Budapesztu w W-wie nie będzie.

Data: 2015-12-12 09:35:54
Autor: Zenek Kapelinder
Budapesztu w W-wie nie będzie.
Jak nie ma Kozery to bez Kozery powiem pol miliona. Mam nadzieje ze PIS w najblizszym czasie a nawet bez zbednej zwloki zrobi porzadek w panstwowej telewizji. I jak nie jestem fanem PIS to tego sobie i innym zycze.

Data: 2015-12-12 19:21:14
Autor: Marek Czaplicki
Zenek Kapelinder pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 12 grudnia 2015 18:35:

Jak nie ma Kozery to bez Kozery powiem pol miliona. Mam nadzieje ze PIS w
najblizszym czasie a nawet bez zbednej zwloki zrobi porzadek w panstwowej
telewizji.

No. Ubierze prezenterĂłw w mundury i nauczy musztry. Data odpowiednia. :-)

Data: 2015-12-12 10:31:41
Autor: Zenek Kapelinder
Budapesztu w W-wie nie będzie.
Dla mnie to niektorych moga wypierdolic na zbity pysk. Widzialem dzisiaj relacje. Tak kamerowali zeby wydawalo sie ze jest duzo ludzi.

Data: 2015-12-12 19:39:44
Autor: Marek Czaplicki
Zenek Kapelinder pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 12 grudnia 2015 19:31:

Dla mnie to niektorych moga wypierdolic na zbity pysk. Widzialem dzisiaj
relacje. Tak kamerowali zeby wydawalo sie ze jest duzo ludzi.

A kto Ci karze oglądać. Korzystaj z pilota. Ja w tv to tylko eurosport, mezzo i comedy central. Jak inni się dorwą do kamer to będą w zależności od zapotrzebowania polityków, albo Polskę w ruinie, albo w rozkwicie. :-) No i co za licho ta "państwowa tv"? Jest publiczna, społeczna i komercyjna. Ma się pojawić "narodowa" w cenie prądu bodajże wliczona. :-)

Data: 2015-12-13 03:00:12
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 19:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Dla mnie to niektorych moga wypierdolic na zbity pysk. Widzialem dzisiaj  relacje. Tak kamerowali zeby wydawalo sie ze jest duzo ludzi.

Pocieszaj się, cóż ci innego zostało.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-12 10:31:42
Autor: Zenek Kapelinder

Data: 2015-12-12 19:51:17
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 12 Dec 2015 09:35:54 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jak nie ma Kozery to bez Kozery powiem pol miliona. Mam nadzieje ze PIS w najblizszym czasie a nawet bez zbednej zwloki zrobi porzadek w panstwowej telewizji. I jak nie jestem fanem PIS to tego sobie i innym zycze.

Howgh! --

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wci±ż Polakom przypominać - dopóki nie
zostanie należycie wyja¶niona!
Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczk± Anodiny w tej sprawie!

Data: 2015-12-13 02:59:18
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 18:35 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
Niedługo Wigilia, podobne życzenie maj± karpie.

--
stevep
-- -- -

Budapesztu w W-wie nie będzie.