Budynek prywatny a flaga na święto

Data: 2014-04-25 18:14:41
Autor: CPL
Budynek prywatny a flaga na święto
Stoi sobie budynek prywatny przy ulicy w mieście. Czy właściciel musi wywiesić na 1,3 maja flagę polską? Jakie przepisy to normują? Co w przypadku braku takiej flagi? Kolega ma lokal usługowy a jest francuzem i nie ma zamiaru ani ochoty wieszać polskiej flagi ...

Data: 2014-04-25 18:28:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-04-25 18:14, CPL pisze:
[...]

http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=4B419439C5B978057571FE72A7F70D24?id=WDU19800070018&type=3

Art 7 zawiera katalog podmiotów zobowiązanych.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-04-28 02:55:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.04.2014 18:28, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=4B419439C5B978057571FE72A7F70D24?id=WDU19800070018&type=3

Art 7 zawiera katalog podmiotów zobowiązanych.

Swoją droga jaki jest sens sformułowania "zaleca się"? ;)

Data: 2014-04-28 13:35:24
Autor: news
[...]

z polska flaga jeszcze moge zrozumiec, ale czemy wywieszane sa te watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

Data: 2014-04-28 14:15:41
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-04-28 13:35, news pisze:

> z polska flaga jeszcze moge zrozumiec, ale czemy wywieszane sa te
watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych szmatkach?

Data: 2014-04-28 14:49:26
Autor: news
W dniu 2014-04-28 14:15, Maciej Bebenek pisze:
> [...]

watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych

a bialo-zolte szmatki to co w takim razie ? papieska czy watykanska, jeden ch...

Data: 2014-04-29 00:07:45
Autor: Ajgul

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:535e466a$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych biało-żółtych szmatkach?

wolisz pewnie czerowne, co?
a.

Data: 2014-04-29 00:53:23
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-04-29 00:07, Ajgul pisze:

> [...]
watykanskie ? czy mamy juz RPW czyli czeczpospolita watykanska ?

Gdzie widziałeś flagę watykańską? Chyb nie myślisz o tych

Se pan zerknie w źródła, jak wygląda flaga Watykanu/papieska.

a. jest kwadratowa
b. paski są pionowe
c. jest herb
d. gdyby wisiała odwrócona o 90 stopni, to żółty jest na górze

Data: 2014-04-29 01:00:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-04-29 00:53, Maciej Bebenek pisze:

[...]

Nie chcę na siłę polimeryzować, bo nie czuję się na siłach, ale wg wiki pkt c nie musi być spełniony.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Flaga_Watykanu

Zakładając, że owe szmatki to przejaw tęsknoty za latami 1808-1870 (jeszcze raz podkreślam - to tylko wiki ;) )

Data: 2014-04-29 01:02:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

I tu są w miarę "rozsądne" wyjaśnienia na te szmatki:

https://flagspot.net/flags/va.html

Data: 2014-04-29 01:07:58
Autor: news
> [...]

b. paski są pionowe
c. jest herb
d. gdyby wisiała odwrócona o 90 stopni, to żółty jest na górze

niech ci bedzie, w kazdym razie koscielna, rzymskokatolicka

Data: 2014-04-25 18:34:40
Autor: Ajgul

Użytkownik "CPL" <z-notebooka@bez-maila.pl> napisał w wiadomości news:lje1l5$jo1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przez kurtuazję, jako gość, powinien. Ale skoro jest niewychowanym cudzoziemcem, to ch... mu w nos.
I kawałek unijnej szmaty w pupę.

A.

Data: 2014-04-27 13:13:21
Autor: Marek Wisniewski
Budynek prywatny a flaga na święto
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 18:14:41 UTC+2 użytkownik CPL napisał:
Stoi sobie budynek prywatny przy ulicy w mie�cie. Czy w�a�ciciel musi wywiesi� na 1,3 maja flag� polsk�? Jakie przepisy to normuj�? Co w przypadku braku takiej flagi? Kolega ma lokal us�ugowy a jest francuzem i nie ma zamiaru ani ochoty wiesza� polskiej flagi ...

Nie ma ochotyy...???
To niech sie nie zdziwi, jak 14 Lipca bedzie musial polknac trzonek.
A tyle sie mowilo o wzajemnej tolerancji, wrazliwosci i zdolnosci akomodacji.
Ta Huj...a obraca wszystko na opak.
Ja bym tam do zabojada nigdy na "swieze ostrygi" nie poszedl.
Bo te ostrygi, to byly 3 dni wczesniej swieze - jezeli w ogóle...

Budynek prywatny a flaga na święto