Bubel wykasował całe forum... ;}

Data: 2009-08-25 07:46:00
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
.... z mojego powodu... Wszystkie wiadomości poszły w pizdu.. Nowe
forum jest cenzurowane...

Link do starego forum: http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php

Link do nowego forum: http://www.coztapolska.net/FORUM-CZTP/

Data: 2009-08-25 11:13:19
Autor: Antenka
Bubel wykasował całe forum... ;}
Tzvelek, chociaź raz coś pożytecznego zrobiłeś i muszę ci za to
podziękować. Jednego SB-ka mniej.

Antenka

P.s. Tylko raz w życiu miałam w ręku jego "szmatławca", bo ktoś mi
pożyczył, taki jeden nawiedzony. Skala nienawiści sięgała zenitu, jad
sączył się z każdej linijki. Pluł na wszystko i na wszystkich. Chory
facet. Tak kończą SB-cy - obłędem.

Data: 2009-08-25 20:42:59
Autor: boukun
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:af647644-4170-4e4c-8db8-5cec5ecef4c0w6g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

Ty jesteś na wieki skazana w ręce Żyda Rydzyka i będziesz do śmierci zaprzątnięta żydowską wiarą...

boukun

Data: 2009-08-25 12:06:03
Autor: Antenka
Bubel wykasował całe forum... ;}

Ty jesteś na wieki skazana w ręce Żyda Rydzyka i będziesz do śmierci
zaprzątnięta żydowską wiarą...

Boukun, twoje SB-ckie bublowe materiały, "haki", "papiery" na
wielebnego łojaca dyrektora naprawdę mnie nie interesują.

Antenka

Data: 2009-08-25 21:10:36
Autor: boukun
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:93d3b92a-cb73-4516-8762-be4de5afab32s31g2000yqs.googlegroups.com...

[...]

A już wiesz, dlaczego Polska i Polacy są skazani na największą biedę w Europie? Znasz to, biednyś, boś głupi moher...
Kiedyś wspomnisz moje słowa, Rydzyk służy Zydom, i to nie tylko tym biblijnym, ale także tym masonom u władzy... Trochę prawdy każdy Żyd ci powie, inaczej jak zdobyć u moherów wiarygodność?

boukun

Data: 2009-08-25 12:23:27
Autor: Antenka
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 21:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:93d3b92a-cb73-4516-8762-be4de5afab32s31g2000yqs.googlegroups.com...

> [...]

ale także tym masonom u władzy... Trochę prawdy każdy Żyd ci powie, inaczej jak

Bo się zaplujesz hihi Na wiarygodność w moich oczach trzeba sobie
zapracować mr Wołkoń! Wszystkie działania są analizowane i wyciągane
są wnioski. Jeśli ktoś mi podpadnie to ma przechlapane, bo mam bardzo
dobrą pamięć.

Antenka

Data: 2009-08-25 21:25:29
Autor: boukun
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d1e07b5e-971b-4fe3-94f6-f6173e1d2f15r42g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

zapracować mr Wołkoń! Wszystkie działania są analizowane i wyciągane
są wnioski. Jeśli ktoś mi podpadnie to ma przechlapane, bo mam bardzo

Swoim prymitywnym fanatyzmem sobie sama szkodzisz Antenka. Otóż nie jesteś władna wyciągać słusznych wniosków...

boukun

Data: 2009-08-25 16:47:38
Autor: boukun
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:3b560e39-563e-4f07-8eb8-d907b1482d14a13g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

I co żeś idioto namieszał?
Wczoraj jeszcze żałował, że wszystkie wpisy dotyczące twojego spamowania zostały skasowane, miał pewno na myśli moje, bo potem dziękował mi za wsparcie :-)))

boukun

Data: 2009-08-25 07:58:25
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...

Data: 2009-08-25 18:02:39
Autor: Slavinka
Bubel wykasował całe forum... ;}

On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...
A tobie nie zdążą wyrosnąć skrzela...

Data: 2009-08-25 09:06:17
Autor: Marek
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 18:02, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:decc46ed-c93a-4cbb-bcaa-3d6c3cd6dd4ao13g2000vbl.googlegroups.com....
On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...
A tobie nie zdążą wyrosnąć skrzela...

....albo skrzydla...heeeheee

Data: 2009-08-25 19:16:03
Autor: Tomaszek
Bubel wykasował całe forum... ;}
boukun pisze:
I co żeś idioto namieszał?
Wczoraj jeszcze żałował, że wszystkie wpisy dotyczące twojego spamowania zostały skasowane, miał pewno na myśli moje, bo potem dziękował mi za wsparcie :-)))

Tez dostałem podziękowanie. Bubel zapowiadał, że Tzvela usunie i usunął;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-25 10:20:43
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 19:16, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

Tez dostałem podziękowanie. Bubel zapowiadał, że Tzvela usunie i usunął;)

Ruski wieprz Bubel to urodzony bolszewik, brak mu finezji... Miał
usunąć tylko mnie, a rozpierdolił całe forum, łącznie ze swoimi
wiernymi dupoliżcami, nie wyłączając nawet głupiego Tomaszka z
Judelandu...

Data: 2009-08-25 19:39:56
Autor: Tomaszek
Bubel wykasował całe forum... ;}
Tzva Adonai pisze:
[...]

Cóż, jeśli to nie jest problem techniczny i faktycznie całe forum przestało istnieć to niestety trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

Data: 2009-08-25 10:45:50
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 19:39, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

Głupi jesteś.. Wodzowi nie zadaje się trudnych pytań...

Data: 2009-08-25 19:56:13
Autor: Piotr
Bubel wykasował całe forum... ;}
Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:39:56 +0200, Tomaszek napisał(a):

Cóż, jeśli to nie jest problem techniczny i faktycznie całe forum przestało istnieć to niestety trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

No, se zrewiduj. Bo jak gościu przy sprzątaniu psiego bobka burzy dom, to
ja bym na niego uważał.
Piotr

Data: 2009-08-25 22:10:45
Autor: awe
Bubel wykasował całe forum... ;}
Inteligentny facet
awe

Data: 2009-08-25 22:27:59
Autor: Tomaszek
Bubel wykasował całe forum... ;}
awe pisze:
Inteligentny facet
awe

Możesz rozwinąć?

Data: 2009-08-25 23:32:43
Autor: awe
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h71hko$n2r$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:
Inteligentny facet
awe

Możesz rozwinąć?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie zrozumiales? Zmien grupe na polityka dla opornych
awe

Data: 2009-08-26 09:27:57
Autor: Vic
Bubel wykasował całe forum... ;}
awe ďčřĺň:
Inteligentny facet

Jesli tak istotnie jest, to niezle sie maskuje.

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 02:52:30
Autor: Antenka
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 26 Sie, 09:27, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
awe ďčřĺň:

> Inteligentny facet

Jesli tak istotnie jest, to niezle sie maskuje.

--
plazoVic

Kto się maskuje, bo straciłam wątek? Bubel? Łahaha  :)))

Antenka

Bubel wykasował całe forum... ;}