Budujemy mosty dla pana starosty

Data: 2018-05-23 08:37:33
Autor: Pieniądze i Stołki
Budujemy mosty dla pana starosty
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23437060,rzad-obiecuje-budowe-mostow-w-roznych-regionach-polski-kto.html#Z_BoxBizLinkImg

"Mosty mają powstać w 9 województwach: 6 na Mazowszu, 5 w Wielkopolsce,
2 w Lubuskim, 2 na Dolnym Śląsku a także po 1 na Podlasiu, Podkarpaciu, w Łódzkiem, Lubelskiem oraz na Śląsku."

"Łącznie inwestycje obejmą dziewięć województw. Ich wartość to 2,3 mld zł."

Niepełnosprawni i inna hołota moga poczekac, prawda panie Zalek?

CL

Data: 2018-05-23 07:08:46
Autor: japanizer
On Wednesday, May 23, 2018 at 3:46:51 PM UTC+9, Pieniądze i Stołki wrote:
[...]

Już niedługo w całej Polsce:

http://fotopolska.eu/foto/232/232799.jpg

Data: 2018-05-23 16:16:16
Autor: t-1
W dniu 2018-05-23 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:

Już niedługo w całej Polsce:

http://fotopolska.eu/foto/232/232799.jpg

Wygląda jakby ten WIADUKT (jednak nie most) miał co najmniej 3 a max. 11 lat.

Data: 2018-05-23 07:17:40
Autor: japanizer
On Wednesday, May 23, 2018 at 11:15:58 PM UTC+9, t-1 wrote:

> Już niedługo w całej Polsce:
> Wygląda jakby ten WIADUKT (jednak nie most) miał co najmniej 3 a max. 11 lat.

I z tyłu z lewej strony Tusk głowę wychyla!

Data: 2018-05-23 08:14:11
Autor: Zenek Kapelinder
Budujemy mosty dla pana starosty
Ma wiecej. Jest to chyba jeden z kawalkow rozpoczetej za Gierka drogi majacej polaczyc Lodz z Warszawa.

Data: 2018-05-23 17:16:21
Autor: Pieniądze i Stołki
kurwa z nędzą  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:433bdf7b-52a4-4b70-9f56-620b28c041b8googlegroups.com...
Ma wiecej. Jest to chyba jeden z kawalkow rozpoczetej za Gierka drogi majacej polaczyc Lodz z Warszawa.

Nie koguciku. To twoje życie.

CL

Data: 2018-05-23 17:02:29
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:pe3t2q$ni9$1pippin.nask.net.pl...
W dniu 2018-05-23 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:

Już niedługo w całej Polsce:

http://fotopolska.eu/foto/232/232799.jpg

Wygląda jakby ten WIADUKT (jednak nie most) miał co najmniej 3 a max. 11 lat.

Cała kasa poszła tu: https://tinyurl.com/y9z7m97r

CL

Data: 2018-05-23 17:04:05
Autor: Pieniądze i Stołki

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:f731348b-d41b-404a-a8ee-fa8fc9da0866googlegroups.com...
[...]

A wszystko to dzięki: https://tinyurl.com/y9z7m97r

CL

Data: 2018-05-23 07:20:02
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
[...]

Realizując pełoski program celują w 3 kadencję.

Standardowa wklejka:) R.M. Mam przed sobą program PiS, który obiecuje wielką modernizację Polski: 50 nowych mostów...
L.K.... A trzy miliony mieszkań też dołoży? I jeszcze prezes obiecał, że urodzi się 200 tysięcy dzieci. Te wszystkie obietnice są na takim poziomie, że brakuje słów. To kpiny z ludzi!
R.M... Na samej Wiśle powstanie 15 mostów.

L.K. (śmiech) I gdzie oni je wszystkie postawią?
R.M. Zmodernizują 11 lotnisk, wybudują dziewięć nowych....

L.K. A może od razu 49 lotnisk? W każdym byłym mieście wojewódzkim po jednym.
R.M.... Powstaną między innymi lotniska w Olsztynie i Białymstoku.

L.K. Jakie uzasadnienie ekonomiczne ma port lotniczy w Olsztynie i Białymstoku? I proszę mi powiedzieć, jak oni chcą te wszystkie lotniska utrzymać, z czego je zbudować?
R.M. ,,Środki będą pochodzić z budżetu (32 proc.), pieniędzy unijnych ?(39 proc.) i kapitału prywatnego ?w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego (29 proc.)".
L.K. Życzę PiS powodzenia w realizacji tych cudów, ale to się nie nadaje do poważnej rozmowy.

R.M. Dlaczego?
L.K. Bo to zupełnie nierealne pomysły. Czyste chciejstwo. Człowiek składający takie obietnice okłamuje Polaków!
R.M. Ten człowiek to Donald Tusk.
L.K. Słucham?
R.M. Zanim pani powie za dużo i napyta sobie biedy, przyznam się do manipulacji. Cytowałem ,,Narodowy program wielkiej budowy" Platformy Obywatelskiej z 2007 roku.
L.K. No tak... (cisza).
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/857174,Poslanka-PO-wysmiewa-program-wlasnej-partii

Data: 2018-05-23 15:50:30
Autor: t-1
W dniu 2018-05-23 o 08:37, Pieniądze i Stołki pisze:
[...]

Ile w swoim gównianym życiu przekazałeś z własnej woli innym potrzebującym?

Data: 2018-05-23 07:06:28
Autor: japanizer
On Wednesday, May 23, 2018 at 10:50:13 PM UTC+9, t-1 wrote:
> [...]
> Ile w swoim gównianym życiu przekazałeś z własnej woli innym potrzebującym?

Pisiorstwo nie kryje się z tym, że przekazywanie z własnej woli innym potrzebującym jest czymś, co zasługuje na potępienie.

Wystarczy sobie popatrzeć, jak traktują WOŚP.

Data: 2018-05-23 17:01:51
Autor: Pieniądze i Stołki
[...]

Ja tyle: https://tinyurl.com/y9z7m97r ;-) Wpłynęło na twoje konto?

A ty w swoim zasranym zyciu zmuszony przez Rydzyka i Nowogrodzką ile?

CL

Data: 2018-05-23 17:03:18
Autor: Pieniądze i Stołki
psina "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:36bc537a-0a81-4ae0-95c0-4eb28ee6fe40googlegroups.com...
[...]