Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL

Data: 2013-01-03 18:15:08
Autor: Arbiter
Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomo¶ci

Im mniej autostrad tym lepiej (drogo). Im więcej ekspresówek tym lepiej (jedzie się tak samo a za darmo)

Data: 2013-01-03 18:18:46
Autor: neoniusz
Budowa autostrad i dr�g ekspresowych w PL
On 03.01.2013 18:15, Arbiter wrote:
Im mniej autostrad tym lepiej (drogo). Im wiĂŞcej ekspresĂłwek tym lepiej
(jedzie siĂŞ tak samo a za darmo)

I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki-- -swiatla-- -znak poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

Data: 2013-01-03 18:45:13
Autor: J.F
Budowa autostrad i drog ekspresowych w PL
UĹĽytkownik "neoniusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Zalezy - sa ekspresowki w standardzie niemal autostrady (pasy o 25cm wezsze czy jakos tak).

Ale wydaje mi sie ze lepiej miec 200km 4-ro pasowej drogi ze swiatlami co 10-15 km, niz
100km autostrady i 100km "zwyklej krajowki".

A ta droga powinna byc ekspresowa, aby mozna bylo przekraczac 90 legalnie :-)

J.

Data: 2013-01-04 09:26:37
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-03 18:45, J.F pisze:

Ale wydaje mi sie ze lepiej miec 200km 4-ro pasowej drogi ze swiatlami co 10-15 km, niz
100km autostrady i 100km "zwyklej krajowki".

Też bym tak wolał - jako żem raczej kapelusznik nieprzekraczający 120 nawet na autostradzie,
kluczowa dla mnie jest dwupasmowość, no i rozsądnie długie odcinki ekspresowe.
A zbyt długa jazda bezkolizyjną autostradą usypia :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2013-01-04 12:13:01
Autor: J.F
Budowa autostrad i drog ekspresowych w PL
UĹĽytkownik "Jakub Witkowski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

Dla tych co sie nie boja szybszej jazdy, bez kozery powiem np 240, to kluczowe sa te same elementy, tylko rozsadny odcinek sie wydluza :-)

A zbyt długa jazda bezkolizyjną autostradą usypia :)

A jakbys tak pojechal szybciej :-)

J.

Data: 2013-01-03 22:26:53
Autor: jerzu
Budowa autostrad i dr?g ekspresowych w PL
On Thu, 03 Jan 2013 18:18:46 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki-- -swiatla-- -znak poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

Gdzie tak jest?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-03 22:57:14
Autor: neoniusz
On 03.01.2013 22:26, jerzu wrote:
I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki-- -swiatla-- -znak
poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

Gdzie tak jest?

Kojarze taka akcje miedzy Radomiem a Warszawa, przysnilo mi sie? ;)

Data: 2013-01-03 23:40:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 03 Jan 2013 22:57:14 +0100, neoniusz napisał(a):

Gdzie tak jest?

Kojarze taka akcje miedzy Radomiem a Warszawa, przysnilo mi sie? ;)

Przysniło. Ale tak jest na S3.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Kęszyca Le¶na

Data: 2013-01-04 09:15:23
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-03 22:57, neoniusz pisze:
[...]

Akurat nowy kawałek - ten między Grójcem a chyba Białobrzegami, jest super.
Nie pamiętam tam żadnych takich akcji.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2013-01-04 16:37:10
Autor: jerzu
Budowa autostrad i dr?g ekspresowych w PL
On Thu, 03 Jan 2013 22:57:14 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

Kojarze taka akcje miedzy Radomiem a Warszawa, przysnilo mi sie? ;)

Chyba tak. Tam jest konies S-ki i ¶wiatła. Dalej jest zwykła
dwujezdniówka - 100 km/h.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-04 01:20:26
Autor: Adam Klobukowski

wrote:

>I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki-- -swiatla-- -znak >poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

Gdzie tak jest?

Obwodnica Elbl±ga. Nie pamiętam czy znaki s±, ale ¶wiatła tak.

AdamK

Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL