego kraju by艂 po 1518 wtedy tak偶e rz膮dzi艂a kobieta, mo偶e z takim prezydentem jak Madzia mamy szans臋 znowu odbudowa膰 nasz kraj.

Data: 2015-01-20 16:16:58
Autor: Alex
Bubel czy Og贸rek?
U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:m9leov$v2j$1@speranza.aioe.org...
[...]

Przesta艅 si臋 niezdrowo podnieca膰. Masz nadziej臋, 偶e wpu艣ci ci臋 do alkowy?

Alex

Data: 2015-01-20 17:22:45
Autor: Marek Woydak
Bubel czy Og贸rek?
U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m9leov$v2j$1speranza.aioe.org...
Ma to czego inni nie maja 艣wie偶y powiew nadziei dla Polak贸w.

Moja dziewczyna te偶 mi daje "swie偶y powiew". Nadaje si臋 na prezydenta? ;-))

MW

Data: 2015-01-20 18:20:19
Autor: El Comandante
Bubel czy Og贸rek?
"Marek Woydak" <woydak.mark@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m9lvug$n2g$8news.albasani.net...
[...]

Wa偶ne, 偶eby nam dawa艂a, dawaj j膮 na pok艂ad...

Bubel czy Og贸rek?