BudĹĽetowy SDD :)

Data: 2012-12-09 13:13:27
Autor: R.e.m.e.K
BudĹĽetowy SDD :)
Dnia 09 Dec 2012 10:10:20 GMT, PK napisał(a):

pod względem ceny i dobrych opinii chyba najlepiej wypada Samsung 840 i OCZ Vertex 2/3.

Jesli juz to 840 PRO i Vertex 4. Ale i tak polecam Samsunga 830 - tanszy, sprawdzony, pewny i wciaz jeden z
najwydajniejszych.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-09 12:47:30
Autor: PK
BudĹĽetowy SDD :)
On 2012-12-09, R.e.m.e.K <go@dev.null> wrote:
Jesli juz to 840 PRO i Vertex 4.

Opinii o nich nie szukałem (trochę za drogie).

Ale i tak polecam Samsunga 830 - tanszy, sprawdzony, pewny i wciaz jeden z
najwydajniejszych.

Jak podkreślałem kilkukrotnie: wydajność mnie nie interesuje.

Poza tym nie jest to szczegĂłlnie tania opcja. Samsung 830 128GB
wyciągnąłby mi z kieszeni 470 zł. Czy ten dysk zaoferuje mi coś więcej
niż Intel 330 lub Kingston SVP200? Oba są o 100 zł tańsze.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 15:07:03
Autor: zlotowinfo
BudĹĽetowy SDD :)
Poza tym nie jest to szczegĂłlnie tania opcja. Samsung 830 128GB
wyciągnąłby mi z kieszeni 470 zł. Czy ten dysk zaoferuje mi coś więcej
niż Intel 330 lub Kingston SVP200? Oba są o 100 zł tańsze.

wszystkie te są za 400zł
więc chyba jednak samsung 830

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-09 15:03:53
Autor: PK
BudĹĽetowy SDD :)
On 2012-12-09, zlotowinfo <dupa@dupa.xx> wrote:
wszystkie te są za 400zł
więc chyba jednak samsung 830

Nie wiem gdzie Wy kupujecie (szczególnie osoba, która polecała mi coś
z cenÄ… netto :D).

Kingston: 370 zł.
Samsung: 430 zł.

Trochę za mało zarabiam, żeby obie te ceny zaokrąglić do średniej :D.

Co nie zmienia faktu, że jeśli ten Samsung jest znacznie bardziej
"żywotny" to 60 zł dorzucę. Warto? Są jakieś dobre strony z testami
poza SSDreview?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 15:10:48
Autor: Jacek
BudĹĽetowy SDD :)

On 2012-12-09, R.e.m.e.K <go@dev.null> wrote:
Jesli juz to 840 PRO i Vertex 4.

Opinii o nich nie szukałem (trochę za drogie).

Ale i tak polecam Samsunga 830 - tanszy, sprawdzony, pewny i wciaz jeden z
najwydajniejszych.

Jak podkre¶lałem kilkukrotnie: wydajno¶ć mnie nie interesuje.

Poza tym nie jest to szczególnie tania opcja. Samsung 830 128GB
wyci±gn±łby mi z kieszeni 470 zł. Czy ten dysk zaoferuje mi co¶ więcej
niż Intel 330 lub Kingston SVP200? Oba s± o 100 zł tańsze.

pozdrawiam,
PK

Podobno Kolega nie zwraca uwagi na koszty - patrz 'Intel planuje BGA swoich
procesorów', gdzie PK uważa, że tak będzie lepiej.
A że drożej, to nieważne dla Kolegi PK.
Masz w dupie wszystkich, a sam chcesz tanio???

Data: 2012-12-09 15:07:41
Autor: PK
BudĹĽetowy SDD :)
On 2012-12-09, Jacek <ala@ola.pl> wrote:
Podobno Kolega nie zwraca uwagi na koszty - patrz 'Intel planuje BGA swoich
procesorów', gdzie PK uważa, że tak będzie lepiej.
A ĹĽe droĹĽej, to niewaĹĽne dla Kolegi PK.
Masz w dupie wszystkich, a sam chcesz tanio???

Ale planujesz coś dorzucić do wątku o dyskach?
W ogóle już kilka razy (może z 5) na dwóch (!) grupach obiecywałeś mi
PLONKa lub pisałeś, że nie chce Ci się ze mną gadać.
Naprawdę nie masz życia? Żona Cię nie chce? Do pracy jutro nie idziesz?
W telewizji nie ma niczego ciekawego?

