Budżet mandatowy

Data: 2012-05-25 22:36:03
Autor: DoQ
Budżet mandatowy
Witam,

"Tylko 4,4 mln zł wpłynęło do budżetu od kierowców łamiących przepisy drogowe od stycznia do marca. A minister finansów zaplanował, że w 2012 r. zapłacą 1,2 mld zł mandatów, pisze „Rzeczpospolita”. " (...)

http://moto.onet.pl/1660925,1,malo-pieniedzy-z-mandatow,artykul.html?node=2

Już się nawet nie kryją z tym planowaniem... a kto to pisał, że nie chodzi o plan i kasę??

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 07:30:19
Autor: Lukasz
Budżet mandatowy
W dniu 2012-05-25 22:36, DoQ pisze:
[...]

wiedziałem że nie będą wyrabiać, a to wiąże się ze wzmożonym poszukiwaniem kasy (nazywanym poprawą bezpieczeństwa na drogach), a w związku z tym że dalej muszę jeździć tyle ile jeżdżę, to jak dostałem w niedużym odstępie czasu 14pkt za "uszkodzenie cb-radia" :) to poleciałem szybciutko do wordu 6pkt skasować

Już się nawet nie kryją z tym planowaniem... a kto to pisał, że nie
chodzi o plan i kasę??

jak to ktoś napisał, to po prostu dodatkowy podatek...

Lukasz

Data: 2012-05-26 08:03:14
Autor: megrims
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 07:30, Lukasz pisze:
[...]

Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

Wszędzie gdzie tylko się da jest strzyżenie barana. Ciągle jakieś
podatki, opłaty. No bo jeśli traktujemy Państwo jako organizację
czyli firmę, to jak firma może być dobrze zarządzana, jeśli
kierownictwo tej firmy jest wybierane w demokratycznych wyborach
spośród pracowników tej firmy? No to kto wygra? Największe cwaniaki,
które najlepiej będą umiały kłamać i obiecywać gruszki na wierzbie.
I po co będą rządzić? Aby kraść, załatwić sob ie i rodzinie synekury.

No i wszystko jasne.

Data: 2012-05-26 08:51:09
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 08:03, megrims pisze:
Ja tylko mam nadzieje, e kiedy si ludzie wkurwi porzdnie
i wyjd na ulice w caym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystpieniu z UE nasz rzd zrezygnuje wspaniaomylnie z zarabiania na suszeniu?

Wszdzie gdzie tylko si da jest strzyenie barana. Cigle jakie
podatki, opaty. No bo jeli traktujemy Pastwo jako organizacj
czyli firm, to jak firma moe by dobrze zarzdzana, jeli
kierownictwo tej firmy jest wybierane w demokratycznych wyborach

Ale z drugiej strony mona np. handlowa w ramach krajw UE bez adnych dodatkowych narzutw.

spord pracownikw tej firmy? No to kto wygra? Najwiksze cwaniaki,
ktre najlepiej bd umiay kama i obiecywa gruszki na wierzbie.
I po co bd rzdzi? Aby kra, zaatwi sob ie i rodzinie synekury.

Oj tam, nie narzekaj e tak Ci le i kasy nie zarabiasz :)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 09:28:49
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 08:51, DoQ pisze:
W dniu 26-05-2012 08:03, megrims pisze:
Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystąpieniu z UE nasz rząd
zrezygnuje wspaniałomyślnie z zarabiania na suszeniu?

nie chodzi o wyjście tylko upadek chorego systemu.
scenariusz na najbliższe lata:
- do rządów dochodzą kolejno jawni socjaliści a potem populiści
- państwa bankrutują
- do władzy dochodzą zwolennicy wolności i własności (bo nie ma już z czego rozdawać) i sprzątają bałagan ;-))

Ale z drugiej strony można np. handlować w ramach krajów UE bez żadnych
dodatkowych narzutów.

śmieszne
ale żeby nie płacić ceł i nie opodatkowywać się podwójnie, będziesz miał opłatę za CO2, składkę na UE i narzuconą akcyzę na paliwo.
i to jest "bez żadnych dodatkowych narzutów"
ponadto zniesienie ceł nie jest po to by np Polska mogła eksportować do Niemiec tylko raczej odwrotnie.

Data: 2012-05-26 09:42:39
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 09:28, nazgul pisze:
W dniu 2012-05-26 08:51, DoQ pisze:
- do wadzy dochodz zwolennicy wolnoci i wasnoci (bo nie ma ju z
czego rozdawa) i sprztaj baagan ;-))

Nie zapomniae doda e z Janie Panem Korwinem na tronie?

Ale z drugiej strony mona np. handlowa w ramach krajw UE bez adnych
dodatkowych narzutw.
mieszne
ale eby nie paci ce i nie opodatkowywa si podwjnie, bdziesz mia
opat za CO2, skadk na UE i narzucon akcyz na paliwo.
i to jest "bez adnych dodatkowych narzutw"

Rozumiem e o pienikach ktre dostajemy z UE nie wspomniae przez grzeczno?

ponadto zniesienie ce nie jest po to by np Polska moga eksportowa do
Niemiec tylko raczej odwrotnie.

A to ci heca...dziwne bo znam niejedn firm/producenta, ktry eksportuje na zachd i niele na tym zarabia.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 13:03:22
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Nie zapomniae doda e z Janie Panem Korwinem na tronie?

Czemu nie ?

Rozumiem e o pienikach ktre dostajemy z UE nie wspomniae przez grzeczno?

Dostac to mozna co najwyzej w morde.

A to ci heca...dziwne bo znam niejedn firm/producenta, ktry eksportuje na zachd i niele na tym zarabia.

