Budowa garażu - koszty

Data: 2012-12-11 13:09:59
Autor: PH
Budowa garażu - koszty

Użytkownik "Merlinnek" <merlinekkkk@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ka6vf3$tom$1news.task.gda.pl...
Jakie mog± być przybliżone koszty budowy garażu razem z robocizn± i materiałami ? Chodzi mi o murowany, ocieplony,  dach 2 spadowy, na 1 samochód

po co ocieplać je¶li nie będzie ogrzewany?

Data: 2012-12-11 14:53:56
Autor: Robson
Budowa garażu - koszty
po co ocieplać je¶li nie będzie ogrzewany?

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada poniżej zera?

Data: 2012-12-11 15:11:25
Autor: 4CX250
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ka7e7a$5tm$1mx1.internetia.pl...

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada poniżej zera?

I rdza chrupie aż miło.

Marek

Data: 2012-12-11 15:31:53
Autor: Ergie
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "4CX250"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50c73f14$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada poniżej zera?

I rdza chrupie aż miło.

To już nie te czasy - chyba że w tym garażu ma stać jaki¶ pełnoletni samochód lub... Ford :-) Dla współczesnych aut korozja nie jest problemem.

My¶lę, że z takiego rozwi±zania jest więcej pożytku (akumulator, rozrusznik, silnik) niż strat (blacharka).

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-12-11 16:22:19
Autor: lublex
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

A jak dodasz taki mały wentylatorek 12/24 V o pomijalnej mocy ( jak w zasilaczu kompa) w okolicy podłogi, to po pierwsze, rano autko i podłoga s± suche, a po drugie licznik el. w garażu nawet nie ruszy.

pozdr
lublex

Data: 2012-12-11 16:39:00
Autor: masti
Budowa garażu - koszty
Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 15:31:53 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

UĹĽytkownik "4CX250"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada
poniĹĽej zera?

I rdza chrupie aż miło.

To juĹĽ nie te czasy

żebyś sie nie zdziwił

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-11 17:44:54
Autor: lublex
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "masti" napisał
Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada
poniżej zera?
I rdza chrupie aż miło.
To już nie te czasy
żeby¶ sie nie zdziwił

True
pozdr
lublex

Data: 2012-12-11 17:59:49
Autor: Maciek
Budowa garażu - koszty
W dniu 2012-12-11 15:31, Ergie pisze:
To już nie te czasy - chyba że w tym garażu ma stać jaki¶ pełnoletni samochód lub... Ford :-) Dla współczesnych aut korozja nie jest problemem.
Dokładnie. Współczesne auta korozji nie doczekaj±. Wkrótce trzeba je
będzie złomować zaraz po gwarancji, a nawet Ford nie korodował przecież
w 2-3 lata ;-)

Maciek

Data: 2012-12-12 01:47:42
Autor: BartekK
Budowa garaĹĽu - koszty
W dniu 2012-12-11 15:31, Ergie pisze:
I rdza chrupie aż miło.

To już nie te czasy - chyba że w tym garażu ma stać jakiś pełnoletni

Data: 2012-12-13 01:48:53
Autor: Ergie
Budowa garaĹĽu - koszty
UĹĽytkownik "BartekK"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ka8kj8$746$1@mx1.internetia.pl...

Źle to napisałeś. Powinno być "Nie rdza jest problemem dla współczesnych aut" :)

Dobre :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-12-15 08:43:20
Autor: kapec
Budowa garażu - koszty
W tym roku budowa garazu u mnie w miescinie w kompleksie 48 szt
kosztowala 14 tys zl brutto/szt. Do tego doszlo chyba 6 tysi za
projekt z uzgodnieniami, jakiestam grosze za pozwolenie na budowe.
Duza czesc kosztow byla przy tej ilosci minimalizowana. Mysle, ze
budowa garazu solo kosztowalby jakies 25 tysi ze wszystkim bez dzialki
oczywiscie.

Data: 2012-12-12 09:27:22
Autor: Robson
Budowa garażu - koszty
W dniu 2012-12-11 15:11, 4CX250 pisze:
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomo¶ci

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada
poniżej zera?

I rdza chrupie aż miło.

znaczy się, zanim wjedziesz do garażu stoisz pod nim aż ostygnie?

Data: 2012-12-12 08:30:49
Autor: AZ
Budowa garaĹĽu - koszty
On 2012-12-12, Robson <robson@z.pl> wrote:
Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada
poniĹĽej zera?

I rdza chrupie aż miło.

znaczy siÄ™, zanim wjedziesz do garaĹĽu stoisz pod nim aĹĽ ostygnie?

Pewnie tak, a pozniej zeby juz go nie odpalac bo szkoda aku (albo juz
zaniesione do domu na podladowanie) wpycha go do srodka.

A tak na serio, pewnie ma ocieplany i ogrzewany albo nieocieplany.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-12 10:45:06
Autor: 4CX250
Budowa garaĹĽu - koszty
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ka9fbp$k4m$4node1.news.atman.pl...
On 2012-12-12, Robson <robson@z.pl> wrote:
[...]

