[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe

Data: 2014-05-24 09:45:40
Autor: Maciek
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
Zwolna zbliża się etap głosowania na projekty (w tym rowerowe) do sfinansowania z budżetu obywatelskiego w przyszłym roku. Zielone Mazowsze zebrało już sporą część wartych uwagi projektów, które przeszły preselekcję, na swojej stronie: http://www.zm.org.pl/?t=budzet_partycypacyjny . Warto się przyjrzeć i zacząć namawiać rodzinę/znajomych/losowo napotkanie osoby na głosowanie na swoich faworytów.

Osobiście gorąco namawiam na głosowanie na ochocki projekt ogólnodzielnicowy: http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-ochota . Koszty względnie niewielkie, a korzyści znaczące: stwarza alternatywę rowerową dla ciągu Grójecka-Jerozolimskie przez większość Ochoty, dopuszczając ruch dwukierunkowy na ulicach dwukierunkowych i dodając brakujące przejazdy rowerowe przez Wawelską i Raszyńską. Sądząc po problemach z innymi, podobnymi zgłaszanymi projektami, taka okazja może się już nie powtórzyć.

Pozdrawiam partycypacyjnie,
Maciek

Data: 2014-05-24 15:01:10
Autor: rmikke
W dniu sobota, 24 maja 2014 18:45:40 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
[...]

No dopsz, a gdzie i kiedy się na to głosuje?

Data: 2014-05-25 00:30:01
Autor: Maciek
On Sunday, May 25, 2014 12:01:10 AM UTC+2, rmikke wrote:
No dopsz, a gdzie i kiedy się na to głosuje?

20-30 czerwca, więc czasu jeszcze sporo, ale działalność lobbistyczną już można rozpocząć ;) Głosować może każdy zamieszkały w Warszawie, niezależnie od wieku i zameldowania.

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2014-06-19 09:01:19
Autor: Maciek
On Sunday, May 25, 2014 9:30:01 AM UTC+2, Maciek wrote:
20-30 czerwca, więc czasu jeszcze sporo, ale działalność lobbistyczną już można rozpocząć ;) Głosować może każdy zamieszkały w Warszawie, niezależnie od wieku i zameldowania.

Głosowanie już od jutra, więc podbijam temat, przypominając o ochockim ogólnodzielnicowym projekcie #27 "Usprawnienie ruchu pieszego i rowerowego". Internetowo głosować można przez: http://twojbudzet.um.warszawa.pl/ .

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2014-06-20 00:20:10
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 19 czerwca 2014 18:01:19 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Głosowanie już od jutra, więc podbijam temat, przypominając o ochockim ogólnodzielnicowym projekcie #27 "Usprawnienie ruchu pieszego i rowerowego". Internetowo głosować można przez: http://twojbudzet.um.warszawa.pl/ .

Mhm...

"4. Do 30 czerwca 2014 r. zagłosuj na wybrane projekty - możesz to zrobić na kilka sposobów:

- Najłatwiej zagłosować przez Internet - www.twojbudzet.um.warszawa.pl/glosowanie "

a po kliknięciu w link:

"Strona nie znaleziona
Żądana strona nie została odnaleziona."

No to sobie zagłosowałem.

Data: 2014-06-20 11:22:26
Autor: Alf/red/
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
On 20/06/14 09:20, rmikke wrote:
"Strona nie znaleziona

SOA#1

--
Alf/red/

Data: 2014-06-20 03:23:25
Autor: rmikke
W dniu piątek, 20 czerwca 2014 11:22:26 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
On 20/06/14 09:20, rmikke wrote:

> "Strona nie znaleziona

SOA#1

U mnie też zadziałało, jak wchodziłem od strony listy projektów.

Upierdliwe toto nadzwyczaj, głównie z powodu dziwnych trochę zasad
tego głosowania, ale... zagłosowałem. W końcu.