Ciekawe jaki jest ogolny bilans ?

sz.

Data: 2012-05-26 11:47:16
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 13:03:22 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

Czemu nie ?

to wiele wyjaśnia. Oszołomów ci u nas dostatek

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 12:08:49
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin szufla
Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

Czemu nie ?

Bo jego rozumienie makroekonomii jest ma poziomie murzynów wymieniających się paciorkami, o socjologii nie wie nic, a o dyplomacji mniej więcej tyle, co kibol ze stadionu.

Pewnie dlatego ma tak duże poparcie wśród nastolatków, bo to podobny poziom.

Data: 2012-05-26 14:57:53
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 14:08, to pisze:
begin szufla

Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

Czemu nie ?

Bo jego rozumienie makroekonomii jest ma poziomie murzynów wymieniających
się paciorkami,

dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

o socjologii nie wie nic, a o dyplomacji mniej więcej
tyle, co kibol ze stadionu.

a to prawda
Niektórzy ze środowisk liberalnych nawet wysuwają tezę, że to agent mający ośmieszyć idee wolnościowe.
Jednak gdybyś wysilił się i spróbował zanalizować to co mówi, nie sądzę byś był w stanie wysunąć racjonalne kontrargumenty.
Niestety tłumów nie porywa się argumentami.

Pewnie dlatego ma tak duże poparcie wśród nastolatków, bo to podobny
poziom.

jak duże?
większe niż kto?
masz jakieś badania?
nic przeciwko nastolatkom nie mam bo tam przynajmniej jeszcze jakiś idealizm można zaobserwować.
są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.

Data: 2012-05-26 14:44:30
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin nazgul
dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

Oczywiście, ze jest. Sprowadzanie makroekonomii to kilku prostych zależności to przejaw głupoty.

Jednak gdybyś wysilił się i spróbował
zanalizować to co mówi, nie sądzę byś był w stanie wysunąć racjonalne
kontrargumenty. Niestety tłumów nie porywa się argumentami.

Ależ ja bardzo dobrze znam jego poglądy. I jest dokładnie odwrotnie niż sugerujesz -- powierzchownie gość sprawia wrażenie szczerego ekscentryka, który chce deregulacji i obniżenia podatków, a w rzeczywistości jest starym dziadem o poglądach żywcem przeniesionych z XIX w. Do czego takie poglądy prowadzą było doskonale widać na przełomie XIX i XX w.

[...]

Ale po co mam to sprawdzać? IQ samo w sobie nie daje szczegółowej wiedzy na konkretne tematy. Poza tym to co dobre dla osób z wysokim IQ nie musi być dobre (i nie jest!) dla całego społeczeństwa (które składa się z osób z przeciętnym IQ).

Data: 2012-05-26 17:51:49
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
[...]

To przytocz moze te XiX w. poglady. Tak z ciekawosci pytam.

sz.

Data: 2012-05-26 16:12:24
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 17:51:49 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

nie znasz poglądów swojego idola?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 18:34:31
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
nie znasz poglądów swojego idola?

Nie mam idola, ale moze ty przedstawisz poglady swojego bo widze, ze jestes bardzo zaangazowany politycznie.

sz.

Data: 2012-05-26 18:56:46
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:34:31 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

nie znasz poglądów swojego idola?

Nie mam idola, ale moze ty przedstawisz poglady swojego bo widze, ze
jestes bardzo zaangazowany politycznie.

to ty tu wyjeżdżasz z argumentami polityków bez podparcia w faktach. To ty je udowadniaj. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 21:22:14
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 20:56, masti pisze:
[...]

śmieszne, bo to zawsze antywolnościowcy w reakcji na liberalne poglądy
wyjeżdżają z tekstami o "Korwinizmach", monarchii, XIX wieku itp.
ten wątek potwierdza regułę.

Data: 2012-05-26 19:45:53
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:22:14 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

[...]

śmiesze jak kowrwiniści zapytani o argumenty podwijają ogonek i się obrażają

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 16:47:43
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin szufla
To przytocz moze te XiX w. poglady. Tak z ciekawosci pytam.

Tu masz większość przytoczonych: http://tiny.pl/wctb

Data: 2012-05-26 18:57:44
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
Tu masz większość przytoczonych: http://tiny.pl/wctb

Nie zawracaj chlopie  gitary. Jak juz sie dowiesz to napisz.

sz.

Data: 2012-05-26 19:22:49
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin szufla
Nie zawracaj chlopie  gitary. Jak juz sie dowiesz to napisz.

Ale czego nie rozumiesz? Pytasz o absolutne podstawy. Skrajny liberalizm gospodarczy + konserwatyzm obyczajowy + monarchia to wypisz wymaluj XIX w. jak nie wcześniej. Ale skoro korwinistom nie przeszkadza, że pozostali mentalnie mniej więcej na tym poziomie, to co zrobić...

Data: 2012-05-26 21:36:35
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
a w stopce hemingway urodzony w XIX wieku

na obecny "demokratyczny" rząd masz taki sam wpływ jak na króla
a liberalizm i konserwatyzm mi pasuje.

Data: 2012-05-26 18:35:17
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 16:44, to pisze:
begin nazgul

dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

Oczywiście, ze jest. Sprowadzanie makroekonomii to kilku prostych
zależności to przejaw głupoty.

czyli trudne bo trudne?

[...]

chyba pomyślałeś co innego, a napisałeś to co się udało.
To co dobre jest dobre i np niskie podatki nie moga być dobre dla inteligentnych, a złe dla głupich.
Natomiast osoby o niższym (przeciętnym IQ) mogą tego po prostu nie pojmować, dlatego głosują za socjałem.

