Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu

Data: 2019-08-26 12:37:26
Autor: Lord Donald
Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu
Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu

- Resort finansów ma przedstawić projekt budżetu na 2020 rok bez deficytu - informuje "Rzeczpospolita", która powołuje się na źródła zbliżone do rządu. Będzie to oznaczać, że dochody państwa wystarczą na pokrycie wydatków bez potrzeby zaciągania pożyczek.

https://dzienniknarodowy.pl/rz-budzet-na-2020-rok-po-raz-pierwszy-bez-bez-deficytu/?fbclid=IwAR2aomTmpCDRmfEhA2bwew7ichodmsS-0PXSP0pZgOkbIr4KjRgEnU4JVW8

Data: 2019-08-26 03:46:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 12:37:28 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-26 06:43:51
Autor: Jacek Bialy
Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu
   -- - UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

Zlituj się Bruno!..   Ruski trollportal zachwala sukcesy kaczego rządu?

Data: 2019-08-26 06:55:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 15:43:52 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

Zlituj się Bruno!..   Ruski trollportal zachwala sukcesy kaczego rządu?

Jakie sukcesy?

Na "bezdeficytowy" budżet ma się składać:
7,5 mld zł z podwyżek składek na ZUS
3,1 mld zł ze zwiększenia ściągalności składek ZUS ( de facto z więcej zatrudnionych obcokrajowców)
13 mld zł z likwidacji OFE
6,5 mld zł z dodatkowej aukcji uprawnień CO2
+ wyższa inflacja.......

--
Bruno

Data: 2019-08-26 07:08:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Nu - jak umieją, tak kombinują..  Tylko gdzie te ruskie?
JB

Data: 2019-08-26 07:17:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 16:08:53 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

+ wyższa inflacja.......
-- -- -- -- -- -- -- -

Nu - jak umieją, tak kombinują..  Tylko gdzie te ruskie?

Na portalu Lordzika. Nie wiadomo kto to prowadzi, a sprawdzanie za każdym razem wiarygodności informacji i orientowanie się co nieznany autor dopisał od siebie mija się z celem.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 08:56:44
Autor: Detlef Ruser
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 15:55:06 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

13 mld zł z likwidacji OFE
6,5 mld zł z dodatkowej aukcji uprawnień CO2

Oni tam majo drukarki, jak im braknie to dodrukujo jak w usa.
Tylko jeszcze trza tak zrobić aby PLN był tak pożądany jak dolar.

Data: 2019-08-26 16:09:18
Autor: Lord Donald
W dniu 26.08.2019 o 15:43, Jacek Bialy pisze:
    -- - UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

Zlituj się Bruno!..   Ruski trollportal zachwala sukcesy kaczego rządu?

No ale dla niego wszystko ruskie, wszystko trolling. Tylko TVN i jego PO cacy. To taki idiota, któremu tak nasrali do łba, że szczają mu w oczy a on dalej, że deszcz pada. Tak właśnie mają kretyni co idą za PO. Nie da z nimi dyskutować, to nie ma sensu, należy pilnować aby tępota nie próbowali zarazić innych. Ich głupota jest jak wirus, rozchodzi się jak syf podczas tęczowego marszu.

Data: 2019-08-26 16:25:17
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 16:09, kremlowski kret  Lord Donald pisze:
[...]

ty na 100% jesteś sowieckim kretem.

Tylko TVN i jego PO Cacy.

Oglądasz TVN? Wstydź się! Wstydź! ;-)))

To taki idiota,

Ale nie większy od ciebia.

któremu tak nasrali do łba,

I co, zrobili ci kranik? ;-)))

że szczają mu w oczy a on dalej, że deszcz pada.

No własnie! Szczymy z Brunonem ci na łeb a ty ciagle swoje, że to mrzawka nowogrodzka ;-)

Tak właśnie mają kretyni

No własnie, kretynie ;-)))

co idą za PO.

Ty idziesz PiS dla pieniedzy czy jesteś tylko kretynem? ;-)))

Nie da z nimi dyskutować,

Alez kretynie, da się!
Tylko nie obrażaj nas a będziemy dla ciebie mili!
Dostaniesz po buzi 2x z plaskacza i finito! ;-)))

to nie ma sensu, należy pilnować aby tępota nie próbowali zarazić innych.

Coż, ty jesteś nieuleczalny ;-)))

Ich głupota jest jak wirus, rozchodzi się jak syf podczas tęczowego marszu.

Brałes udział to wiesz ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-26 16:19:27
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 15:43, Jacek Bialy pisze:
    -- - UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

Zlituj się Bruno!..   Ruski trollportal zachwala sukcesy kaczego rządu?

lordzik jest sowieckim kretem.

NIGDY nie skrytykował Rosji tylko ciągle mu "szwaby" w głowie mieszają! ;-))

--
Runt

Data: 2019-08-26 10:51:51
Autor: Jacek Bialy
Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu
   -- - lordzik jest sowieckim kretem.

To by nie naskakiwał na PO.  Rządy PO-PSL były dla Rosji o wiele bardziej korzystne niż obecny.

       -- - NIGDY nie skrytykował Rosji tylko ciągle mu "szwaby" w głowie mieszają! ;-))

W narodówce tak mają od ponad stu lat - co nie oznacza, że od razu krety. Predzej nieświadome poputczyki, czyli tak zwani użyteczni idioci (Korwin, Braun, Michalkiewicz).

JB

Data: 2019-08-26 16:18:05
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 12:37, kremlowski kret Lord Donald pisze:
Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu

Co za POmyślna wiadomość!

