Budlaki z PO rechocza...

Data: 2010-07-21 03:22:29
Autor: D.J.MC Donald Musk
Budlaki z PO rechocza...
Data: 2010-07-21 12:23:54
Autor: boukun
Budlaki z PO rechocza...

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:cb972d7e-6057-4e96-9608-942842ac5d27g35g2000yqa.googlegroups.com...
"Tusk i Komorowski śmieli się na całą twarz po katastrofie"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-i-Komorowski-smieli-sie-na-cala-twarz-po-katastrofie,wid,12493320,wiadomosc_prasa.html

Płakałeś po dyktatorze? Nie znam mądrego człowieka, który ubolewałby po śmierci tyranów...

boukun

Data: 2010-07-21 03:42:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 12:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb972d7e-6057-4e96-9608-942842ac5d27g35g2000yqa.googlegroups.com....
[...]

a coz on ci zrobil?
zamknal cie w wiezieniu? napuscil abw albo mosad?

Data: 2010-07-21 12:54:17
Autor: boukun
Budlaki z PO rechocza...

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:1aaabb88-e036-4b38-88ab-9b72abe7daabg35g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Pasożydował na zdrowej tkance polskiego narodu i bąki zbijał... i śmiał się Polakom w twarz, wyzywając, ciamkając i sepleniąc od dziadów i małp w czerwonym... A braciszek w tym czasie tworzył policję polityczną i inwigilował cały polski naród, marząc o zamordyźmie...

boukun

Data: 2010-07-21 04:52:03
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1aaabb88-e036-4b38-88ab-9b72abe7daabg35g2000yqa.googlegroups.com....
> [...]

czerwonym... A braciszek w tym czasie tworzył policję polityczną i inwigilował
cały polski naród, marząc o zamordyźmie...

Morda w kubel pohebany TW!

Data: 2010-07-21 18:17:25
Autor: jadrys
Budlaki z PO rechocza...
  W dniu 2010-07-21 12:54, boukun pisze:

[...]

Co rozumiesz poprzez tą "zdrową tkankę narodu"?

Data: 2010-07-21 10:34:48
Autor: Zygmunt Stary
Budlaki z PO rechocza...
Myslę nad tematem wątku. Czy nie szanując innych,  ma się samemu prawo
do tego miana?
Pozdr.
zw

Data: 2010-07-24 15:01:19
Autor: jadrys
Budlaki z PO rechocza...
  W dniu 2010-07-21 19:34, Zygmunt Stary pisze:
Myslę nad tematem wątku. Czy nie szanując innych,  ma się samemu prawo
do tego miana?
Pozdr.
zw

Szanować trzeba tylko i wyłącznie tych którzy na to zasługują.

Data: 2010-07-21 21:43:16
Autor: DoQ
Budlaki z PO rechocza...
boukun pisze:

[...]

Słońce ci służy ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 13:20:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Budlaki z PO rechocza...
a coz on ci zrobil?
zamknal cie w wiezieniu? napuscil abw albo mosad?

GUPOTY niepotseba sioć, ino jej siem śmioć...!!!

A moze mi powis, zeta "wyprawa" COŁKIEGO żONDU wjednym samulocie i końcowym
efekcie LONDOWANIEŁORŁA było strategicnym posunińcim PiSowskich myślicieluw...!?

Data: 2010-07-21 04:50:09
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 13:20, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

efekcie LONDOWANIEŁORŁA było strategicnym posunińcim PiSowskich myślicieluw...!?

Mam nadzieje imitacjo cepelii, ze doznasz sam tego 'LONDOWANIEŁORŁA'
i wtedy bedzie naprawde zabawnie!
Czego tobie i sobie zycze smieciu!

Data: 2010-07-21 12:29:01
Autor: PesTYcyD
Budlaki z PO rechocza...
W dniu 2010-07-21 12:22, D.J.MC Donald Musk pisze:
"Tusk i Komorowski śmieli się na całą twarz po katastrofie"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-i-Komorowski-smieli-sie-na-cala-twarz-po-katastrofie,wid,12493320,wiadomosc_prasa.html

Ja płakałem, co prawda z radości ale łzy były szczere.

Data: 2010-07-21 04:53:18
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 12:29, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-i-Komorowski-smieli-sie-n...

Ja płakałem, co prawda z radości ale łzy były szczere.

