[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe

Data: 2014-05-24 15:01:10
Autor: rmikke
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
W dniu sobota, 24 maja 2014 18:45:40 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Zwolna zbliża się etap głosowania na projekty (w tym rowerowe) do sfinansowania z budżetu obywatelskiego w przyszłym roku. Zielone Mazowsze zebrało już spor± czę¶ć wartych uwagi projektów, które przeszły preselekcję, na swojej stronie: http://www.zm.org.pl/?t=budzet_partycypacyjny . Warto się przyjrzeć i zacz±ć namawiać rodzinę/znajomych/losowo napotkanie osoby na głosowanie na swoich faworytów.

Osobi¶cie gor±co namawiam na głosowanie na ochocki projekt ogólnodzielnicowy: http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-ochota . Koszty względnie niewielkie, a korzy¶ci znacz±ce: stwarza alternatywę rowerow± dla ci±gu Grójecka-Jerozolimskie przez większo¶ć Ochoty, dopuszczaj±c ruch dwukierunkowy na ulicach dwukierunkowych i dodaj±c brakuj±ce przejazdy rowerowe przez Wawelsk± i Raszyńsk±. S±dz±c po problemach z innymi, podobnymi zgłaszanymi projektami, taka okazja może się już nie powtórzyć.

No dopsz, a gdzie i kiedy się na to głosuje?

Data: 2014-05-25 00:30:01
Autor: Maciek
On Sunday, May 25, 2014 12:01:10 AM UTC+2, rmikke wrote:
No dopsz, a gdzie i kiedy się na to głosuje?

20-30 czerwca, więc czasu jeszcze sporo, ale działalno¶ć lobbistyczn± już można rozpocz±ć ;) Głosować może każdy zamieszkały w Warszawie, niezależnie od wieku i zameldowania.

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2014-06-19 09:01:19
Autor: Maciek
On Sunday, May 25, 2014 9:30:01 AM UTC+2, Maciek wrote:
20-30 czerwca, więc czasu jeszcze sporo, ale działalno¶ć lobbistyczn± już można rozpocz±ć ;) Głosować może każdy zamieszkały w Warszawie, niezależnie od wieku i zameldowania.

Głosowanie już od jutra, więc podbijam temat, przypominaj±c o ochockim ogólnodzielnicowym projekcie #27 "Usprawnienie ruchu pieszego i rowerowego". Internetowo głosować można przez: http://twojbudzet.um.warszawa.pl/ .

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2014-06-20 00:20:10
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 19 czerwca 2014 18:01:19 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Głosowanie już od jutra, więc podbijam temat, przypominaj±c o ochockim ogólnodzielnicowym projekcie #27 "Usprawnienie ruchu pieszego i rowerowego". Internetowo głosować można przez: http://twojbudzet.um.warszawa.pl/ .

Mhm...

"4. Do 30 czerwca 2014 r. zagłosuj na wybrane projekty - możesz to zrobić na kilka sposobów:

- Najłatwiej zagłosować przez Internet - www.twojbudzet.um.warszawa.pl/glosowanie "

a po kliknięciu w link:

"Strona nie znaleziona
Ż±dana strona nie została odnaleziona."

No to sobie zagłosowałem.

Data: 2014-06-20 11:22:26
Autor: Alf/red/
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
On 20/06/14 09:20, rmikke wrote:
"Strona nie znaleziona

SOA#1

--
Alf/red/

Data: 2014-06-20 03:23:25
Autor: rmikke
W dniu pi±tek, 20 czerwca 2014 11:22:26 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
On 20/06/14 09:20, rmikke wrote:

> "Strona nie znaleziona

SOA#1

U mnie też zadziałało, jak wchodziłem od strony listy projektów.

Upierdliwe toto nadzwyczaj, głównie z powodu dziwnych trochę zasad
tego głosowania, ale... zagłosowałem. W końcu.

Data: 2014-06-20 03:26:16
Autor: rmikke
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
A, i podział na obszary też jaki¶ z dupy wzięty.
Po jak±¶ cholerę wydzielili Przyczółek Grochowski.
Projekty dla tego obszaru norrrrmalnie się w tirze nie mieszcz± ...

Data: 2014-06-20 11:24:26
Autor: Piotr Kosewski
[WAW] BudĹĽet partycypacyjny - projekty rowerowe
On 2014-06-20 09:20, rmikke wrote:
No to sobie zagłosowałem.

Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).

Wykonanie słabe.

Najwyraźniej nie da się zagłosować w kilku obszarach, ale w jednym
można oddać aż 5 głosów. Co za nonsens :/.
Wybrałem obszar najbliższy miejscu zamieszkania. Wśród ponad 20
możliwości 2 były w miarę sensowne (ale bez szału).

Rozumiem, że jak ktoś mieszka w dwóch dzielnicach i chciałby np.
zagłosować za parkingami, to może sobie wybrać albo ten blisko pracy
albo blisko domu...
Analogicznie. Jak ktoś chciał zadbać o DDR do pracy i jedzie przez
4 dzielnice, to musi sobie wybrać jedną :).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 09:31:03
Autor: masti
[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe
Dnia pięknego Fri, 20 Jun 2014 11:24:26 +0200 osobnik zwany Piotr Kosewski

On 2014-06-20 09:20, rmikke wrote:
No to sobie zagłosowałem.

Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).

Wykonanie słabe.

Najwyraźniej nie da się zagłosować w kilku obszarach, ale w jednym można
oddać aż 5 głosów. Co za nonsens :/.

ale to juĹĽ kwestia regulaminu nie wykonania

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-20 11:43:46
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-06-20 11:31, masti wrote:
ale to juĹĽ kwestia regulaminu nie wykonania

Dla mnie regulamin jest elementem wykonania, ale spierał się nie będę...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 12:13:51
Autor: Alf/red/
On 20/06/14 11:43, Piotr Kosewski wrote:
Dla mnie regulamin jest elementem wykonania

Masz chyba na myśli na odwrót - takie wykonanie, jaki regulamin. Regulamin jest narzucony wykonawcy i zasad klikania głosowania sobie zmienić nie mógł jeśli uważa że głupie.

--
Alf/red/

Data: 2014-06-20 12:56:46
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-06-20 12:13, Alf/red/ wrote:
Masz chyba na myśli na odwrót - takie wykonanie, jaki regulamin.
Regulamin jest narzucony wykonawcy i zasad klikania głosowania sobie
zmienić nie mógł jeśli uważa że głupie.

Ale przecież ja mówię o wykonawcy głosowania (Urzędzie Miasta),
a nie o twĂłrcy strony www...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-06-20 14:37:46
Autor: Alf/red/
On 20/06/14 12:56, Piotr Kosewski wrote:
Ale przecież ja mówię o wykonawcy głosowania (Urzędzie Miasta),
a nie o twĂłrcy strony www...

Acha. Bo ja przeczytałem Twoją opinię
Działa dobrze (przekierowuje na inny serwer).
Wykonanie słabe.
i pomyślałem, że działanie to musi być o stronie www, a nie Urzędzie Miasta :-o

--
Alf/red/

[WAW] Budżet partycypacyjny - projekty rowerowe