Data: 2012-05-27 11:23:45
Autor: Robert Rędziak
Budżet mandatowy [OT]
On Sat, 26 May 2012 18:35:17 +0200, nazgul <xpm@wp.pl> wrote:

To co dobre jest dobre i np niskie podatki nie moga by dobre dla inteligentnych, a ze dla gupich.

 Kady (?) chciaby paci niskie podatki, ja te. Ale czy to
 bdzie oznaczao, e moja sia nabywcza wzronie o tyle, ile
 zaoszczdz na podatkach?

 r.
robert rdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2012-05-26 15:01:35
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:57:53 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.

może najpierw sprawdź co to jest IQ i do czego służy.
Zależnośc równie ważna jak słoń a sprawa polska

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 18:37:48
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]

W dniu 2012-05-26 17:01, masti pisze:
[...]

na pewno ważniejsza niż przytoczone wcześniej kryterium wieku.
IQ pomaga w analizie, a wiec krytycznej ocenie rzeczywistości.

Data: 2012-05-26 18:55:55
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:37:48 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

[...]

IQ nie pomaga w niczym. Pomaga inteligencja.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 21:25:26
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 20:55, masti pisze:
[...]

no taaaak
faktycznie! zindoktrynowani naukowcy (zapewne korwiniści)
oznaczają ludziom IQ choć ten współczynnik w ogóle nie odzwierciedla inteligencji
pyszne.

Data: 2012-05-26 19:45:12
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:25:26 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

[...]

oczwyście, że nie odzwierciedla. poucz się trochę. odkryjesz, że na świecie robi się mnóstwo rzeczy sprzecznie z ich pierwotną ideą

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 13:21:17
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 13:03, szufla pisze:
Nie zapomniae doda e z Janie Panem Korwinem na tronie?
Czemu nie ?

Zgadnij?

Rozumiem e o pienikach ktre dostajemy z UE nie wspomniae przez
grzeczno?
Dostac to mozna co najwyzej w morde.

Moesz rozwin?

A to ci heca...dziwne bo znam niejedn firm/producenta, ktry
eksportuje na zachd i niele na tym zarabia.
Ciekawe jaki jest ogolny bilans ?

Sprawd.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 14:03:32
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Zgadnij?

Nastepny inteligent :)

Rozumiem e o pienikach ktre dostajemy z UE nie wspomniae przez
grzeczno?
Dostac to mozna co najwyzej w morde.

Moesz rozwin?

 Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow poniesionych przez strone polska oblicza sie na -15%

Sprawdzilem, nedznie to wyglada.

sz.

Data: 2012-05-26 12:07:18
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin szufla
 Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow
 poniesionych
przez strone polska oblicza sie na -15%

Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

Data: 2012-05-26 14:20:38
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 14:07, to pisze:
  Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow
  poniesionych
przez strone polska oblicza sie na -15%
Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

Zdecydowanie, to musi by jego rwnanie ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 14:26:30
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki nauczyl by cie dobrze.
Zadzwon do niego :)

sz.

Data: 2012-05-26 13:07:35
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:26:30 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki
nauczyl by cie dobrze.
Zadzwon do niego :)

czyli dane wyssane z palca czego ten unik jest dowodem

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 15:14:25
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 14:26:30 +0200, szufla napisa(a):
Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D
Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki nauczyl by cie dobrze.

No, mistrzem brydzowym byl, to troche liczyc umie, ale gielda ju go
przerosla.

Ale tu polityka a nie matematyka - mniej wazne kto liczy, tylko w jakim
celu :-)

Jesli np Unia placi 500mln na autostrade, Polska 300 mln, plus teren, to
mozemy wycenic teren po 100zl/m2, stwierdzic ze np 400mln warty, i wtedy
wyraznie widac ze Polacy zaplacili wiecej niz Unia. To jest kompletnie
nieoplacalne. Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

J.

Data: 2012-05-26 18:19:50
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
No, mistrzem brydzowym byl, to troche liczyc umie, ale gielda ju go
przerosla.

Nie takich gosci przerasta, wiedza matematyczna na gielde to duzo za malo, zwlaszcza obecnie :)

Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

Oczywiscie masz racje, chodzilo mi tylko o to, zeby matoly zrozumialy, ze nic nie ma za darmo.
Naslucha sie jeden z drugim o bratniej pomocy i potem maja sieczke w glowach.

sz.

Data: 2012-05-28 01:26:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Budżet mandatowy [OT]
Dnia 26.05.2012 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa/a:

[...]

Skadki unijne pomiasz niechccy czy specjalnie?

Krzysiek Kieczewski

Data: 2012-05-26 12:20:47
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:03:32 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

Zgadnij?

Nastepny inteligent :)

Rozumiem że o pieniążkach które dostajemy z UE nie wspomniałeś przez
grzeczność?
Dostac to mozna co najwyzej w morde.

Możesz rozwinąć?

 Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow
 poniesionych
przez strone polska oblicza sie na -15%

a w jaki sposób się to oblicza?
i kto oblicza?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 14:34:48
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
a w jaki sposób się to oblicza?
i kto oblicza?

Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z gory zalozona teze :)

sz.

Data: 2012-05-26 13:08:12
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:34:48 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

a w jaki sposób się to oblicza?
i kto oblicza?

Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z
gory zalozona teze :)

jedynym, który ma z góry założoną tezę jesteś tu Ty.
nie potrafisz odpowiedzieć na dwa proste pytania?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 13:59:10
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin szufla
Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z
gory zalozona teze :)

Może po prostu przyznaj, że nie wiesz i wyssałeś te liczby z jednej z odmóżdżonych stron dla Korwinistów?

