Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...

Data: 2021-02-16 07:35:57
Autor: Astralny Rębajło
Budapeszt juz się zbliża, juz puka do twych drzwi...
Runt napisał(a):

"No właśnie, niezależne media na Węgrzech borykają się z presją związaną z sytuacją ekonomiczną spółek medialnych.

Może nikt nie chce tego kupować.
Stąd kłopoty. Jedne zawody upadają, na ich miejsce wchodzą
inne. Trza się przebranżowić. Niemce ostatnio zgłaszali brak rąk do pracy.

Data: 2021-02-16 17:06:24
Autor: u2
W dniu 16.02.2021 o 16:35, Astralny Rębajło pisze:
Runt napisał(a):

[...]

do zbierania szparagów ? ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem, ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Data: 2021-02-16 23:45:36
Autor: Runt
Runt napisał(a):

[...]

do zbierania szparagów ?

tylko do tego się może się jeszcze nadajesz ;-)))

ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem,

Skoro "ponoś są" to jedź i sprawdź ;-)))

ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Wystrzelą kogoś z PiS w kosmos ;-)))

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-02-17 08:49:06
Autor: Astralny Rębajło
 u2 napisał(a):
> [...]
do zbierania szparagów ? ale ponoć są jeszcze wolne miejsca w Gigafactory 4 pod Berlinem, ciekawe jak się skończy ta inwestycja Muska:)

Jak Muska to coś kojarzę, strasznie się niemce burzyły i kłody pod Muskowe
golenie kładły. Znaczy niemce krzywo patrzą na usańskie interesy w DE.

Data: 2021-02-17 18:39:23
Autor: u2
Runt napisał(a):

[...]

o to właśnie mi biega, czy Muskowi się uda pokonać niemiecką biurokrację ?:)

Data: 2021-02-16 23:45:41
Autor: Runt
W dniu 2021-02-16 o 16:35, Astralny Rębajło pisze:
Runt napisał(a):

[...]

"Jedź na Zachód młody człowieku!" ;-)