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/budzet-panstwa-w-marcu-2019-r-deficyt-rosnie-wyniosl-4-5-mld-zl,930052.html

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/deficyt-w-budzecie-panstwa-dane-mf-maj-2019/hg73bt8

"W połowie czerwca resort opublikował szacunkowe dane, że w budżecie państwa na koniec maja 2019 r. odnotowano deficyt w wysokości 2,16 mld zł."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/deficyt-budzetowy-2019-po-czerwcu-polski-budzet-jest-5-mld-zl-na-minusie,956093.html

Robicie zasłonę dymną? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-26 16:23:00
Autor: Lord Donald
W dniu 26.08.2019 o 16:18, Runt pisze:
[...]

No toś srajsak zaszalał. Wyjebałeś ostro, zajebiście się ma to do zajebanych przez PO ponad 200mld rocznie z VAT. Do tego co roku robili 100mld długu krajowego i 50mld długu zagranicznego. O deficytach w ich czasie nie ma co mówić, co roku walczyli aby nie musieli rozpisywać wyborów bo mieli problem z przekroczeniem deficytu z progiem konstytucyjnym względem PKB.

Data: 2019-08-26 07:46:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 16:23:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

To żeś Lordzik poleciał. Nawet zatwardziali pisowcy mówią o 250 mld ŁĄCZNIE. --
Bruno

Data: 2019-08-26 17:25:26
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 16:23, bekart  Lord Donald pisze:
[...]

No toś srajsak zaszalał.

zaszalej i ty obsrańcu ;-)))

Wyjebałeś ostro,

a fe! a fe!

zajebiście się ma to do zajebanych przez PO ponad 200mld rocznie z VAT.

D O W O D Y !! ;-)))

Do tego co roku robili 100mld długu krajowego i 50mld długu zagranicznego.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bilion-zlotych-dlugu-na-liczniku-polski,943001.html

Chcesz coś POwiedzięc obsrańcu? ;-)))

O deficytach w ich czasie nie ma co mówić,

POwiedz! POwiedz! ;-)))

co roku walczyli aby nie musieli rozpisywać wyborów bo mieli problem z przekroczeniem deficytu z progiem konstytucyjnym względem PKB.

Buuuhahahhahahahhhahaa! Dziadek, nie zajmuj się sprawami których nie rozumiesz i robisz z siebie genetycznego debila! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-26 18:05:36
Autor: u2
W dniu 26.08.2019 o 17:25, Runt pisze:
zajebiście się ma to do zajebanych przez PO ponad 200mld rocznie z VAT.

D O W O D Y !!

https://wpolityce.pl/gospodarka/460911-ile-budzet-stracil-na-wyludzeniach-vat-ponad-200-mld-zl

Ile budżet państwa stracił na wyłudzeniach VAT? "Było to ponad 200 mld zł w okresie od grudnia 2007 r. do listopada 2015 r."

opublikowano: 9 godzin temu ? aktualizacja: 9 godzin temu
autor: Fratria

Było to ponad 200 mld zł w okresie od grudnia 2007 r. do listopada 2015 r. - wskazał na oficjalne szacunki strat budżetu państwa z powodu wyłudzeń VAT przewodniczący sejmowej komisji śledczej ds. VAT Marcin Horała (PiS).

W poniedziałek o godz. 12 na posiedzeniu sejmowej komisji śledczej ds. VAT, Horała przedstawi projekt raportu końcowego.

     Dzisiaj przedstawienie oficjalne treści projektu raportu końcowego. Myślę, że 6 września będzie kolejne posiedzenie komisji. (...) Na tym posiedzeniu komisja rozpatrzy poprawki i uchwali raport. I ostatnim akcentem jest zaprezentowanie raportu na posiedzeniu Sejmu

-- zapowiedział w poniedziałek w radiowej Jedynce Horała.

Pytany o to, co zawiera raport, Horała tłumaczył, że ,,komisja śledcza służy do prowadzenia śledztwa, czyli analizy tego, co działo się wcześniej i formułowania wniosków w zakresie odpowiedzialności za to".

Horała był pytany o to, czy w raporcie są oszacowane starty, jakie poniósł budżet państwa z tytułu wyłudzenia podatku VAT.

     W ostatecznym raporcie ja proponuję, żeby od takiego dokładnego szacowania odstąpić. Ponieważ zawsze jest to szacunek. Nie mamy wiarygodnej dokumentacji księgowej grup przestępczych, która pozwoliłaby dokładnie, co do złotówki wyliczyć. A z drugiej strony, wszystkie szacunki to wiarygodnych instytucji - Ministerstwa Finansów, Komisji Europejskiej - pokazują, że było to bardzo dużo pieniędzy. (...) Wiadomo, że były to setki miliardów, wiadomo, że było to ponad 200 mld zł przez te osiem lat - to jest poziom strat

-- powiedział.

Komisja śledcza ds. VAT została powołana na początku lipca 2018 roku, aby zbadać i ocenić prawidłowość działań rządów PO-PSL związanych z zapewnieniem dochodów z VAT i akcyzy oraz ewentualne zaniedbania w tym zakresie. Badała okres od grudnia 2007 r. do listopada 2015 r. Zgodnie z uchwałą Sejmu powołującą komisję, jej prace mają odnosić się w szczególności do działań, zaniedbań i zaniechań m.in. członków rządu, ,,w szczególności ministra właściwego do spraw budżetu, finansów publicznych i instytucji finansowych, i podległych im funkcjonariuszy publicznych".

gah/PAP
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

--
I love love

Data: 2019-08-27 00:07:47
Autor: brat_olin
Lord Donald wrote:

Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu
 Szkoda tego deficytu, naprawde szkoda. Pisiory wszystko likwiduja..

--
Smart questions to stupid answers

Budżet na 2020 rok po raz pierwszy bez deficytu