Budka w niemieckiej prasie: Postawcie Polsce ultimatum!

Data: 2019-04-22 11:13:25
Autor: Lord Donald
Budka w niemieckiej prasie: Postawcie Polsce ultimatum!
Budka w niemieckiej prasie: Postawcie Polsce ultimatum!

Pomysł ultimatum dla Polski tuż przed 1 września, w samą w rocznicę Paktu Ribbentrop-Mołotow (Die Zeit opublikował wywiad z Budką wczoraj) niesie ze sobą istotnie przeogromny ładunek pruskiego wdzięku. Wyborcy PO muszą być rzeczywiście dumni z wiceprzewodniczącego swojej ulubionej partii. Który zresztą między wierszami przyznał, że tzw. III RP była kontynuacją PRL, a dopiero teraz następują realne zmiany.

https://dorzeczy.pl/kraj/39481/Budka-w-niemieckiej-prasie-Postawcie-Polsce-ultimatum.html?fbclid=IwAR211FW5IBOcNSuNPA30ab6Tol7KrTdMIb65XtNXvJJAnui36I4twpgZ2wM

POsrańcy nawołują do nałożenia na nasz kraj sankcji aby zaszantażować Polaków aby wsadzili ich na koryto. Co z POsrane kurestwo, demokratyczne wybory przestały się dla nich liczyć jak Polacy ich tu nie chcą, teraz nawołują obce państwa do zbrojnej interwencji i sankcji gospodarczych. takich to tylko postawić nad dołem z wapnem i kula w łeb lub powieszenie jak było przed wojną, to jedyna kara dla takich jak oni.

Data: 2019-04-22 02:37:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 11:13:27 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

A to bez pomocy niemieckiej grówna narodowego na kiełbachę wyborczą zabraknie? Pisiory jakoś się tym nie chwalą. Ciekawe dla czego?

--
Bruno

Data: 2019-04-22 18:48:15
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku, nic od twojego fryca nie chcemy, niech się od nasz po prostu odpierdolą. Zajmą się swoją fryclandią, bo tam po woli zaczynają psy dupami szczekać. Wiadomo ich gospodarka raczej zależna jest od wschodu. Jak zauważyłeś, już dawno Polacy zlali sprawę budowania dróg na zachód, a zabrano się budową gospodarki środkowoeuropejskiej, czego tak naprawdę Frycki nie chcieli, już dawno interesy miedzy Fryckami i Francuzikami zepchnięte zostały na margines, bo to tylko była to gospodarka rabunkowa, ukierunkowana na okradanie takich krajów jak nasze. Tak że dobrze widać o co ten krzyk jeżeli chodzi o frycków. Ale nawoływanie do nałożenia sankcji gospodarczych przez takich jak ty POsrańców i twoich Frycków jest bez wątpienia aktem agresji, i nie chodzi o to, że Frycki nam nie będą dawać, bo nigdy nic nam nie dali i mamy ichnie w dupie. Ale blokada gospodarcza z innymi krajami tylko dlatego, że fryce stracili swój POsrany rząd zainstalowany u nas w kraju była by formą okupacji jak za Hitlera, jeżeli twoi POsrańcy do tego nawołują to nie można tu mówić o polityce tylko zdradzie kraju. To, że srajdaczku ty jesteś za takim czymś, to bez znaczenia czy chodzi o twój arbeit biznes polegający na wynajmowaniu niewolników ze wschodu w tym Polaków za kilka centów, czy nie kierujesz się interesem a dla ciebie po prostu dla ciebie Polskość to nienormalność, jesteś takim samym zdrajcą jak twoi POsrańcy. Zapewniam cię że po czymś takim w USA z twoimi POsrańcami by się nie patyczkowali, dawno by lizali mury Guantanamo. Co do twoich frycków także by się szybko uwinęli z gnidami jak ty co tak i twoi POsrańcy traktują swój kraj, po prostu twoi POsrańcy mają szczęści bo z PiSuarów są po prostu miękkie pipki, powinni już dawno z takimi jak wy zrobić porządek. Ale srajdaczku Polacy zrobią z wami porządek na pewno. Tak czy inaczej czeka was rozliczenie polityczne, bez znaczenia jak będziecie nas zastraszać zasłaniając się swoimi Fryckami, to w tym roku zasadzimy wam takiego kopa, że już nie byście mieli po co wracać z waszej Finlandii. Bo tak naprawdę srajdaczku, gówno wasze frycki mogą.

Data: 2019-04-22 10:08:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 18:48:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Pisiory jakoś się tym nie chwalą. Ciekawe dla czego?

[ciach bełkocik]
To trzeba było tak od razu, że grówna narodowego nie starczy i Krowa+ oraz Świnia+ mają być opłacane z przyszłego budżetu unijnego.
A na spłatę odsetek za pożyczki pod pozostałe elementy 5 Kaczyńskiego starczy?

--
Bruno

Data: 2019-04-22 19:21:36
Autor: Lord Donald
[...]

Jak na razie to fryce zarobili na tej UE, możesz przejrzeć statystyki. Widzisz nie rozumiesz na czym ma polegać wspólnota gospodarcza, dla takich idiotów jak ty to jedynie skrobanki i tęczowe tramwaje. Ale popatrz srajdaczku, dla Polski było by lepiej wyjść z tego gówna i policzyć zachodowi cło i opłaty tranzytowe, to my jesteśmy w centrum Europy. Ta wspólnota i ich limity nas kosztują o wiele więcej. Tak naprawdę to mamy w dupie ich wyrównania jak nas dymają bardziej, właśnie o to chodzi Angolom w brexicie, a oni są na zadupiu Europy. Poczytaj historię to zrozumiesz o co chodzi w gospodarce krajów, dlaczego szukano nowych szlaków, aby ominąć cła, właśnie próbą ominięcia ceł właśnie jest ta UE, i to nie dla nas z korzyścią.

Data: 2019-04-22 10:28:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 19:21:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> A na spłatę odsetek za pożyczki pod pozostałe elementy 5 Kaczyńskiego starczy?

Czyli tylko bełkot ci pozostał. Przypomnę, że za pierwszej IV pisiorki też płakały, że bez pieniędzy z Unii to oni nawet przebiegu drogi nie potrafią ustalić.

--
Bruno

Data: 2019-04-22 23:15:21
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Widzisz srajdaku, nic od twojego fryca nie chcemy, niech się od nasz po prostu odpierdolą. Zajmą się swoją fryclandią, bo tam po woli zaczynają

lordzie dildo, ale wiesz że bez dotacji z niemiec to byś trawę żarł ?
bo żyjesz z socjału dzięki kasie z ue

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Budka w niemieckiej prasie: Postawcie Polsce ultimatum!