Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.

Data: 2009-03-03 17:13:16
Autor: z photo
Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.
Ja kiedyś zmontowałem zestaw z mieszka do makrofotografii i achromatycznej soczewki o mocy +4 dioptrie w oprawie M52mm. Zdjęcia portetowe (cz.b.) wykonane Prakticą charakteryzowały się bardzo przyjemnym, miękkim rysunkiem. Całkiem sprawnie ustawiało się ostrość wykorzystując do tego pokrętło mieszka.

Pozdrawiam.
Zbyszek

--

Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.