Bucks to idioci

Data: 2009-06-24 00:50:58
Autor: sooobi
Bucks to idioci
Pamietacie trade Yi i Simmons za Jeffersona? Teraz oddaja Jeffersona
za wygasaje. Przeciez to jest najwiekszy bezsens jaki mogli zrobic,
skoro Simmons tez teraz jest wygasajacy. Czyli wychodzi na to ze Bucks
oddali Nets po prostu Yi.
Gratulacje !

Data: 2009-06-24 10:13:01
Autor: lorak
Bucks to idioci
sooobi pisze:
[...]

spójrz na to trochę inaczej - to tak, jakbyś miał spore długi i znalazł kogoś, kto byłby gotów te długi za ciebie spłacać. w sumie za nic. czyż to nie kuszące?

Data: 2009-06-24 01:21:16
Autor: sooobi
Bucks to idioci
On 24 Cze, 10:13, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]
> za wygasaje. Przeciez to jest najwiekszy bezsens jaki mogli zrobic,
> skoro Simmons tez teraz jest wygasajacy. Czyli wychodzi na to ze Bucks

spójrz na to trochę inaczej - to tak, jakby¶ miał spore długi i znalazł
kogo¶, kto byłby gotów te długi za ciebie spłacać. w sumie za nic. czyż
to nie kusz±ce?

Mowisz o dlugach w ktore sam sie wpakowali kupujac Jeffersona? Bo
przeciez gdyby zostawili Simmonsa to mieliby to samo co dostali teraz
od Spurs. A mieliby jeszcze Yi i nie mow mi ze ten rookie kontrakt tak
na nich ciazyl ze chcieli go za wszelka cene oddac.

pzdr

Data: 2009-06-24 18:32:27
Autor: wiLQ
Bucks to idioci
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
[...]
przeciez gdyby zostawili Simmonsa to mieliby to samo co dostali teraz
od Spurs. A mieliby jeszcze Yi i nie mow mi ze ten rookie kontrakt tak
na nich ciazyl ze chcieli go za wszelka cene oddac.

Bledem Bucks nie bylo sprzedanie Yi tylko jego wydraftowanie.
Poza tym wg mnie mylisz sie sugerujac, ze wyszloby na to samo.
W sezonie 09/10 Bucks zaplaciliby Simmonsowi i Yi okolo 15,5M.
Paczka, ktora dostali w tej wymianie bedzie ich kosztowala ~9,5M$.
No i zamiast Yi maja Amira.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 19:23:07
Autor: wiLQ
Bucks to idioci
[...]

Jesli juz koniecznie chcesz nazwac kogos w Bucks idiota to raczej tego
GMa, ktory narobil balaganu, a nie tego, ktory wzial sie za sprzatanie.
Nawet jesli to przy sprzataniu brudy bardziej rzucaja sie w oczy.

--
pzdr
wiLQ

Bucks to idioci