Budżet obywatelski

Data: 2016-09-08 15:31:43
Autor: J.F.
Budżet obywatelski
Użytkownik "pierwiosnek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57d1582b$0$12545$65785112@news.neostrada.pl...
w zeszłym roku zagłosowałam na jeden z projektów z tzw.Budżetu Obywatelskiego - dotyczył budowy parkingu w okolicy mojego bloku. Do projektu załączona była mapka poglądowa, na której zaznaczono planowany obszar inwestycji. Parking zbudowano, ale nie przystaje swoim obszarem do tego, co przedstawiała mapka (jest mniej więcej połowę mniejszy).

Zglos drugi projekt - powiekszenie parkingu.
Mapke do wniosku masz gotowa, cena bedzie tez mniejsza :-)

J.

Budżet obywatelski