Buff vs. Chusta Wielicki

Data: 2009-11-20 09:41:24
Autor: bans
Buff vs. Chusta Wielicki
stefandora pisze:

Jeszcze przed wakacjami kupiłam w Horyzoncie chustę Wielickiego (15zł),
[ciach]
Czy ktoś ma takie doświadczenie i może powiedzieć czy warto jednak zainwestować i kupić buff-a mając na uwadze zachowanie jakości, utrzymanie ciepła, odprowadzanie (hehe) wilgotności, no i... smrodkowania?

Mam tego mnóstwo, w kieszeni każdej kurtki czy plecaka jakąś chustę zawsze znajdę - ale oryginalnego Buffa mam tylko jednego. Kompletnie niczym sie jeśli o mnie chodzi nie różni od podróbek.

Nawet śmierdzą tak samo - ale jak to nasza ś.p. nauczycielka chemii mówiła, gdy chcieliśmy przewietrzyć pracownię: "od smrodu jeszcze nikt nie umarł, a od zimna spora część armii niemieckiej".

Na litość boską, to tylko szmatki, podejrzewam, że w tej samej chińskiej fabryce robione... A 50zł za kawałek szmatki to zdecydowanie przesada, w tej cenie mam 5 podróbek.

PS. Ja wiem, jak ktoś wywalił na to tyle kasy, to zawsze znajdzie sobie jakąś różnicę (choćby taką, że mniej śmierdzi), inaczej by go portfel bolał.

--
bans

Data: 2009-11-20 02:57:56
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Buff vs. Chusta Wielicki
On 20 Lis, 09:41, bans <g...@o2.pl> wrote:
stefandora pisze:
> [...]

zawsze znajdę - ale oryginalnego Buffa mam tylko jednego. Kompletnie
niczym sie jeśli o mnie chodzi nie różni od podróbek.
Oryginał nie jest czasem dłuższy?
Wielickiego, przy dłuższych włosach, nie mogę założyć jako czapki -
zostaje się zawsze "komin" u góry jeśli chcę osłonić uszy.

Ja tam piorę swoje w płynie do prania, potem płukanie w płynie jeszcze
i tydzień wytrzyma, tyle że teraz to bardziej bieganie (krócej niż na
rowerze)

Data: 2009-11-20 12:16:36
Autor: bans
Buff vs. Chusta Wielicki
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

Oryginał nie jest czasem dłuższy?
Wielickiego, przy dłuższych włosach, nie mogę założyć jako czapki -
zostaje się zawsze "komin" u góry jeśli chcę osłonić uszy

Mam jedna podróbę zauważalnie krótszą, poza nią nie widzę różnic (mogą się różnić o 1cm, ale bez mierzenia tego nie zauważę, a mierzył nie będę, bez jaj ;)

--
bans

Data: 2009-11-20 17:10:04
Autor: Solar
Buff vs. Chusta Wielicki
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

Ja tam piorę swoje w płynie do prania, potem płukanie w płynie jeszcze

Nie używaj do ciuchów z membranami (piszę ogólnie) płynów do płukania (lanoliny) bo zatykają się mikropory.
"Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia
i nie toleruje sprzeciwu."
                                   Richard Dawkins

Data: 2009-11-20 12:11:47
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Buff vs. Chusta Wielicki
On 20 Lis, 17:10, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

> Ja tam piorę swoje w płynie do prania, potem płukanie w płynie jeszcze

Nie używaj do ciuchów z membranami (piszę ogólnie) płynów do płukania
(lanoliny) bo zatykają się mikropory.
No tak, ale chusty nie mają membrany:)
Ale z membranami też prałem w płynie - bo wydawało mi się, że to
bardziej od proszku i nierozpuszczonych granulek będzie się zatykać.
 A podobno Kokosal w płynie jest dobry do odzieży technicznej - czy
pozostają tylko specjalistyczne środki?

Buff vs. Chusta Wielicki