Data: 2012-05-26 18:11:45
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
Może po prostu przyznaj, że nie wiesz i wyssałeś te liczby z jednej z
odmóżdżonych stron dla Korwinistów?

Czego nie wiem ?
"Odmozdzeni korwinisci":
http://nczas.com/wazne/polska-dolozy-do-dotacji-unijnych-455-miliarda-zlotych/
przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0. Na korzysc Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i przedstaw.

sz.

Data: 2012-05-26 16:15:39
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:11:45 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

[...]

jak ktos wlicza to co rząd wydaje na inwestycje dofinansowywane przez unię jako koszty to dalej już nie ma co czytać:
"współfinansowanie projektów unijnych w latach 2007-2013 z krajowych środków publicznych zostanie wydane 11,9 mld euro, w tym 5,9 mld euro z budżetu państwa." lepiej żebyśmy wydali sami bez dopłat unijnych? Wtedy by sie do tej rubryczki nie wliczyło. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 18:43:55
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 18:11, szufla pisze:
przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0.
Na korzysc Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i
przedstaw.

Zamiast czyta gwniane wywody przyjrzyj si realnym liczbom - link pochodzcy z tego co sam wkleie:

http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/programy_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_transfery_pazdziernik_2011.pdf

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 19:01:40
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Data: 2012-05-26 19:02:34
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 19:01, szufla pisze:
http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/programy_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_transfery_pazdziernik_2011.pdf
Napisz w czym problem i jakie sa roznice. Nie otwiera mi sie to.

Otwiera otwiera.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 19:08:44
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Otwiera otwiera.

Jak otwiera to stresc w paru punktach, potem sie odniose. Teraz spadam.

sz.

Data: 2012-05-26 19:13:18
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 19:08, szufla pisze:
Jak otwiera to stresc w paru punktach, potem sie odniose. Teraz spadam.

Mam ci streszcza ca tabel transferw kasowych, ktr widziae ale nie chcesz si odnie bo zupenie nie pasuje do teorii?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 22:40:11
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Mam ci streszcza ca tabel transferw kasowych, ktr widziae ale nie chcesz si odnie bo zupenie nie pasuje do teorii?

No mam ten dokument i mniej wiecej sie zgadza zalozenie goscia, ktory artykul pisal zdaje sie w 2007 do dokumentu MF z 20011 (chyba nie bedziemy sie klucic o drobne eurocenty) oprocz tego, ze jeszcze dodatkowo zwrocilismy do UE ponad 100baniek E, wiec w czym problem ?

sz.

Data: 2012-05-26 20:49:22
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 22:40:11 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

Mam ci streszczać całą tabelę transferów kasowych, którą widziałeś ale
nie chcesz się odnieść bo zupełnie nie pasuje do teorii?

gdzie tam znalazłeś ujemny bilans?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 23:00:58
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
gdzie tam znalazłeś ujemny bilans?

Przepraszam za szczerosc ale to, ze jestes cwiercinteligentem to widze nie od dzisiaj. Ciekawi mnie jednak czy kolega DoQ ma cos jeszcze do powiedzenia.

sz.

Data: 2012-05-26 21:07:40
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 23:00:58 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

gdzie tam znalazłeś ujemny bilans?

Przepraszam za szczerosc ale to, ze jestes cwiercinteligentem to widze
nie od dzisiaj. Ciekawi mnie jednak czy kolega DoQ ma cos jeszcze do
powiedzenia.

kolejny raz zamiast odpowiedzi usiłujesz kogoś obrazić

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-28 17:03:39
Autor: Jakub Witkowski
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 18:11, szufla pisze:
[...]

No, jeżeli do kosztów dolicza się nasz wkład w inwestycje dofinansowywane, ale po stronie zysków
nie dopisuje wartości tych inwestycji, to wychodzi co ma wyjść...

To tak jakbyś kupił mieszkanie za np. milion, z czego pół miliona ktoś ci dołożył. A potem lejesz łzy
żeś stratny bo ta jego pomoc kosztowała cię pół miliona (bo tyle wydałeś sam). A jakbyś kupił np. dwa takie
mieszkania to byś był "stratny" dwa razy tyle! No, to ja bardzo chętnie dam się tak wykorzystać, no problem :)

Data: 2012-05-28 18:51:12
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]

No, jeżeli do kosztów dolicza się nasz wkład w inwestycje dofinansowywane, ale po stronie zysków
nie dopisuje wartości tych inwestycji, to wychodzi co ma wyjść...

To jest oczywiscie prawda, szkoda tylko, ze ten wklad panstwa to w wiekszosci kredyty.
HGW cos tam buduje w Wawie, w duzej mierze z dotacji tak ? Jak zostala prezydentem zadluzenie wynosilo 23%, obecnie 53 i co dalej ?
Ja nie trzymam sie sztywno tych wyliczen z artykulu ale wskazuje, ze nie ma nic gratis. W ogolnym rozrachunku chcialbym zebysmy wyszli chociaz na 0.

To tak jakbyś kupił mieszkanie za np. milion, z czego pół miliona ktoś ci dołożył.

To troche bardziej skomplikowane. Zapominasz o skladce i olbrzymich kosztach obslugi.

Bardzo bym chcial, zeby powstał jakikolwiek rzadowy czy jakis parlamentarny dokument z informacja na temat kosztow członkostwa w UE. Niestety nic takiego nie powstalo, ciekawe dlaczego ?

sz.

