Buff vs. Chusta Wielicki

Data: 2009-11-19 23:38:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buff vs. Chusta Wielicki
stefandora bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Jeszcze przed wakacjami kupiłam w Horyzoncie chustę Wielickiego (15zł), ale mam wrażenie, że ona nie chce już ze mną jeździć. Nie mówi nic konkretnego, ale od wspólnej jazdy próbuje się wykręcić smrodkiem.

To się pierze.

Data: 2009-11-19 23:43:45
Autor: stefandora
Buff vs. Chusta Wielicki
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Żartujesz.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-19 23:57:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buff vs. Chusta Wielicki
[...]

Nope.
Próbowałem nie prać. Udało się przez... No, gdzieś w Kosowie chyba prałem,
więc to będzie ze 25 dni używania bez przerwy, codziennie po 100 albo
więcej kilometrów. Zrezygnowałem ;-)
Ale pocieszę Cię: ta chusta od Wielickiego "pogłębia" swój aromat tylko do
pewnego stopnia. ;-))

Data: 2009-11-20 00:44:03
Autor: Titus Atomicus
Buff vs. Chusta Wielicki