Budzik / przypominacz / co¶ala ?

Data: 2018-09-26 16:10:16
Autor: J.F.
Budzik / przypominacz / co¶ala ?
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5bab9228$0$483$65785112@news.neostrada.pl...
Hej, potrzebuję apki na androida, która by mi o konkretnych godzinach dawała przypomnienie, że mam co¶ zrobić. Najlepiej 2x podwójna wibracja (żebym nie zignorował, że to jaki¶ mail lub fejs).

Codziennie o tych samych porach

My¶lałem o poustawianiu alarmów w systemowym budziku, ale to trzeba wył±czyć ręcznie żeby się uspokoił, a ja potrzebuję 2-3 bzyknięć wibracj± a nie 5 min nawalania (jakby mnie przy tel. nie było albo co¶).

Budzik w androidach ma dosc szerokie mozliwosci ... to i moze i budzikami dasz rade.

My¶lałem o poustawianiu w kalendarzu, ale to bez sensu mieć 8 identycznych zdarzeń każdego dnia. Zasyfiłbym go doszczętnie.

Sa przypomnienia do zdarzenia, trzy, ale moze mozna wiecej.

J.

Budzik / przypominacz / co¶ala ?