Taaa. Wy wszyscy wiecie wszystko najlepiej :)

Marek

Data: 2012-12-12 10:55:55
Autor: 4CX250
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ka9fh1$ug8$2mx1.internetia.pl...
[...]

Znaczy się że piszesz bzdury wyssane z palca. Stopiony ¶nieg z sol± robi± z samochodem swoje a i w garażu robi się syf bo podłoga wiecznie mokra, wzrasta wiglotno¶ć powietrza, zawilgocenie ¶cian, nawet na metalowych czę¶ciach motoru i rowerów które stoj± obok  pojawia się nalot rdzy. Dlatego od jakiego¶ czasy wjeżdżam do garazu tylko wtedy, gdy auto nie jest oblepione nadmiernie ¶niegiem. Gdy jest oblepione, myję auto a zwłaszcza nadkola, myjk± ci¶nieniow± z gor±c± wod± i dopiero wtedy pakuję się do garazu a jak mi się nie chce myć albo opady się przedłużaj± to poprostu zostawiam auto przed garażem.

Marek

Data: 2012-12-12 11:04:55
Autor: masti
Budowa garażu - koszty
Dnia pięknego Wed, 12 Dec 2012 10:55:55 +0100 osobnik zwany 4CX250
napisał:

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

Znaczy się że piszesz bzdury wyssane z palca. Stopiony śnieg z solą
robią z samochodem swoje a i w garażu robi się syf bo podłoga wiecznie
mokra, wzrasta wiglotność powietrza, zawilgocenie ścian, nawet na
metalowych częściach motoru i rowerĂłw ktĂłre stojÄ… obok  pojawia siÄ™
nalot rdzy. Dlatego od jakiegoĹ› czasy wjeĹĽdĹĽam do garazu tylko wtedy,
gdy auto nie jest oblepione nadmiernie śniegiem. Gdy jest oblepione,
myję auto a zwłaszcza nadkola, myjką ciśnieniową z gorącą wodą i dopiero
wtedy pakuję się do garazu a jak mi się nie chce myć albo opady się
przedłużają to poprostu zostawiam auto przed garażem.

To po co w ogóle Ci garaż? Ludzie to sobie potrafią skomplikować zycie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-12 14:09:53
Autor: 4CX250
Budowa garaĹĽu - koszty
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:ka9ocm$a1j$2dont-email.me...

To po co w ogóle Ci garaż? Ludzie to sobie potrafią skomplikować zycie

Żebyś się miał o co zapytać. Ty lubisz się pytać i wiele rzeczy nie mieści ci się w głowie. Ja lubię, jak się mnie pytasz. Czuję się wtedy jak prawdziwy rabi.

Marek

Data: 2012-12-12 17:24:22
Autor: Stefan Szczygielski
Budowa garaĹĽu - koszty
W dniu 12.12.2012 14:09, 4CX250 pisze:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał:
To po co w ogĂłle Ci garaĹĽ? (...)
Żebyś się miał o co zapytać. (...) Ja lubię, jak się mnie pytasz. Czuję się wtedy
jak prawdziwy rabi.

:D

S.

Data: 2012-12-12 16:59:22
Autor: Cavallino
Budowa garażu - koszty

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50c854b4$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

LOL
To jest dopiero odwrócenie pojęć.
Niektórzy żyj± po to żeby pracować i codziennie myć auto, a w skrajnych przypadkach kupuj± garaż żeby trzymać auto przed nim.
Pozazdro¶cić stanu konta, skoro Cię stać na takie zbytki.

Marek

Data: 2012-12-12 18:19:38
Autor: 4CX250
Budowa garażu - koszty
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50c8a9da$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak wam to strasznie na w±trobie leży...

Marek

Data: 2012-12-11 15:11:54
Autor: Kamil 'Model'
Budowa garażu - koszty
W dniu 2012-12-11 14:53, Robson pisze:
po co ocieplać je¶li nie będzie ogrzewany?

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada
poniżej zera?

Jak na zewn±trz będzie max -4C to w ¶rodku będzie może to 0C. Ale generalnie nie ogrzewany garaż ma w ¶rodku tylko kilka stopni wyższ± temp.

Data: 2012-12-11 15:28:59
Autor: huri_khan
Budowa garażu - koszty
Dnia Tue, 11 Dec 2012 14:53:56 +0100, Robson napisał(a):

po co ocieplać je¶li nie będzie ogrzewany?

Wprowadzasz ciepły samochód wieczorem i do rana temperatura nie spada poniżej zera?

Z do¶wiadczenia - standardowy garaż murowany na 1 samochód nie ogrzewany
s±siaduj±cy obydwoma bokami z innymi garażami -  przy ostatnich mrozach
-15st samochód pokazywał -3st. Może, gdybym drzwi stalowe obił styropianem
to byłoby około 0. Ale z drugiej strony mam otwory wentylacyjne, które w
jaki¶ tam sposób wietrz± garaż zmniejszaj±c wilgoć ale tez i temp.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Budowa garażu - koszty