Budzenie licznika bezprzewodowego.

Data: 2016-05-20 15:45:34
Autor: twistedme
Budzenie licznika bezprzewodowego.
W dniu 2016-05-20 o 13:29,  ąćęłńóśźż pisze:
Czy Wasze liczniki bezprzewodowe same się włączają po obrocie przedniego koła?
Mój (to nie Sigma) niestety nie, trzeba go włączyć przyciskiem, o czym notorycznie zapominam (w dodatku dość szybko się wyłącza, parę minut).
Ta cecha wygląda na sporą wyższość liczników przewodowych nad bezprzewodowymi.

Miałem najtańszego decathlona i działał normalnie, znaczy tak samo jak przewodowy. Sam się włączał i wyłączał po jakimś czasie postoju.

Mówisz, ze Twój wyłącza się w czasie jazdy? To chyba raczej jest uszkodzony, bo nie sądzę, żeby ktoś to tak wymyślił...

Data: 2016-05-20 20:07:39
Autor: ąćęłńóśźż
Budzenie licznika bezprzewodowego.
Wyłącza się nie podczas jazdy, lecz po kilkuminutowym postoju: usypia do stand-by, o czym notorycznie zapominasz i go ponownie nie włączasz.
Do d... taki licznik jeśli chodzi o zliczanie dystansu :-(

-- -- -
Mówisz, ze Twój wyłącza się w czasie jazdy?

Data: 2016-05-20 15:52:58
Autor: Ignac
W dniu piątek, 20 maja 2016 20:07:43 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

Do d... taki licznik jeśli chodzi o zliczanie dystansu

Zgadzam się, jednym słowem, niezły z tego licznika ignorant!
A próbowałeś z nim rozmawiać? Czy uświadomiłeś mu chociaż,
że takie zachowanie nie ma sensu i skończy się dla niego, niebytem?
Wiem, on nie reaguje, ale teraz przynajmniej wiesz,
jak my się czujemy prosząc Cię ciągle, abyś wypowiadał się  pod cytatami innych, a nie odwrotnie.

Data: 2016-05-21 03:42:50
Autor: Titus Atomicus
Budzenie licznika bezprzewodowego.
In article <9c26a6e5-d631-4563-8aa3-a6e745948cec@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

jak my się czujemy prosząc Cię ciągle, abyś wypowiadał się  pod cytatami innych, a nie odwrotnie.

Doceniam twoje starania, Ignac.
Ale obawiam sie, ze szkoda twojego czasu.
--
TA

Data: 2016-05-21 05:28:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-05-21 o 03:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Może dotrze do tych, którzy z ono dyskutują.

--
Liwiusz

Budzenie licznika bezprzewodowego.