Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych d rzwi...

Data: 2021-02-11 23:50:10
Autor: Runt
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych d rzwi...
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26778838,sami-mowicie-budapeszt-sie-zbliza-andras-foldes-wegierski.html#do_w=52&do_v=138&do_a=291&s=BoxBizLink

"Działania rządu Orbana są przykładem tego, co może zrobić PiS w Polsce - mówi András Földes w rozmowie z Next.gazeta.pl."

"No właśnie, niezależne media na Węgrzech borykają się z presją związaną z sytuacją ekonomiczną spółek medialnych. To właśnie spotkało "Index". Tak są przejmowane inne, niezależne tytuły w moim kraju. Wcale nie przez naciski polityczne. Rząd chce nam po prostu "pomóc" - wyciągnąć nas z tarapatów finansowych. Zreorganizować strukturę redakcji, a przy okazji zwolnić redaktorów naczelnych poszczególnych działów."

To jak? POmoć wam? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-12 13:04:15
Autor: _Master_
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
W wszyscy mówili:

"Wygrajcie te wybory bo będzie ŹLE" ;-)

Data: 2021-02-12 16:30:07
Autor: Runt
W dniu 2021-02-12 o 13:04, pajac _Master_ pisze:
W wszyscy mówili:
"Wygrajcie te wybory bo będzie ŹLE" ;-)

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-13 20:43:01
Autor: _Master_
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
Cały Runt ;-)

Data: 2021-02-13 22:45:33
Autor: Runt
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
W dniu 2021-02-13 o 20:43, pajac _Master_ pisze:
Cały Runt ;-)
Nu! ;-)))
Ucz się od mistrza! ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-13 20:51:41
Autor: A. Filip
Budapeszt Runta juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
Runt <runt@subekumena.prv> pisze:
W dniu 2021-02-12 o 13:04, pajac _Master_ pisze:
W wszyscy mówili:
"Wygrajcie te wybory bo będzie ŹLE" ;-)

masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Nie udzielił ci politycznej odpowiedzi czyli zgodnej z tematem grupy?

Podatek o reklam w _w tej wersji_ nie przejdzie.
Jakiś podatek od reklam na Polskę od "Hameryki w Irlandii" jest jak
najbardziej na miejscu.  Jak ktoś stawia kwestie "jak" to można
*i należy* z nim dyskutować.  Jak ktoś mówi "w żadnej wersji" to dla
mnie jest pożytecznym idiotą zagranicy unikającej polskich podatków.

A czysto realistycznie: PiS/Skarb Państwa może kontrolować dużo+ mediów.
Nie ma szans na kontrolę wszystkich i zablokowanie "przyjaciół" Polski z
zagranicy.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-13 22:45:25
Autor: Runt
Budapeszt filipa juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
W dniu 2021-02-13 o 20:51, A. Filip pisze:
[...]

a jak sądzisz?
Podatek o reklam w _w tej wersji_ nie przejdzie.
POważnie? to po cholerę PiS z nim wyskoczył? ;-)))
Jakiś podatek od reklam na Polskę od "Hameryki w Irlandii" jest jak
najbardziej na miejscu.
POwaznie? A jaki POdatek? ;-)))
Jak ktoś stawia kwestie "jak" to można
*i należy* z nim dyskutować.
Nu!
Jak ktoś mówi "w żadnej wersji" to dla  mnie jest pożytecznym idiotą
no to jest was dwóch ;-)))
zagranicy unikającej polskich podatków.
dlaczego "zagraniczny" ma płacic jakieś POdatki w PL?
A czysto realistycznie: PiS/Skarb Państwa może kontrolować dużo+ mediów.
co ci to przypomina?
Nie ma szans na kontrolę wszystkich
historia mówi co innego. Patrz ZSRR, Korea Płn, Węgry.
i zablokowanie "przyjaciół" Polski z zagranicy.
  wygląda na to, że PL nie ma już nawet "przyjaciół".

--
Runt

Data: 2021-02-14 14:31:28
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-13 o 22:45, Runt pisze:
po cholerę PiS z nim wyskoczył?

Żebyś tupał nóżkami i żeby nie było teleranka i żeby Budka sprzeciwił się pieniądzom na służbę zdrowia.