Data: 2012-05-29 14:04:55
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Mon, 28 May 2012 18:51:12 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

To troche bardziej skomplikowane. Zapominasz o skladce i olbrzymich
kosztach obslugi.

bzdura

Bardzo bym chcial, zeby powstał jakikolwiek rzadowy czy jakis
parlamentarny dokument z informacja na temat kosztow członkostwa w UE.
Niestety nic takiego nie powstalo, ciekawe dlaczego ?

owszem powstało i nawet było tu przytaczane.
Co więcej odpowiadałeś na post zawierający linka uciekając od odpowiedzi

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-29 17:15:48
Autor: szufla
Budżet mandatowy [OT]
To troche bardziej skomplikowane. Zapominasz o skladce i olbrzymich
kosztach obslugi.

bzdura

Sam jestes bzdura, juz ci pisalem.

owszem powstało i nawet było tu przytaczane.
Co więcej odpowiadałeś na post zawierający linka uciekając od odpowiedzi

W dokumencie nie ma pelnych kosztow i zeby byl w pelni wiarygodny to brakuje tam cholera wie ile pozycji, ktorych nikt nigdy nie policzyl i sie na to nie zanosi.
Daj se juz siana bo meczysz.

sz.

Data: 2012-05-29 19:25:56
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 17:15:48 +0200 osobnik zwany szufla
wystukał:

[...]

na razie to Ty męczysz. Zacząłeś temat rzucając twierdzeniem z czapy nie popratym żadnymi wyliczeniami. Nikt za ciebie lekcji odrabiał nie będzie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 15:11:21
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 09:42, DoQ pisze:
[...]

widzisz nawet Ty dzięki JKM wiesz, że jest coś takiego jak liberalizm, tylko nie wierzysz że rzeczy mogą byc proste.
JKM oczywiście nadaje sie na felietonistę a nie na polityka.

Rozumiem że o pieniążkach które dostajemy z UE nie wspomniałeś przez
grzeczność?

zabawne
zapłać z żoną (czy kim tam chcesz) składkę sąsiadowi, zapłać mu za zarządzenie nią, a potem poproś go o dotację. Pieniądze na pewno się cudownie rozmnożą.

A to ci heca...dziwne bo znam niejedną firmę/producenta, który
eksportuje na zachód i nieźle na tym zarabia.

czyli dalej niż czubek własnego nosa nie widzisz?
skoro nie umiesz sam znaleźć, to masz:
http://biznes.newsweek.pl/import-wygrywa-- deficyt-handlowy-wyniosl-prawie-13-mld-euro,87090,1,1.html

Data: 2012-05-26 14:54:43
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin nazgul
zapłać z żoną (czy kim tam chcesz) składkę sąsiadowi, zapłać mu za
zarządzenie nią, a potem poproś go o dotację. Pieniądze na pewno się
cudownie rozmnożą.

Ale JKM to nie jest fajny gość, który chce deregulacji i obniżenia podatków, on chce wprowadzenia systemu politycznego i gospodarczego na wzór XIX wieku.

Data: 2012-05-26 15:29:15
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 15:11, nazgul pisze:
zapa z on (czy kim tam chcesz) skadk ssiadowi, zapa mu za
zarzdzenie ni, a potem popro go o dotacj. Pienidze na pewno si
cudownie rozmno.

Aha - czyli te wszystkie drogi czy chociaby dotacje dla dziaalnoci wyskrobalimy z wasnego budetu? Dobrze si czujesz?

A to ci heca...dziwne bo znam niejedn firm/producenta, ktry
eksportuje na zachd i niele na tym zarabia.

czyli dalej ni czubek wasnego nosa nie widzisz?
skoro nie umiesz sam znale, to masz:
http://biznes.newsweek.pl/import-wygrywa-- deficyt-handlowy-wyniosl-prawie-13-mld-euro,87090,1,1.html

http://forsal.pl/artykuly/313868,wstapienie_do_ue_zwiekszylo_eksport_zywnosci.html

http://www.portalspozywczy.pl/finanse/wiadomosci/w-ciagu-7-lat-eksport-polskich-produktow-rolno-spozywczych-zwiekszyl-sie-trzykrotnie,52982.html

Wic moe skocz pieprzy te korwinistyczne banialuki z aski swojej.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 15:50:23
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
Data: 2012-05-26 15:58:17
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 15:50, szufla pisze:
[...]
Nie wysilaj sie i tak nie zrozumiesz co to jest deficyt handlowy.

ROTFL dostae liczby i dupsko cierpo?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 16:25:54
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 15:58, DoQ pisze:
[...]

ROTFL dostałeś liczby i dupsko ścierpło?

dla opornych
co jest fajniejsze
jak zarabiasz 100 a wydajesz 80
czy jak zarabiasz 10.000 a wydajesz 15.000 ?

Data: 2012-05-26 16:39:58
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 16:25, nazgul pisze:
dla opornych
co jest fajniejsze
jak zarabiasz 100 a wydajesz 80
czy jak zarabiasz 10.000 a wydajesz 15.000 ?

Przykad z dupy wzity.
Lepiej powiedz co bdzie atwiejsze - sprzedawa co o 30% droej czy sprzedawa bdc konkurencyjnym cenowo bez adnego zbdnego "opodatkowania" ?
Albo analogicznie. Co bdzie korzystniejsze dla kupujcego. May wybr i towar "opodatkowany" po drodze, czy duy wybr bez dodatkowych narzutw?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 18:40:49
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 16:39, DoQ pisze:
W dniu 26-05-2012 16:25, nazgul pisze:
dla opornych
co jest fajniejsze
jak zarabiasz 100 a wydajesz 80
czy jak zarabiasz 10.000 a wydajesz 15.000 ?

