Bud¿etowe buty na motocykl

Data: 2012-07-17 07:06:18
Autor: AZ
Bud¿etowe buty na motocykl
On 2012-07-16, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
Chcê kupiæ buty na ma³y (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak d³ugo bede je wykorzystywa³, wiêc nie chcê du¿o wydawaæ. Na dodatek aktualnie mam spodnie AKITO CITY w których wygl±dam jakbym szed³ na roboty budowlane a nie motocykl sportowy. Wiêc nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki butów - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zale¿y mi na tym abym w kupionych butach nie czu³ siê jak w worku foliowym

Mozecie doradziæ które¶ z poni¿szych lub odradziæ?

To napewno odpusc sobie Probikera. Owszem nieprzemakalne, bo nieprzemalaknosc
dziala w obie strony. Mialem rok, w lecie meczarnia, po roku wygladaly
tragicznie. Kupilem 2 lata temu Alpinestarsa SMX-4 i jestem bardzo zadowolony.
Bez membrany ale spokojnie wytrzymuja jazde kilkanascie albo lepiej kilometrow
w umiarkowanym deszczu bez przemakania.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 11:21:20
Autor: Marcin N
Budżetowe buty na motocykl
W dniu 2012-07-17 09:06, AZ pisze:

To napewno odpusc sobie Probikera. Owszem nieprzemakalne, bo nieprzemalaknosc
dziala w obie strony. Mialem rok, w lecie meczarnia, po roku wygladaly
tragicznie.

A ja wręcz przeciwnie - jestem bardzo zadowolony. Mam topowy model Probikera i z czystym sumieniem kupiłbym drugi raz. Za 500 zł dostałem buty wysokiej klasy z sympatexem i bardzo dobrą jakością wykonania. Po dwóch latach wyglądają prawie jak nowe, a po umyciu i wypastowaniu - mogłyby niemal stanąć na wystawie sklepowej.

AZ, mógłbyś już nauczyć się pisać "na pewno". Ileż można...

--
MN

Data: 2012-07-17 09:27:43
Autor: AZ
Budżetowe buty na motocykl
On 2012-07-17, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

Co to znaczy po dwoch latach? Bo to jest roznica, moje akurat byly uzywane
niemal codziennie przez okragly rok az w podeszwach pojawily sie wglebienia
od podnozkow i dzwigni zmiany biegow.

AZ, mógłbyś już nauczyć się pisać "na pewno". Ileż można...

Przestane jak tylko przestaniesz sie przypierdalac :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 13:11:16
Autor: Piotr Rezmer
Budżetowe buty na motocykl
Marcin N pisze:
[...]

Nie wiem czy klikaliście w link, te buty są z membraną Drygate czyli chodzi o zupełnie inny model.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-07-17 14:01:13
Autor: Marcin N
Budżetowe buty na motocykl
W dniu 2012-07-17 13:11, Piotr Rezmer pisze:

Nie wiem czy klikaliście w link, te buty są z membraną Drygate czyli
chodzi o zupełnie inny model.

Tak, ja pisałem o tych:

http://allegro.pl/probiker-touring-short-rozmiar-42-i2435734199.html

Touring Short za 600 zł. Ja trafiłem na promocję.

--
MN

Data: 2012-07-17 17:07:38
Autor: Piotr Rezmer
Budżetowe buty na motocykl
Marcin N pisze:

http://allegro.pl/probiker-touring-short-rozmiar-42-i2435734199.html

Touring Short za 600 zł. Ja trafiłem na promocję.

Czy ja wiem czy to taka promocja? Za coś w okolicach 600 zł kupiłem Daytony Non stop GTX. Dziś są niestety droższe.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-07-17 19:29:43
Autor: Ivam
Budżetowe buty na motocykl
Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ju3k5j$dmn$1@news.task.gda.pl...
Touring Short za 600 zł. Ja trafiłem na promocję.

Ja za okolo 600 kupilem alpinestarsy i to z gore-, a nie sympa-texem. Moim zdaniem troszke lepiej trafilem.

A tak w ogole jesli chodzi o membrany to dziala tylko gore (tego jestem pewien na 100%) i podobno sympatex - nie testowalem i raczej nie bede z powodu niewielkiej roznicy cenowej miedzy gore a sympa. Wiele innych - tanszych - przestestowalem i wszystkie byly gowniane.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Bud¿etowe buty na motocykl