Coraz bardziej banalne chwyty działają na totalną opozycję. ;-)

A gdyby tak pójść za ciosem i wypuścić projekt likwidacji dotowania partii politycznych?

Budka podpaliłby się przed pałacem kultury ;-)

Data: 2021-02-14 15:00:41
Autor: Runt
W dniu 2021-02-14 o 14:31, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-13 o 22:45, Runt pisze:
po cholerę PiS z nim wyskoczył?

Żebyś tupał nóżkami
POważnie?

i żeby nie było teleranka
Jak za Jaruzela? ;-))

i żeby Budka sprzeciwił się pieniądzom na służbę zdrowia.
POważnie? Dał na TVP Info? ;-))

Coraz bardziej banalne chwyty działają na totalną opozycję. ;-)
Nu! ;-)

A gdyby tak pójść za ciosem i wypuścić projekt likwidacji dotowania partii politycznych?
Jestem za. Za czasów PO PiS był przeciw. Dlaczego? ;-)))

Budka podpaliłby się przed pałacem kultury ;-)
Wcześniej PiS wywioza na taczkach ;-)))

Data: 2021-02-14 15:33:56
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-14 o 15:00, Runt pisze:
Za czasów PO PiS był przeciw. Dlaczego?

Bo był w opozycji. To oczywiste.

Tylko dlaczego Tusk się na to nie zdecydował?

A gdyby tak POSTRASZYĆ likwidacją. PiS sobie poradzi ale reszta już NIEKONIECZNIE ;-)

Data: 2021-02-15 00:05:11
Autor: Runt
W dniu 2021-02-14 o 15:33, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-14 o 15:00, Runt pisze:
Za czasów PO PiS był przeciw. Dlaczego?
Bo był w opozycji. To oczywiste.
Ach tak! Czyli PO może to samo robić teraz? Co? ;-)
Tylko dlaczego Tusk się na to nie zdecydował?
Nie miał większości.
A gdyby tak POSTRASZYĆ likwidacją.
Porozumienia? ;-))
PiS sobie poradzi ale reszta już
NIEKONIECZNIE ;-)
PiS nakradło tyle, że samo sie wyżywi.

--
Runt

Data: 2021-02-15 12:14:04
Autor: _Master_
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
W dniu 2021-02-15 o 00:05, Runt pisze:

Nie miał większości.

Dla likwidacji abonamentu rtv też nie miał?

A gdyby tak POSTRASZYĆ likwidacją.
Porozumienia? ;-))

kasiory z naszych podatków

PiS sobie poradzi ale reszta już
NIEKONIECZNIE ;-)
PiS nakradło tyle, że samo sie wyżywi.

Tak jak wszystkie partie władzy

Czego nie rozumiesz? Demokracji? ;-)

Data: 2021-02-15 14:35:19
Autor: Runt
W dniu 2021-02-15 o 12:14, pajac _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-15 o 00:05, Runt pisze:

Nie miał większości.
Dla likwidacji abonamentu rtv też nie miał?
postaraj się czytac ze zrozumieniem.
A gdyby tak POSTRASZYĆ likwidacją.
Porozumienia? ;-))
kasiory z naszych podatków
ooo wreszcie załapałes ;-)))
PiS sobie poradzi ale reszta już
NIEKONIECZNIE ;-)
PiS nakradło tyle, że samo sie wyżywi.
Tak jak wszystkie partie władzy
"do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński
Czego nie rozumiesz? Demokracji? ;-)
twoja demokracja to przyzwolenie zwykłe złodziejstwo?
oni kradli to i ty możesz, prawda? mentalnosć kalego.

--
Runt

Data: 2021-02-15 14:43:05
Autor: u2
W dniu 15.02.2021 o 14:35, Runt pisze:
twoja demokracja to przyzwolenie zwykłe złodziejstwo?
oni kradli to i ty możesz, prawda? mentalnosć kalego.

sądzisz innych po sobie, tobie nie w smak, że nie możesz nadal kręcić lodów na polskiej służbie zdrowia:))))))))))))))

Data: 2021-02-15 17:46:13
Autor: Runt
W dniu 2021-02-15 o 14:43, u2 pisze:
W dniu 15.02.2021 o 14:35, Runt pisze:
twoja demokracja to przyzwolenie zwykłe złodziejstwo?
oni kradli to i ty możesz, prawda? mentalnosć kalego.

sądzisz innych po sobie,
mylisz sie, odpowiadam na sugestie mastera.
manipulacja - komentujesz zdanie wyrwane z kontekstu.

tobie nie w smak, że nie możesz nadal kręcić lodów na polskiej służbie zdrowia:))))))))))))))
działka dotycząca maseczek i respiratorów jest już zajęta ;-))))

nie masz nic do powiedzenia w temacie to spadaj!