Przykład z dupy wzięty.
Lepiej powiedz co będzie łatwiejsze - sprzedawać coś o 30% drożej czy
sprzedawać będąc konkurencyjnym cenowo bez żadnego zbędnego
"opodatkowania" ?
Albo analogicznie. Co będzie korzystniejsze dla kupującego. Mały wybór i
towar "opodatkowany" po drodze, czy duży wybór bez dodatkowych narzutów?

a wiec jednak masz poglądy obrzydliwych korwinistów - podatki to zło (i ja Cię popieram)
tylko powiedz proszę ile przy niskich cłach Polska wyprodukuje i sprzeda Niemcom samochodów.

Data: 2012-05-26 17:59:48
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin nazgul
tylko powiedz proszę ile przy niskich cłach Polska wyprodukuje i sprzeda
Niemcom samochodów.

Prawdopodobnie zero. Podobnie jak przy wysokich. Równie dobrze mógłbyś zapytać ile Polska sprzeda francuzom reaktorów atomowych.

Ech, ci korwiniści i ich "rozumienie" makroekonomii.

Data: 2012-05-26 20:13:35
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 17:59:48 +0000 (UTC), to napisa(a):
begin nazgul
tylko powiedz prosz ile przy niskich cach Polska wyprodukuje i sprzeda
Niemcom samochodw.

Prawdopodobnie zero. Podobnie jak przy wysokich. Rwnie dobrze mgby zapyta ile Polska sprzeda francuzom reaktorw atomowych.

No jak zero ? Przeciez w Gliwicach robia samochody i wywoza do Niemiec, w Poznaniu robia
i wywoza do Niemiec, i jeszcze w paru miejscach robia.

Meble Niemcom robimy i mase dupereli.

J.

Data: 2012-05-26 21:02:03
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 20:13, J.F. pisze:
Dnia Sat, 26 May 2012 17:59:48 +0000 (UTC), to napisał(a):
begin nazgul
[...]

....a i tak bilans jest ujemny
dziwnym trafem, ciekawe nie?

nie tak dawno w Polsce cieszymy się, że Niemcy biorą dotację od swego rządu i przyjeżdżają po samochody do Polski.
okazuje się że i tak na wszystkim zarabiają Niemcy
bo tam się te samochody robi i tam płaci VAT
u nas zostają drobniaki.

Data: 2012-05-26 20:59:08
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 19:59, to pisze:
begin nazgul

[...]

dziwnym trafem na towary z chin też nie ma cła
tyle że oni latają już w kosmos
a my możemy niemcom mebelki produkować.

Data: 2012-05-26 18:52:03
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 18:40, nazgul pisze:
a wiec jednak masz pogldy obrzydliwych korwinistw - podatki to zo (i
ja Ci popieram)
tylko powiedz prosz ile przy niskich cach Polska wyprodukuje i sprzeda
Niemcom samochodw.

Aha, moe chcesz powiedzie e separujc si Polak sprzeda Niemcowi jeszcze wicej? A moe przed 2004 r. Polska bya potentatem finansowym, zarabialimy redni europejsk, mielimy kilometry autostrad i gadkie jak st drogi zawsze remontowane na czas?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 19:11:22
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 18:52, DoQ pisze:
[...]

Aha, może chcesz powiedzieć że separując się Polak sprzeda Niemcowi
jeszcze więcej?

nie
ale też nie kupi wszystkiego z gotowych zakładów na zachodzie tylko rozwinie coś własnego.

  A może przed 2004 r. Polska była potentatem finansowym,
zarabialiśmy średnią europejską, mieliśmy kilometry autostrad i gładkie
jak stół drogi zawsze remontowane na czas?

i to wszystko przez cła????? a jakie wtedy były, wiesz?
jak zwykle trafiasz na mieliznę niewiedzy, piszesz nie na temat, i jeszcze próbujesz coś imputować.
nawiązując do czasów minionych. Zły Gierek zadłużył Polaków na 40mld USD,
teraz przy napływających (???) dotacjach i braterskiej pomocy długu mamy 20x więcej.
a efekt taki sobie.

moja teza:
w tym całym rozszerzeniu/zjednoczeniu chodzi tylko o utworzenie sobie (sobie czyli tum którzy w unii rządzą) rynku zbytu
i oto żebyś ty łyknął, że to jakaś tam wyimaginowana europejska solidarność.

Data: 2012-05-26 18:02:04
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin nazgul
w tym całym rozszerzeniu/zjednoczeniu chodzi tylko o utworzenie sobie
(sobie czyli tum którzy w unii rządzą) rynku zbytu i oto żebyś ty
łyknął, że to jakaś tam wyimaginowana europejska solidarność.

To jest układ na którym zyskują obie strony, co jak widzę jest zbyt trudne
do pojęcia dla korwinistów.

Data: 2012-05-26 18:59:45
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 19:11:22 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

[...]

ale też nie kupi wszystkiego z gotowych zakładów na zachodzie tylkoy
rozwinie coś własnego.

ROTFL. doucz się jak działa współczesna gospodarka.
KRLD potentatem światowym

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 21:12:18
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 20:59, masti pisze:
[...]

gdybyś te czytał a nie tylko pisał
to zauważyłbyś że jestem przeciwny cłom
oraz dotacjom

zresztą co tu gadać, sam powiedziałeś, że korwinistyczna KRLD potentatem jest.

Data: 2012-05-26 19:48:05
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:12:18 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

[...]

a jak chcesz mieć autarkiczną gospodarkę?

zresztą co tu gadać, sam powiedziałeś, że korwinistyczna KRLD potentatem
jest.

to taki "koriwnizm" Ci się marzy>

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 19:34:49
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 19:11, nazgul pisze:
Aha, moe chcesz powiedzie e separujc si Polak sprzeda Niemcowi
jeszcze wicej?
nie
ale te nie kupi wszystkiego z gotowych zakadw na zachodzie tylko
rozwinie co wasnego.