Ja nie jestem z tych, co lecą na takich "usenetowych macho", więc jeśli
na coś liczysz, to od razu Cię informuję, żebyś sobie odpuścił.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 16:59:54
Autor: Jacek
BudĹĽetowy SDD :)

On 2012-12-09, Jacek <ala@ola.pl> wrote:
Podobno Kolega nie zwraca uwagi na koszty - patrz 'Intel planuje BGA swoich
procesorów', gdzie PK uważa, że tak będzie lepiej.
A że drożej, to nieważne dla Kolegi PK.
Masz w dupie wszystkich, a sam chcesz tanio???

Ale planujesz co¶ dorzucić do w±tku o dyskach?
W ogóle już kilka razy (może z 5) na dwóch (!) grupach obiecywałe¶ mi
PLONKa lub pisałe¶, że nie chce Ci się ze mn± gadać.
Naprawdę nie masz życia? Żona Cię nie chce? Do pracy jutro nie idziesz?
W telewizji nie ma niczego ciekawego?

Ja nie jestem z tych, co lec± na takich "usenetowych macho", więc je¶li
na co¶ liczysz, to od razu Cię informuję, żeby¶ sobie odpu¶cił.

pozdrawiam,
PK

Trafiłe¶ w sedno - wszystko inne jest mniej warto¶ciowe, aniżeli gadka z
takim dupkiem, jak Ty, który przeczy samsobie...

Data: 2012-12-09 15:16:48
Autor: Chris
BudĹĽetowy SDD :)
W dniu 2012-12-09 13:47, PK pisze:

> Poza tym nie jest to szczegĂłlnie tania opcja. Samsung 830 128GB
wyciągnąłby mi z kieszeni 470 zł. Czy ten dysk zaoferuje mi coś więcej
niż Intel 330 lub Kingston SVP200? Oba są o 100 zł tańsze.

Bo pewnie patrzyłeś na wersję BOX z ramką montażową + Norton Ghost w komplecie, OEM jest sporo tańszy.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Data: 2012-12-09 15:11:35
Autor: PK
BudĹĽetowy SDD :)
On 2012-12-09, Chris <spam@spam.de> wrote:
Bo pewnie patrzyłeś na wersję BOX z ramką montażową + Norton Ghost w komplecie, OEM jest sporo tańszy.

Po prostu zaznaczylem na skapiec.pl ">10 sklepĂłw" (robiÄ™ tak zazwyczaj).
Bulk 830 jest dostępny w 9 i tak naprawdę w grę wchodzi tylko
Komputronik. 430 zł - ujdzie.

Czemu jest tak mało ofert? Wycofują ten model z rynku? Mam się spieszyć?
Chciałem jeszcze w tygodniu przejrzeć jakieś testy :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 17:56:17
Autor: Chris
BudĹĽetowy SDD :)
W dniu 2012-12-09 16:11, PK pisze:
On 2012-12-09, Chris <spam@spam.de> wrote:
[...]

830 jest juĹĽ troszkÄ™ na rynku i zostaje zastÄ…piona seriÄ… 840 i 840PRO

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Data: 2012-12-10 10:31:59
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Budżetowy SDD :)
Dnia 2012-12-09, o godz. 17:56:17
Chris <spam@spam.de> napisał(a):

830 jest już troszkę na rynku i zostaje zast±piona seri± 840 i 840PRO

Serie to się 840 Basic i 840 Pro nazywaj±. Przy czym Basic jest tańszy
ale nie ma najlepszych recenzji bo to całkiem inna konstrukcja dysku
na pamięciach TLC  i jest od PRO wolniejszy zwłaszcza w zapisie.

Zdrówko

Data: 2012-12-10 12:15:56
Autor: Chris
Budżetowy SDD :)
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Nie ma czego¶ takiego jak BASIC :)  jest seria 840 i 840 PRO
http://www.samsung.com/us/computer/memory-storage/all-products

Przykład 128MB

840 - MZ-7TD120BW
840  PRO - MZ-7PD128BW

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-12-10 12:31:47
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Budżetowy SDD :)
Dnia 2012-12-10, o godz. 12:15:56
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

> [...]

> zwłaszcza w zapisie.

Nie ma czego¶ takiego jak BASIC :)  jest seria 840 i 840 PRO

Nie do końca. Samsung okre¶la wewnętrznie serie 840 jako "basic series"
w odróżnieniu od PRO. Nazwa nie pojawia się w specyfikacji ale się ni±
posługuje a za nim sporo dystrybutorów. Przynajmniej tak twierdzili na
prezentacji na której byłem - robi± to żeby nie pomylić obu linii o
nowych numerkach. A i tak zdecydowałem się w końcu na 830 w wersji
256GB. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-12-10 12:45:04
Autor: Chris
Budżetowy SDD :)
[...]

Dziwna ta prezenatacja :) W dystrybucji masz opisane tak:

SSD SAMSUNG 64GB 2,5" MZ-7PC064D/EU (read/write 520/160Mb/s) NORT+RAMKA ASAP
SSD SAMSUNG 120GB 2,5" MZ-7TD120BW 840 Series ASAP
SSD SAMSUNG 120GB 2,5" MZ-7TD120KW 840 Series ASAP
SSD SAMSUNG 128GB2,5" MZ-7PC128D/EU NORT+RAMKA (read/write 520/320Mb/s) ASAP
SSD SAMSUNG 128GB2,5" MZ-7PC128N/EU (read/write 520/400Mb/s) NORTON ASAP
SSD SAMSUNG 250GB 2,5" MZ-7TD250BW 840 Series ASAP
SSD SAMSUNG 250GB 2,5" MZ-7TD250KW 840 Series ASAP NOWO¦Ć
SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256D/EU NOR+RAMKA ASAP
SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256N/EU NORTON ASAP

ps. Gratulkacje za 256 :) ja w lapku ci±gle bujam się na 64GB ale w sumie na system + podstawowe programy spokojnie starczy i mam jeszcze 10-15GB wolnego.

Data: 2012-12-10 13:06:42
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Budżetowy SDD :)
Dnia 2012-12-10, o godz. 12:45:04
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Dziwna ta prezenatacja :) W dystrybucji masz opisane tak:

Zdarza mi się bywać na różnych prezentacjach zarówno producentów jak i
dystrybutorów. Ta była ZTCP z okazji Win8 i ich nowych kompach pod nie
ale nowo¶ci z tabletów czy wła¶nie SSD prezentowali.

SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256D/EU NOR+RAMKA ASAP

A ten mam u swojego dostawcy jako SSD SAMSUNG 256GB DESKTOP
INSTALLATION KIT MZ-7PC256D/EU podany. Ukompletowanie zestawu
identyczne. Nie wiem z którego kanału dystrybucyjnego Samsunga brał ale
przed chwila zapytałem i potwierdził symbol mówi±c że jemu nie
chciałoby się go w ich systemie magazynowym sprzedać. ;-)

ps. Gratulkacje za 256 :) ja w lapku ci±gle bujam się na 64GB ale w
sumie na system + podstawowe programy spokojnie starczy i mam jeszcze
10-15GB wolnego.

No niestety to ciut dla mnie za mało bo muszę ostatnio odpalać 1-2
wirtualki na laptopie. 840PRO był zauważalnie droższy więc szukałem 128
albo 160. No ale nie było ich od ręki więc na 256GB ostatecznie stanęło.

Zdrówko

Data: 2012-12-09 21:41:34
Autor: Michal
BudĹĽetowy SDD :)
[...]

Pewnie Komputronik masz na miejscu, więc wyjdzie praktycznie tak samo jak 399 + przesyłka.
Mało jak mało - 11 sklepów. Skąpiec tak ma, że potrafił wcześniej rozbijać wersję 128B na parę pozycji (+ oczywiście to samo z N i D), więc im pewnie to zostało - taki 64D jest np: w 21 sklepach w wynikach.
Dodatkowo 830 powoli ustępują miejsca 840 i 840 PRO.
Na dziś brałbym 830 128B - sprawdony, ramka i kabel Ci nie potrzebny a cały soft (w tym pełnego norton ghosta 15 w ISO i instalacyjnym EXE) pobierzesz z:
http://www.samsung.com/us/support/owners/product/MZ-7PC128D/AM

--
/MB

Data: 2012-12-09 15:15:32
Autor: Chris
BudĹĽetowy SDD :)
W dniu 2012-12-09 13:13, R.e.m.e.K pisze:

Ale i tak polecam Samsunga 830 - tanszy, sprawdzony, pewny i wciaz jeden z
najwydajniejszych.

Jestem na plus ... chyba najlepsza oferta obecnie na rynku.