Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.

Data: 2009-03-03 18:35:23
Autor: Zennon
Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.

Użytkownik "pozitivni" <rav-foto@o2.pl> napisał w wiadomości news:f67e3e31-0f24-43a2-b4ae-c010ba4ffac1l39g2000yqn.googlegroups.com...
Postanowiłem poeksperymentować. Zrobiłem już obiektyw z wizjera od
drzwi, pobawiłem sie otworkami, staram sie aktualnie wykonać taki
jedno-dwusoczewkowy, ale szukam alternatywy czym można zastępować
obiektywy, co można wykorzystać do ich budowy, w sieci jest co nieco
ale mało, może wy będziecie mieli pomysły jakieś ciekawe co by tu
zrobić żeby powstał (nawet tandetny) eksperymentalny obiektyw.Może
wykorzystać miech, będe wdzieczny za każdą dozę informacji.

Uzyj kropli wody utrzymujacej sie w otworku

Zennon

Budowa eksperymentalnego obiektywu, artystyczna alternatywa.