--
Runt

Data: 2021-02-15 20:55:51
Autor: u2
W dniu 15.02.2021 o 17:46, Runt pisze:
sądzisz innych po sobie,
mylisz sie, odpowiadam na sugestie mastera.
manipulacja - komentujesz zdanie wyrwane z kontekstu.

no wiesz, sam się chwaliłeś, że robisz kokosy na polskiej służbie zdrowia:))))))))))))))))))))

Data: 2021-02-15 21:50:09
Autor: Runt
W dniu 2021-02-15 o 20:55, u2 pisze:
[...]

dawne dzieje. teraz na słuzbie zdrowia robi kokosy koles od kałachów i rodzina byłego ministra od zdrowia. ;-)))

Słyszałem, że "małpki" podrożały. Dajesz sobie radę? ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-16 08:30:57
Autor: u2
W dniu 15.02.2021 o 21:50, Runt pisze:
no wiesz, sam się chwaliłeś, że robisz kokosy na polskiej służbie zdrowia:))))))))))))))))))))

dawne dzieje. teraz na słuzbie zdrowia robi kokosy koles od kałachów i rodzina byłego ministra od zdrowia.

dlatego zazdrościsz, że nie ty, to proste:))))))))))))))))

Data: 2021-02-17 12:02:09
Autor: _Master_
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
Ja Ci uświadamiam jak kręci się świat.
Im wcześniej to zrozumiesz tym lepiej dla Ciebie

W tfuuu demokracji koryto jest zbyt wielkie i szansa że ktoś będzie kradł OGROMNA. A ile głupot rządy debili przy okazji naodpierdalają to szkoda gadać.

Data: 2021-02-16 07:35:57
Autor: Astralny Rębajło
Runt napisał(a):

"No właśnie, niezależne media na Węgrzech borykają się z presją związaną z sytuacją ekonomiczną spółek medialnych.

Może nikt nie chce tego kupować.
Stąd kłopoty. Jedne zawody upadają, na ich miejsce wchodzą
inne. Trza się przebranżowić. Niemce ostatnio zgłaszali brak rąk do pracy.

Data: 2021-02-16 17:06:24
Autor: u2
W dniu 16.02.2021 o 16:35, Astralny Rębajło pisze:
Runt napisał(a):

[...]

do zbierania szparagów ? ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem, ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Data: 2021-02-16 23:45:36
Autor: Runt
Runt napisał(a):

[...]

do zbierania szparagów ?

tylko do tego się może się jeszcze nadajesz ;-)))

ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem,

Skoro "ponoś są" to jedź i sprawdź ;-)))

ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Wystrzelą kogoś z PiS w kosmos ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-17 08:49:06
Autor: Astralny Rębajło
 u2 napisał(a):
W dniu 16.02.2021 o 16:35, Astralny Rębajło pisze:
> Runt napisał(a): > >> "No właśnie, niezależne media na Węgrzech borykają się z presją związaną >> z sytuacją ekonomiczną spółek medialnych. > > > Może nikt nie chce tego kupować. > Stąd kłopoty. Jedne zawody upadają, na ich miejsce wchodzą > inne. Trza się przebranżowić. Niemce ostatnio zgłaszali brak rąk do pracy. >
do zbierania szparagów ? ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem, ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Jak Muska to coś kojarzę, strasznie się niemce burzyły i kłody pod Muskowe
golenie kładły. Znaczy niemce krzywo patrzą na usańskie interesy w DE.

Data: 2021-02-17 18:39:23
Autor: u2
Runt napisał(a):

[...]

o to właśnie mi biega, czy Muskowi się uda pokonać niemiecką biurokrację ?:)

Data: 2021-02-16 23:45:41
Autor: Runt
W dniu 2021-02-16 o 16:35, Astralny Rębajło pisze:
Runt napisał(a):

[...]

"Jedź na Zachód młody człowieku!" ;-)

--
Runt

Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych d rzwi...