No wlasnie, nie trzeba bylo dlugo czekac, abys sam udowodnil,
ze ciebie nie urodzono , a wysrano!
Cieszysz sie zgnilku?

Data: 2010-07-21 14:09:00
Autor: PesTYcyD
Budlaki z PO rechocza...
W dniu 2010-07-21 13:53, HaMMeR pisze:
No wlasnie, nie trzeba bylo dlugo czekac, abys sam udowodnil,
ze ciebie nie urodzono , a wysrano!
Cieszysz sie zgnilku?

Pamiętam 10 kwietnia bardzo dobrze. Tego dnia byłem na imprezie dla fotografów na dworcu głównym we Wrocławiu. Udostępniono budynek do zwiedzania. Była cała masa ludzi, kiedy ogłoszono informacje o kwaczyńskim nie widziałem na żadnej twarzy zmartwienia z tego tytułu. Nie umniejszam tutaj tragedii śmierć to śmierć. Mógł sobie kaczor żyć spokojnie w domku gdzieś nad jeziorem, ale tak się składa że był najbardziej gównianym prezydentem jakiego widziała historia i jako najbardziej gówniany prezydent nie doczekał się łez. A ty młotku pewnie przesiedziałeś cały dzień przed radiem maryja. Widzisz psi odchodzie, Polska wcale nie tęskni za tym głupim intrygantem. Musisz się z tym pogodzić.

Data: 2010-07-21 06:44:43
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 14:09, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

przesiedziałeś cały dzień przed radiem maryja. Widzisz psi odchodzie,
Polska wcale nie tęskni za tym głupim intrygantem. Musisz się z tym

Wazne, zebys sie ty pogodzil z faktem, ze cie...wysrano!
Cieszysz sie ponownie?
A swoje schizy na temat:' za czym teskni Polska'  wciskaj takim samym
jak ty kmiotkom z kupa na ustach!

Data: 2010-07-21 15:53:01
Autor: PesTYcyD
Budlaki z PO rechocza...
W dniu 2010-07-21 15:44, HaMMeR pisze:
Wazne, zebys sie ty pogodzil z faktem, ze cie...wysrano!
Cieszysz sie ponownie?
A swoje schizy na temat:' za czym teskni Polska'  wciskaj takim samym
jak ty kmiotkom z kupa na ustach!

Widać że podchwyciłeś temat. Zapewne zainteresowanie to pochodzi jeszcze z najmłodszych lat. Mogę ciebie zapewnić, że przyszedłem na świat w jak najbardziej typowych warunkach i nie musisz szukać bratniej duszy. Nie mniej smród gówna będzie się za tobą ciągną przez całe życie. Ja tam podaruje sobie te twoje defekalia. Jest to problem z którym powinieneś się zmierzyć sam. Każdy mur zburzony własnymi rękami stanowi wielką wygraną. Może kiedyś odczujesz po za smakiem gówna posmak zwycięstwa czego tobie życzę młotku. Nie chcę ciebie nazywać kmiotem, myślę że sam fakt twojej smutnej egzystencji jest wystarczającym czynnikiem depresyjnym. Możesz oczywiście dalej ciągnąć temat gówna, ale ja nie będę się w tym babrał tak jak ty to czynisz z nieukrywaną satysfakcją.

Data: 2010-07-21 08:52:39
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 15:53, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

depresyjnym. Możesz oczywiście dalej ciągnąć temat gówna, ale ja nie
będę się w tym babrał tak jak ty to czynisz z nieukrywaną satysfakcją.

To jest TWOJ temat i TY go 'wznieciles' wiec miej teraz odwage sie z
nim zmierzyc, a nie po tchorzowsku scisnac poldoopy i w krzaki!
Rwa.., esteta na pokaz, 'drzwi uchylisz bunczucznie, ale ani zamknac,
ani nimi trzasnac juz nie potrafisz'! Oto ty!

Data: 2010-07-21 15:15:32
Autor: matusm
Budlaki z PO rechocza...

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26o0u$bka$1news.onet.pl...
[...]

Niestey w tej kwesti jest  demokracja i masz prawo wielbic inteligenta Bolka vel Walese czy agenta KGB Kwasniewskiego,o jeszcze  patyyyjota Jaruzelski to dopiero prezydent   bo nadal,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-21 15:08:38
Autor: mkałrwan jest debilem
Budlaki z PO rechocza...

[...]

Ból wdowy, doradztwo sekciarza i paszkwil gotowy!

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Budlaki z PO rechocza...