Bubel wykasował całe forum... ;}

Data: 2009-08-25 16:47:38
Autor: boukun
Bubel wykasował całe forum... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:3b560e39-563e-4f07-8eb8-d907b1482d14a13g2000yqc.googlegroups.com...
.... z mojego powodu... Wszystkie wiadomości poszły w pizdu.. Nowe
forum jest cenzurowane...

Link do starego forum: http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php

Link do nowego forum: http://www.coztapolska.net/FORUM-CZTP/

I co żeś idioto namieszał?
Wczoraj jeszcze żałował, że wszystkie wpisy dotyczące twojego spamowania zostały skasowane, miał pewno na myśli moje, bo potem dziękował mi za wsparcie :-)))

boukun

Data: 2009-08-25 07:58:25
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...

Data: 2009-08-25 18:02:39
Autor: Slavinka
Bubel wykasował całe forum... ;}

On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...
A tobie nie zdążą wyrosnąć skrzela...

Data: 2009-08-25 09:06:17
Autor: Marek
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 18:02, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:decc46ed-c93a-4cbb-bcaa-3d6c3cd6dd4ao13g2000vbl.googlegroups.com....
On 25 Sie, 16:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> I co żeś idioto namieszał?

Rosyjski nacjonalista Bubel skończy kiedyś z nożem w plecach...
A tobie nie zdążą wyrosnąć skrzela...

....albo skrzydla...heeeheee

Data: 2009-08-25 19:16:03
Autor: Tomaszek
Bubel wykasował całe forum... ;}
boukun pisze:
I co żeś idioto namieszał?
Wczoraj jeszcze żałował, że wszystkie wpisy dotyczące twojego spamowania zostały skasowane, miał pewno na myśli moje, bo potem dziękował mi za wsparcie :-)))

Tez dostałem podziękowanie. Bubel zapowiadał, że Tzvela usunie i usunął;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-25 10:20:43
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 19:16, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

Tez dostałem podziękowanie. Bubel zapowiadał, że Tzvela usunie i usunął;)

Ruski wieprz Bubel to urodzony bolszewik, brak mu finezji... Miał
usunąć tylko mnie, a rozpierdolił całe forum, łącznie ze swoimi
wiernymi dupoliżcami, nie wyłączając nawet głupiego Tomaszka z
Judelandu...

Data: 2009-08-25 19:39:56
Autor: Tomaszek
Bubel wykasował całe forum... ;}
Tzva Adonai pisze:
[...]

Cóż, jeśli to nie jest problem techniczny i faktycznie całe forum przestało istnieć to niestety trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

Data: 2009-08-25 10:45:50
Autor: Tzva Adonai
Bubel wykasował całe forum... ;}
On 25 Sie, 19:39, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

Głupi jesteś.. Wodzowi nie zadaje się trudnych pytań...

Data: 2009-08-25 19:56:13
Autor: Piotr
Bubel wykasował całe forum... ;}
Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:39:56 +0200, Tomaszek napisał(a):

Cóż, jeśli to nie jest problem techniczny i faktycznie całe forum przestało istnieć to niestety trzeba będzie zrewidować poglądy nt p. Bubla

No, se zrewiduj. Bo jak gościu przy sprzątaniu psiego bobka burzy dom, to
ja bym na niego uważał.
Piotr

Bubel wykasował całe forum... ;}