Data: 2014-06-20 03:26:16
Autor: rmikke
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
A, i podział na obszary też jakiś z dupy wzięty.
Po jakąś cholerę wydzielili Przyczółek Grochowski.
Projekty dla tego obszaru norrrrmalnie się w tirze nie mieszczą ...

Data: 2014-06-20 11:24:26
Autor: Piotr Kosewski
[WAW] BudĹźet partycypacyjny - projekty rowerowe
On 2014-06-20 09:20, rmikke wrote:
No to sobie zagłosowałem.

Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).

Wykonanie słabe.

Najwyraźniej nie da się zagłosować w kilku obszarach, ale w jednym
można oddać aż 5 głosów. Co za nonsens :/.
Wybrałem obszar najbliższy miejscu zamieszkania. Wśród ponad 20
możliwości 2 były w miarę sensowne (ale bez szału).

Rozumiem, że jak ktoś mieszka w dwóch dzielnicach i chciałby np.
zagłosować za parkingami, to może sobie wybrać albo ten blisko pracy
albo blisko domu...
Analogicznie. Jak ktoś chciał zadbać o DDR do pracy i jedzie przez
4 dzielnice, to musi sobie wybrać jedną :).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 09:31:03
Autor: masti
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
Dnia pięknego Fri, 20 Jun 2014 11:24:26 +0200 osobnik zwany Piotr Kosewski

On 2014-06-20 09:20, rmikke wrote:
No to sobie zagłosowałem.

Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).

Wykonanie słabe.

Najwyraźniej nie da się zagłosować w kilku obszarach, ale w jednym można
oddać aż 5 głosów. Co za nonsens :/.

ale to juĹź kwestia regulaminu nie wykonania

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-20 11:43:46
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-06-20 11:31, masti wrote:
ale to juĹź kwestia regulaminu nie wykonania

Dla mnie regulamin jest elementem wykonania, ale spierał się nie będę...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 12:13:51
Autor: Alf/red/
On 20/06/14 11:43, Piotr Kosewski wrote:
Dla mnie regulamin jest elementem wykonania

Masz chyba na myśli na odwrót - takie wykonanie, jaki regulamin. Regulamin jest narzucony wykonawcy i zasad klikania głosowania sobie zmienić nie mógł jeśli uważa że głupie.

--
Alf/red/

Data: 2014-06-20 12:56:46
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-06-20 12:13, Alf/red/ wrote:
Masz chyba na myśli na odwrót - takie wykonanie, jaki regulamin.
Regulamin jest narzucony wykonawcy i zasad klikania głosowania sobie
zmienić nie mógł jeśli uważa że głupie.

Ale przecież ja mówię o wykonawcy głosowania (Urzędzie Miasta),
a nie o twĂłrcy strony www...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 14:37:46
Autor: Alf/red/
On 20/06/14 12:56, Piotr Kosewski wrote:
Ale przecież ja mówię o wykonawcy głosowania (Urzędzie Miasta),
a nie o twĂłrcy strony www...

Acha. Bo ja przeczytałem Twoją opinię
Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).
Wykonanie słabe.
i pomyślałem, że działanie to musi być o stronie www, a nie Urzędzie Miasta :-o

--
Alf/red/

Data: 2014-06-21 12:52:06
Autor: Wojciech
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe

Osobiście gorąco namawiam na głosowanie na ochocki projekt ogólnodzielnicowy: http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-ochota

Kiedyś miałem podobny pomysł odnośnie Mokotowa. Puszczenie DDR obok głównych ciągów a nie po (okolica zazwyczaj spokojniejsza i ciekawsza).

Ciekaw jestem jak się sprawdzi.

Obawiam się małej popularności ww. rozwiązania. Szlak mocno kręci się na odcinku gdzie główny ciąg idzie praktycznie prosto.
Czas podróży znacząco się wydłuży więc dojeżdżający do pracy raczej z niego nie będą korzystali a jeżeli nie zostanie dobrze oznakowany to niedzielni rowerzyści nie będą o nim wiedzieli.
Jeżeli się sprawdzi to za rok wysmażę stosowny projekt odnośnie Mokotowa;)

[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe