Budujmy meczety. Po co budowac ?

Data: 2015-09-08 05:21:42
Autor: Alkon
Budujmy meczety. Po co budowac ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e6ea5659-aec0-4a05-9702-69ec61c0d0a0googlegroups.com...
Przeciez uchodzcy musza sie u nas dobrze czuc.

Po co budowac ?  Partia Franciszka wybudowala tak duzo,
 ze teraz wynajmie za nieduze pieniadze.

Data: 2015-09-08 12:52:43
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 września 2015 05:27:27 UTC+2 użytkownik Alkon napisał:
> [...]
> Przeciez uchodzcy musza sie u nas dobrze czuc.

Po co budowac ?  Partia Franciszka wybudowala tak duzo,

Pogadam z ksiedzem...

Data: 2015-09-08 13:07:44
Autor: Marek
> [...]
> Przeciez uchodzcy musza sie u nas dobrze czuc.

Po co budowac ?  Partia Franciszka wybudowala tak duzo,

Mam nadzieje, ze nie zdarza sie wiecej ataki terrorystyczne na miejsca kultu religijnego, przez obrzucenie świńskimi ryjami...

Budujmy meczety. Po co budowac ?