Budżetowe buty spd

Data: 2011-07-31 14:16:56
Autor: karbar
Budżetowe buty spd
Czołem grupa!
Moje 8 letnie buty od shimano (model cośtam 071) dokonują żywota. Głównie rzepy przestają trzymać - poza tym nie mam czego im zarzucić (no...zjechane i zapieczone bloki). Zastanawiam się powoli nad zakupem nowych butów. Poszukiwania zaczynam od butów najtańszych. Chciałbym, by wyglądały bardziej sportowo niż turystycznie, ale nie jest to wymogiem.

Przeglądając allegro wpadły mi w oko następujące modele:
- Vermont ( http://allegro.pl/rowerowe-buty-mtb-gorskie-vermont-spd-rower-41-i1730842348.html / http://tnij.org/vermont )
- M-Wave ( http://allegro.pl/sportowe-buty-m-wave-spd-roz-42-zapinane-na-rzepy-i1730682625.html / http://tnij.org/mwave )

i dwie wersje lidlówek:
- szare ( http://allegro.pl/buty-rowerowe-mtb-crivit-sports-spd-coolmax-r-41-i1744973317.html / http://tnij.org/lidlszary )
- czarne ( http://allegro.pl/buty-rowerowe-mtb-crivit-sports-spd-coolmax-r-41-i1744973319.html / http://tnij.org/lidlczarny )

Na chwilę obecną szukam butów do 160zł. Wiadomo...różnie to bywa, ale czy macie może jakieś doświadczenia dotyczące powyższych modeli. Jakieś sugestie, wskazówki, rady?

Z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam
karbar
ps. Tak, wiem, nie mam za dużej stopy ;)

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-07-31 14:48:52
Autor: kamil/Endurorider.pl
Budżetowe buty spd

Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:j13h3n$8qp$1node2.news.atman.pl...

Na chwilę obecną szukam butów do 160zł. Wiadomo...różnie to bywa, ale czy macie może jakieś doświadczenia dotyczące powyższych modeli. Jakieś sugestie, wskazówki, rady?

Oglądałem ostatnie (najnowsze) buty z lidla i za cenę sugerowaną wyglądały naprawdę nieźle. Podeszwa była sztywna a całość raczej sensownie zrobiona. W tej cenie wątpie abyś znalazł coś innego z tym, że wydaje mi się iż ostatnia kolekcja była inna niż te, które zalinkowałeś. Na forumrowerowym org ludzie kupili te buty i już powinn być pierwsze opinie - użyj szukajki.

Z podobnych butów to jeszcze accent choć aktualne modele sa powyżej zakładanego budżetu - niewiele, ale zawsze.

Zastanów się czy nie lepiej dołożyć do innych butów typowo sportowych - może wyjść taniej niż kupno drugiej pary za czas jakis :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-01 13:13:23
Autor: karbar
Budżetowe buty spd
On 31.07.2011 14:48, kamil/Endurorider.pl wrote:

Oglądałem ostatnie (najnowsze) buty z lidla i za cenę sugerowaną
wyglądały naprawdę nieźle. Podeszwa była sztywna a całość raczej
sensownie zrobiona.

Jakby kogoś interesowało, we Wrocławiu w Lidlu na Grabiszyńskiej są jeszcze dwie pary (różne modele) w rozmiarze 44 w cenie 79zł.

W lidlach na Braniborskiej, Hubskiej, Powstańców Śląskich, Gubińskiej, Balonowej (Bysztrzyckiej?) i Na ostatnim groszu butów brak. Gdyby ktoś przypadkiem zauważył gdzieś jeszcze butki w rozmiarze 41 lub 43 proszę o informację ;) Wiem, że późno, ale może jeszcze gdzieś się kurzą.

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-08-08 08:22:39
Autor: MaciekS
Bud¿etowe buty spd
U¿ytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j161oj$p4d$1node2.news.atman.pl...
On 31.07.2011 14:48, kamil/Endurorider.pl wrote:

Ogl±da³em ostatnie (najnowsze) buty z lidla i za cenê sugerowan±
wygl±da³y naprawdê nie¼le. Podeszwa by³a sztywna a ca³o¶æ raczej
sensownie zrobiona.

Jakby kogo¶ interesowa³o, we Wroc³awiu w Lidlu na Grabiszyñskiej s± jeszcze dwie pary (ró¿ne modele) w rozmiarze 44 w cenie 79z³.

W koñcu w weekend wybra³em siê do ww Lidla i.... kicha nie by³o nie tylko butów, ale i asortymentu spozywczo-warzywno-owocowego. Sklep poszed³ do... remontu. Szkoda.

