Bubel drugi po mnie obrońca praw człowieka w Polsce

Data: 2009-12-21 13:28:56
Autor: sofu
Bubel drugi po mnie obrońca praw człowieka w Polsce

TERROR ŻYDOWSKI W POLSCE

to nie opinia oszołomów,
jak głoszą wyznawcy politycznej poprawności.
Od 17 grudnia w kilku naszych gazetach rozpoczynamy publikację dokumentów,
które
zbieraliśmy wiele miesięcy. Wynika z nich, że powstało kilka
zorganizowanych
grup przestępczych, także na najwyższych szczeblach władzy, które z
premedytacją
łamią Konstytucję RP, konwencje międzynarodowe podpisane i ratyfikowane
przez
Polskę, oraz wiele artykułów Kodeksu karnego i ustaw.
Musimy stanąć do obrony podstawowych PRAW CZŁOWIEKA W POLSCE i mówiąc
wulgarnie
rozpierdolić metodami zgodnymi z prawem powstający na naszych oczach
nowy totalitarny system. Póki jest jeszcze na to czas.

ROZPOCZYNA SIĘ WALKA NA ŚMIERĆ I ŻYCIE!!! Leszek Bubel
za Komitet
OBRONY PRAW CZŁOWIEKA W POLSCE
e-mail: ppn@aster.plTen adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz
obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
http://www.polskapartianarodowa.org/

Brawo Bubel! Zrób to!
Mam nadzieje ze przy okazji ścigania tych co łamia konstytucje RP dobierzesz
sie tez do dupy KRK.
Ten łamie ją obecnie najbardziej przeksztrałcajac lackie państwo w kościelne
jednowyznaniowe.

sofu

Bubel drugi po mnie obrońca praw człowieka w Polsce