Budlaki z PO rechocza...

Data: 2010-07-21 12:23:54
Autor: boukun
Budlaki z PO rechocza...

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:cb972d7e-6057-4e96-9608-942842ac5d27g35g2000yqa.googlegroups.com...
"Tusk i Komorowski śmieli się na całą twarz po katastrofie"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-i-Komorowski-smieli-sie-na-cala-twarz-po-katastrofie,wid,12493320,wiadomosc_prasa.html

Płakałeś po dyktatorze? Nie znam mądrego człowieka, który ubolewałby po śmierci tyranów...

boukun

Data: 2010-07-21 03:42:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 12:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb972d7e-6057-4e96-9608-942842ac5d27g35g2000yqa.googlegroups.com....
[...]

a coz on ci zrobil?
zamknal cie w wiezieniu? napuscil abw albo mosad?

Data: 2010-07-21 12:54:17
Autor: boukun
Budlaki z PO rechocza...

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:1aaabb88-e036-4b38-88ab-9b72abe7daabg35g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Pasożydował na zdrowej tkance polskiego narodu i bąki zbijał... i śmiał się Polakom w twarz, wyzywając, ciamkając i sepleniąc od dziadów i małp w czerwonym... A braciszek w tym czasie tworzył policję polityczną i inwigilował cały polski naród, marząc o zamordyźmie...

boukun

Data: 2010-07-21 04:52:03
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1aaabb88-e036-4b38-88ab-9b72abe7daabg35g2000yqa.googlegroups.com....
> [...]

czerwonym... A braciszek w tym czasie tworzył policję polityczną i inwigilował
cały polski naród, marząc o zamordyźmie...

Morda w kubel pohebany TW!

Data: 2010-07-21 18:17:25
Autor: jadrys
Budlaki z PO rechocza...
  W dniu 2010-07-21 12:54, boukun pisze:

[...]

Co rozumiesz poprzez tą "zdrową tkankę narodu"?

Data: 2010-07-21 10:34:48
Autor: Zygmunt Stary
Budlaki z PO rechocza...
Myslę nad tematem wątku. Czy nie szanując innych,  ma się samemu prawo
do tego miana?
Pozdr.
zw

Data: 2010-07-24 15:01:19
Autor: jadrys
Budlaki z PO rechocza...
  W dniu 2010-07-21 19:34, Zygmunt Stary pisze:
Myslę nad tematem wątku. Czy nie szanując innych,  ma się samemu prawo
do tego miana?
Pozdr.
zw

Szanować trzeba tylko i wyłącznie tych którzy na to zasługują.

Data: 2010-07-21 21:43:16
Autor: DoQ
Budlaki z PO rechocza...
boukun pisze:

[...]

Słońce ci służy ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 13:20:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Budlaki z PO rechocza...
a coz on ci zrobil?
zamknal cie w wiezieniu? napuscil abw albo mosad?

GUPOTY niepotseba sioć, ino jej siem śmioć...!!!

A moze mi powis, zeta "wyprawa" COŁKIEGO żONDU wjednym samulocie i końcowym
efekcie LONDOWANIEŁORŁA było strategicnym posunińcim PiSowskich myślicieluw...!?

Data: 2010-07-21 04:50:09
Autor: HaMMeR
Budlaki z PO rechocza...
On 21 Lip, 13:20, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

efekcie LONDOWANIEŁORŁA było strategicnym posunińcim PiSowskich myślicieluw...!?

Mam nadzieje imitacjo cepelii, ze doznasz sam tego 'LONDOWANIEŁORŁA'
i wtedy bedzie naprawde zabawnie!
Czego tobie i sobie zycze smieciu!

Budlaki z PO rechocza...