--
Pozdrawiam, MaciekS, Wro

Data: 2011-08-08 08:53:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
Bud¿etowe buty spd

U¿ytkownik "MaciekS" <k3ms@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1nvb4

W koñcu w weekend wybra³em siê do ww Lidla i.... kicha nie by³o nie tylko butów, ale i asortymentu spozywczo-warzywno-owocowego. Sklep poszed³ do... remontu. Szkoda.

Nastêpnym razem id¼ od razu po tym jak bêdzie info o promocji rowerowej. W tym sklepie trzeba byæ pierwszego dnia bo potem ju¿ nic nie ma albo jest mega przebrany towar.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-09 08:37:28
Autor: MaciekS
Bud¿etowe buty spd
U¿ytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1o14d$afg$1inews.gazeta.pl...

[...]

A nieee, obs³ugi Lidla, to mnie uczyæ nie trzeba, a mo¿e wrêcz przeciwnie ;-)
Tu nie chodzi³o o promocjê, a o pozostawione resztki, do których mia³em trochê nie po drodze i skoro le¿a³y 2 miesi±ce, to liczy³em, ¿e jeszcze kilka dni pole¿±, a tu zamknêli sklep.

--
Pozdrawiam, MaciekS

Data: 2011-08-09 09:05:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
Bud¿etowe buty spd

[...]

Te¿ kiedy¶ trafi³em na dzieñ przed remontem i wszystko by³o ze 30% taniej :D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-31 15:47:01
Autor: Arbiter
Bud¿etowe buty spd
te buty mo¿na jeszcze dostaæ w niektórych Lidlach za 79,90PLN
 http://fanlidla.pl/opinie/na.rower

Data: 2011-08-01 11:29:09
Autor: KuFeL
Bud¿etowe buty spd
Ja od ponad roku je¿d¿ê w takich:
http://allegro.pl/buty-turystyczne-spd-shimano-sh-mt41-b-r-43-wyprz-
i1727842940.html

bardzo dobrze siê sprawdzaj± - moczone, topione, ub³ocone i ca³y czas w dobrej formie. Do tego podeszwa daj±ca radê, kiedy kawa³ek trzeba przej¶æ z buta.

Zwróæ te¿ uwagê, ¿eby kupiæ w jakim¶ porz±dnym sklepie. Nie ka¿dy sklep reklamacje traktuje powa¿nie, o czym niedawno siê przekona³em - pewne buty, zamiast przes³aæ do oceny do producenta/przedstawicielstwa to posz³y do pierwszego z brzegu szewca. To jest Polska w³a¶nie :/

Pzdr,
KuFeL

Data: 2011-08-04 17:54:58
Autor: karbar
Budżetowe buty spd
On 31.07.2011 14:16, karbar wrote:
Czołem grupa!
Moje 8 letnie buty od shimano (model cośtam 071) dokonują żywota.
Głównie rzepy przestają trzymać - poza tym nie mam czego im zarzucić
(no...zjechane i zapieczone bloki).

Agonia moich butów została przedłużona. U szewca w Hali Targowej (WRO) wymieniłem za 15zł miśki od rzepów. Butki wyglądają jak wyglądały, ale nogę już trzymają. Przynajmniej wydatek na buty dosięgnie mnie po wakacjach, a nie przed ;)

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-08-05 09:53:17
Autor: biodarek
Budżetowe buty spd
W dniu 04.08.2011 17:54, karbar pisze:
[...]

Pisałeś o limicie 160pln, to może dołożyć ciut więcej i pozostać przy Shimano. Również po kilku latach użytkowania Shimano na 2 rzepy, kupiłem na wiosnę nowe Shimano M077 za niecałe 200pln. Teraz widzę w sklepach internetowych po 195pln. Widać po wykończeniu, że nie są to Spece, Sidi czy Shimano za >500pln, ale są wygodne, dobrze się jeździ i dają też radę na stromych podejściach po błocie i kamieniach. W poprzednich butach bloki ślizgały mi się na kamieniach - tutaj są schowane głębiej między protektorem.

A pomyśleć, że chciałem niedawno kupić bardziej wypasione buty. Pojechałem do sklepu, gdzie był szeroki wybór. Mierzyłem buty Specialized i Sidi i żadne nie były wygodne na moją stopę. A te tańsze Shimano pasowały od razu (może trochę ciasne przy pierwszym włożeniu stopy, ale tak ma być) - i jestem zadowolony :)

--
biodarek

Data: 2011-08-07 20:30:03
Autor: karbar
Budżetowe buty spd
On 05.08.2011 09:53, biodarek wrote:
[...]

Otóż to! Ale dzięki wymianie rzepów mogę oddalić ten zakup nieco w czasie, a co za tym idzie dozbierać trochę kaski - a tymczasem...pojeździć sobie po górach :)

pozdrawiam
karbar