Tak, zrobi sobie przy pomocy drutu i gumy arabskiej. Takie czasy ju byy i jako wikszo niespecjalnie za nimi tskni.
Ale jak si jest nastolatkiem zapatrzonym w much oszooma, to mona uwierzy takie pierdoy.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 19:48:43
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 19:34, DoQ pisze:
[...]

Tak, zrobi sobie przy pomocy drutu i gumy arabskiej. Takie czasy już
były i jakoś większość niespecjalnie za nimi tęskni.

o przepraszam wielu płaczę nad zanikiem polskiej motoryzacji, z naciskiem na motory.

Ale jak się jest nastolatkiem zapatrzonym w muchę oszołoma, to można
uwierzyć takie pierdoły.

JKM (jak to liberałowie) jest przeciwko wszystkim cłom.
wiec tradycyjnie od czapy pierdolnąłeś.

Data: 2012-05-26 19:00:31
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 19:48:43 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

i co? zrobią je z niczego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 21:06:23
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 21:00, masti pisze:

[...]

a kiedyś z czego robili?
odniesienie było do "tęskni"

Data: 2012-05-26 19:47:00
Autor: masti
Budet mandatowy [OT]
Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:06:23 +0200 osobnik zwany nazgul
wystukał:

i jak się to skończyło?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-26 18:45:24
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
[...]

to faktycznie, jak mówił szufla, nie wysilaj się już w kwestii zrozumienia pojęcia deficytu.
Może uda się podyskutować na innym polu?

Data: 2012-05-26 18:53:45
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 18:45, nazgul pisze:
to faktycznie, jak mwi szufla, nie wysilaj si ju w kwestii
zrozumienia pojcia deficytu.
Moe uda si podyskutowa na innym polu?

Zawsze odpowiadasz dwa razy w inny sposb? Dobrze si czujesz, czy muszka ci uciska?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 19:17:59
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 18:53, DoQ pisze:
W dniu 26-05-2012 18:45, nazgul pisze:
to faktycznie, jak mówił szufla, nie wysilaj się już w kwestii
zrozumienia pojęcia deficytu.
Może uda się podyskutować na innym polu?

Zawsze odpowiadasz dwa razy w inny sposób? Dobrze się czujesz, czy
muszka cię uciska?

ta odpowiedz była wyłącznie do "przykładu wziętego z dupy"
jak czegoś nie zatrybisz to zawsze jest z dupy.

zasada prosta nieskomplikowana, trzymaj się tego bo w argumentacji nie jesteś mocny.

Data: 2012-05-26 16:27:37
Autor: szufla
Budet mandatowy [OT]
ROTFL dostae liczby i dupsko cierpo?

Chlopaku liczby sa takie, ze w 2011 roku nasz deficyt w handlu to 20 000 0000 0000 $ (zeby bylo wyraznie) :)
Dupsko cierpnie.

sz.

Data: 2012-05-26 10:02:50
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 08:51:09 +0200, DoQ napisa(a):
[...]

Kto wie ... jak UE nie da dofinansowania, to moze byc ja do tej pory - ile
policji kupili FR ? J.

Data: 2012-05-26 10:14:29
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 10:02, J.F. pisze:
[...]

Ale sprzt do suszenia, czy drogwka zem nie jest - pod warunkiem, e celem jest bezpieczestwo a nie nabijanie kabzy.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 10:56:37
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 10:14:29 +0200, DoQ napisa(a):
[...]

I przez takie myslenie megrims bedzie musial do Rosji wyemigrowac, bo jak
zaczna dbac o bezpieczenstwo, to sie skonczy jak Szwecji, Anglii i Norwegii
razem wzietych :-)

J.

Data: 2012-05-26 11:25:47
Autor: DoQ
Budet mandatowy [OT]
W dniu 26-05-2012 10:56, J.F. pisze:
I przez takie myslenie megrims bedzie musial do Rosji wyemigrowac, bo jak
zaczna dbac o bezpieczenstwo, to sie skonczy jak Szwecji, Anglii i Norwegii
razem wzietych :-)

No z kolei w Rosji to jedzi si szczeglnie dobrze - kady by chcia!

--
Pozdr.

Data: 2012-05-27 18:55:04
Autor: John Koalsky
Budet mandatowy [OT]

Uytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com>

[...]

No tak, najpierw mieszkalimy w jaskiniach i nie mieli narzutu, potem kraje zorganizowali i narzut by a teraz wspaniaomylnie go znielimy. Moe jeszcze ponownie odkryjemy koo.

Data: 2012-05-26 10:11:10
Autor: J.F.
Budżet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 08:03:14 +0200, megrims napisa(a):
Ja tylko mam nadzieje, e kiedy si ludzie wkurwi porzdnie
i wyjd na ulice w caym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

No i co - myslisz ze w ramach tego wk* zlikwiduja ograniczenia predkosci ?
To sie nawet w Montanie nie udalo :-)

Wszdzie gdzie tylko si da jest strzyenie barana. Cigle jakie
podatki, opaty.

No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

J.

Data: 2012-05-26 15:01:04
Autor: nazgul
Budżet mandatowy [OT]
W dniu 2012-05-26 10:11, J.F. pisze:
Dnia Sat, 26 May 2012 08:03:14 +0200, megrims napisał(a):
[...]

mi spokojnie wystarczy stanowe 70mph
a jak wszyscy w kolumnie jadą szybciej to się nikt nie przypierdala.

No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

mały je mniej.

Data: 2012-05-26 16:41:20
Autor: Cavallino
Budet mandatowy [OT]

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup

Wszdzie gdzie tylko si da jest strzyenie barana. Cigle jakie
podatki, opaty.

No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

Ale moe by tak z 10 razy mniejsze ni teraz i analogicznie 10 razy mniej
poera.

Data: 2012-05-26 20:24:57
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 16:41:20 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

Nie, nie moze. Moze by sie udalo zmniejszyc dwukrotnie.

No chyba ze ... z drog niech panstwo zrezygnuje, beda same prywatne :-)

J.

Data: 2012-05-26 21:43:35
Autor: Cavallino
Budet mandatowy [OT]

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:1uqgv0m6lr3dh$.1qr7aultwhllj$.dlg@40tude.net...
[...]

A moim zdaniem moe.
Oczywicie nie takie socjalistyczne pastwo jak nasze, ktre musi swojego gupawego obywatela wyrcza w organizowaniu mu ycia.

Data: 2012-05-26 21:54:00
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sat, 26 May 2012 21:43:35 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

Zapomniales jak to sie konczy ? Przegrana wojna albo rewolucja.

J.

Data: 2012-05-26 22:11:32
Autor: Cavallino
Budet mandatowy [OT]

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:1boljl3jzuwcf.1243e3to15933$.dlg@40tude.net...
[...]

Socjalizm?
Zawsze tak samo.
Ten nasz to jeszcze czeka.

Data: 2012-05-27 19:08:17
Autor: John Koalsky
Budet mandatowy [OT]

[...]

Co pozostanie rol pastwa poza drogami ?

Data: 2012-05-27 19:24:49
Autor: J.F.
Budet mandatowy [OT]
Dnia Sun, 27 May 2012 19:08:17 +0200, John Koalsky napisa(a):
[...]

No jak to co ? Wojsko, policja i urzad skarbowy, to wystarczalo przez wieki
:-)

Tylko ciekaw jestem jak Cavalino przezyje bramke co pare kilometrow,
ewentualnie bardzo wysokie oplaty, bo jak wiadomo swietny interes wkrotce
opanuje monopolista :-)

J.

Data: 2012-05-27 19:28:52
Autor: Cavallino
Budet mandatowy [OT]

[...]

Wojska nie potrzebujemy, bo i tak przed niczym nas nie obroni.
Policji od stania w krzakach rwnie nie, wystarczy kryminalna.
Urzd skarbowy tym bardziej nie, mona kwest zrobi. ;-)

Tylko ciekaw jestem jak Cavalino przezyje bramke co pare kilometrow,
ewentualnie bardzo wysokie oplaty, bo jak wiadomo swietny interes wkrotce
opanuje monopolista :-)

????

Data: 2012-05-26 12:11:30
Autor: to
Budet mandatowy [OT]
begin megrims
No bo jeśli traktujemy Państwo jako organizację czyli firmę,

Ale państwo to nie firma. :)

[...]

To kto ma ich wybrać? Sami mają się wybrać? Można by zrobić testy IQ przed
głosowaniem, ale to już niemodne, bo zbyt dużo debili przeraziło się
swoimi wynikami. :>

Data: 2012-05-26 09:07:56
Autor: J.F.
Budżet mandatowy
Dnia Fri, 25 May 2012 22:36:03 +0200, DoQ napisa(a):
"Tylko 4,4 mln z wpyno do budetu od kierowcw amicych przepisy drogowe od stycznia do marca. A minister finansw zaplanowa, e w 2012 r. zapac 1,2 mld z mandatw, pisze Rzeczpospolita. " (...)

http://moto.onet.pl/1660925,1,malo-pieniedzy-z-mandatow,artykul.html?node=2

Ju si nawet nie kryj z tym planowaniem...

No nie kryja, jawnie napisali w uzasadnieniu do budzetu.
Ale czemu mieliby nie pisac, jest wplyw to zaplanuja.

a kto to pisa, e nie  chodzi o plan i kas??

A chodzi ? Jakby chodzilo, to by wpisali 4 mld i pilnowali zeby juz wplynal
1mld za Ikw :-)

Wszak te 1.2mld to raptem 60 zl na samochod. Albo ... 36 mandacikow
dziennie po srednio 300zl przez 300 nowych FR. To jest bardzo oszczedne
uzycie :-)

No chyba ze przewidzieli iz system nie ruszy przed grudniem i to plan
miesieczny :-)

P.S. W publikowanym budzecie ta pozycja trafia w jedna rubryke razem z
innymi karami i wplywami. Za rok 2010 bylo tam ok 10 mld zl. We wrzesniu
2010 na rok 2011 zaplanowano az 18mld. Cos mi sie wydaje ze wyszlo z tego
ok 14 mld. we wrzesniu 2011 na rok 2012 planowano 15.2mld, wyszczegolnienia
nie podano. W grudniu 2011 planowano juz tylko 14.7mld, tym razem w
uzadadnieniu podajac juz 1.2mld z systemu radarowego. No i w ustawie
uchwalonej w marcu podtrzymano te 14.7mld, z jakimis mikrozmianami.

dza pienidza, czy po prostu realizm ? P.S. Ciekawe czy radarki ITD beda na autostradach :-)

 J.

Data: 2012-05-28 10:59:07
Autor: Budzik
Budet mandatowy
Użytkownik DoQ pawel.doq@gmail.com ...

[...]

ale co to oznacza?
Sciąganie mandatów spadło 100 krotnie?
Czy nakładanie mandatów spadło 100-krotnie?
A moze planowanie było z kosmosu?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Budżet mandatowy