Budy?/Pator/Anrzej

Data: 2014-02-02 11:56:52
Autor: piomay
Budy?/Pator/Anrzej
Czesc, ja na chwile. Pilnie potrzebuje namiar na Budynia, Pastora badz Andrzeja (brata Budynia i Pastora)

ktos, cos? jakby co to tu, albo piomay@me.com.
Dzieki za pomoc. pozdrowki dla starych niewidzianych znajomych i wszystkich ktorym sie jeszcze chce ta grupe utrzymywac przy zyciu :)

--
piomay
kawasaki zzr 1100 - w szafie.