Budzenie licznika bezprzewodowego.

Data: 2016-05-20 20:45:56
Autor: ToMasz
Budzenie licznika bezprzewodowego.
W dniu 20.05.2016 o 13:29,  ąćęłńóśźż pisze:
Czy Wasze liczniki bezprzewodowe same się włączają po obrocie przedniego koła?
tanie, energooszczędne - tak mają. inne mają czujnik ruchu, który uaktywnia licznik i odbiornik
droższe, lepsze uaktywniają się same. płaci się za to krótszym życiem baterii, ale kogo to obchodzi....

ToMasz

Data: 2016-05-20 12:16:53
Autor: rmikke
W dniu piątek, 20 maja 2016 20:45:58 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
droższe, lepsze uaktywniają się same. płaci się za to krótszym życiem baterii, ale kogo to obchodzi....

A, właśnie.
Zegarki z baterią słoneczną są od dawna - czemu nie liczniki?

Data: 2016-05-20 22:29:45
Autor: ToMasz
W dniu 20.05.2016 o 21:16, rmikke pisze:
[...]

są, widziałem, ale brzydkie. w czasach smartfonów, ekran licznika musi być cały lcd, bez miejca na jakąć bateryjkę słoneczną....

ToMasz

Data: 2016-05-23 02:39:57
Autor: rmikke
W dniu piątek, 20 maja 2016 22:29:46 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
są, widziałem, ale brzydkie. w czasach smartfonów, ekran licznika musi być cały lcd, bez miejca na jakąć bateryjkę słoneczną....

Mój jest ładny. Nawet nie widać, że jest bateria słoneczna,
wygląda jak zwykła tarcza, niebieska (wskazówkowy mam).

Data: 2016-05-20 23:50:09
Autor: ąćęłńóśźż
Budzenie licznika bezprzewodowego.
Akurat ten licznik ma nawet baterię słoneczną (jako doładowanie).
Czujnik przy kole nie ma.

-- -- -