BudĹĽetowy SDD :)

Data: 2012-12-09 10:42:14
Autor: DooMiniK
BudĹĽetowy SDD :)
On 09/12/2012 10:10, PK wrote:
Witam,
Niedawno podejrzewałem, że pewnie nadejdzie moment, gdy zmięknę
i postanowię spróbować SSD. Moment nadszedł dość szybko :).

Samsung 830?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-10 10:22:37
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Budżetowy SDD :)
Dnia 2012-12-09, o godz. 10:42:14
DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

On 09/12/2012 10:10, PK wrote:
> Witam,
> Niedawno podejrzewałem, że pewnie nadejdzie moment, gdy zmięknę
> i postanowię spróbować SSD. Moment nadszedł do¶ć szybko :).

Samsung 830?

Szukałem ostatnio tego modelu i ciężko już znaleĽć modele większe niż
64GB.

Zdrówko

Data: 2012-12-10 20:25:32
Autor: DooMiniK

[...]