Bubel drugi po mnie obroñca praw cz³owieka w Polsce

Data: 2009-12-21 10:10:28
Autor: boukun
Bubel drugi po mnie obroñca praw cz³owieka w Polsce
TERROR ¯YDOWSKI W POLSCE

to nie opinia oszo³omów,
jak g³osz± wyznawcy politycznej poprawno¶ci.
Od 17 grudnia w kilku naszych gazetach rozpoczynamy publikacjê dokumentów, które zbierali¶my wiele miesiêcy. Wynika z nich, ¿e powsta³o kilka zorganizowanych grup przestêpczych, tak¿e na najwy¿szych szczeblach w³adzy, które z premedytacj± ³ami± Konstytucjê RP, konwencje miêdzynarodowe podpisane i ratyfikowane przez Polskê, oraz wiele artyku³ów Kodeksu karnego i ustaw.
Musimy stan±æ do obrony podstawowych PRAW CZ£OWIEKA W POLSCE i mówi±c wulgarnie rozpierdoliæ metodami zgodnymi z prawem powstaj±cy na naszych oczach
nowy totalitarny system. Póki jest jeszcze na to czas.

ROZPOCZYNA SIÊ WALKA NA ¦MIERÆ I ¯YCIE!!! Leszek Bubel
za Komitet
OBRONY PRAW CZ£OWIEKA W POLSCE
e-mail: ppn@aster.plTen adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, w³±cz obs³ugê JavaScript w przegl±darce, by go zobaczyæ http://www.polskapartianarodowa.org/

Data: 2009-12-21 13:28:56
Autor: sofu
Bubel drugi po mnie obroñca praw cz³owieka w Polsce

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Brawo Bubel! Zrób to!
Mam nadzieje ze przy okazji ¶cigania tych co ³amia konstytucje RP dobierzesz
sie tez do dupy KRK.
Ten ³amie j± obecnie najbardziej przeksztra³cajac lackie pañstwo w ko¶cielne
jednowyznaniowe.

sofu

Bubel drugi po mnie obroñca praw cz³owieka w Polsce